Adil18 schreef:Jij hebt het misschien uit het duits, ik heb het gewoon als een samenvoeging van 2 woorden uit verschillende talen, vandaar dat ik het met en s schreef/schrijf en jij met een zleuke discussie, echter is 'Zum Kotzen' geheeld uit het Duits overgenomen en dient men het met een z te schrijven, maar das een andere discussie...

Citaat:Jouw mening is ook gebaseerd op eigen gedachten. immers kun jij niet weten dat het kindje NIET gepest wordt, dat hij zijn ouders klakkeloos accepteerd...of zijn dat ook feiten?![]()
Ik verdraai jou woorden niet, schijnbaar zet jij ze zo neer, dat ik het anders lees dan jij zou willen.. niet mijn schuld dacht ik zo. En dat stuk waarop ik je quote had je mijn stuk daadwerkelijk helemaal verdraaid, lees het nog maar eens na...ook de reacties waarop ik reageerde en je zult zien dat ik gelijk heb
Ik vind niet dat ik jou stuk helemaal verdraaid hebt, dat is mijn mening erop, jij hebt daar duidelijk een andere mening over.. dat moet je zelf weten. Maar persoonlijk vind ik niet dat ik het verdraaid hebt, ik vat het misschien anders op?
Citaat:Ik vind van wel. Is niet op een feit gebaseerd trouwens, maar dat is jouw uitspraak ook niet. Immers vind jij het niks over de relatie zeggen als je zaken als sex niet met de ouders kunt bespreken en ik wel...
Nee dat is heel persoonlijk, dus hoeft niet mee te tellen in het kind dat geboren is uit de "man" die nog deels vrouw is, het kan wel.. maar dat zal de toekomst dan leren.
Citaat:Welke voorkennis eb jij en wat maakt jouw mening coorecter dan de mijne? Dit stuk tekst houdt zich pas echt staande op losse schroeven, zoals je het zelf zo mooi uitdrukt...
Nee hoor, geen losse schroeven, ik doelde op jou mening over homostellen dat die hun kinderen niet geheel juist zouden kunnen begeleiden wat betreft hun vragen over seks of hoe hun hun eigen kinderen zouden zien, hetero of toch stimulerend richting homo. Ik ben van mening dat dat net zo min het geval is als dat hetero stellen hun kinderen stimuleren. Iedere ouder geeft algemeen voorlichting, elke kind krijgt dat op school.. en daarbij wordt niet perse nadruk gelegd op hetero op homo. Al zie je op school voornamelijk voorlichting betrekking hebbend op hetero's, maar dat is nog steeds het meerendeel van de bevolking, dus logischer om te kiezen. Ik ben van mening dat die mensen dat heel goed kunnen en zeker niet tekort komen, doordat kinderen niet alleen bij hun ouders terecht kunnen maar ook op andere gebieden. En dat gebeurd in het echt ook (ik ken meerdere homostellen en die zijn erg open en stimuleren geen van hun kinderen om OOK homo of lesbisch te zijn, daarentegen, allemaal leggen ze uit van de bijtjes, van de ooievaar en de krop sla

Citaat:Nee, inderdaad, jouw mening die weer niet gebaseerd is op feiten. En juist op dat je dingen voor de tijd niet kunt ruiken moet je 'eben locker bleiben', vragen waarom ik dat doe en dan een oordeel er over uitspreken, voorkomt en hoop genuil.
Mijn mening is wel degelijk gebaseerd op de feiten die ik voor ogen heb gekregen.
Citaat:Iemand kan tegen mij zeggen dat wetenschappelijk is aangetoond dat er een gen is wat homosexualiteit bepaald, ik kan daarop zeggen dat het tegennatuurlijk is omdat mensen grof gezegd op deze arrde zijn gezet om zich voort te planten en dood te gaan. Dat laatste is misschien niet gebaseerd op een feit (hoewel Charles Darwin het wel als een feit zou zien) maar mag ook in een discussie gebruikt worden. Even heel erg duidelijk: dit was een voorbeeld en sluit niet op mijn daadwerkelijke mening aan!
De beweringen/bevindingen van Darwin kunnen inderdaad gezien worden als feit, echter weet men tegenwoordig ook dat er uitzonderingen op de regel zijn en niet alleen bij mensen, je hebt ook nog bijv. hermafroditisme. Ik geloof niet dat er een gen is voor homoseksualiteit, maar de grote van de *correct me if I'm wrong* de hypothalamus is wel van invloed, de grootte komt overeen.
Citaat:Wat aardig van je....
Ik kan soms heel aardig zijn hoor