Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wesseltje schreef:katiavl schreef:En ts heeft ook al drie keer gezegd dat het niet over paarden gaat
De voorbeelden zijn verwijderd door de mods
Mag ik vragen dan waar je vind op bokt dat er onbegrip word geuit naar deze mensen zonder dat er paarden bij betrokken zijn?
Gewoon een vraag hoor, kan dat ik over deze topics heen kijk..
Welshcobfan schreef:écht gezond eten is best lastig te vinden, vooral als je het niet zo breed hebt qua inkomsten....
Eten zonder toevoegingen is duur!
Nouks: ik heb het over gezond afvallen en daarbij kun je je hongergevoel niet negeren![]()
Want er zijn altijd gevallen die het wél kunnen, maar ja... dat valt ook weer onder psychisch ziek....
Liek_ schreef:Rokers lopen toch ook niet te janken dat ze gediscrimineerd worden als ze een roker genoemd worden? Laten we het hier doorgaan zoals al gepost is en niet persoonlijk worden.
Hypofocus schreef:Liek_ schreef:Rokers lopen toch ook niet te janken dat ze gediscrimineerd worden als ze een roker genoemd worden? Laten we het hier doorgaan zoals al gepost is en niet persoonlijk worden.
Weet je hoe dat komt?
Omdat je een roker op dat moment op een "gedrag" aanspreekt, en niet op hoe hij/zij eruit ziet, wat men bij dikke mensen wél doet. En dat voelt veel persoonlijker, zeker om dat dikkere mensen toch al onzeker zijn over hun uiterlijk.
Dikke mensen weten zelf heeeeeel goed dat ze dik zijn, en de meesten doen ook erg hun best en worstelen hun hele leven om af te vallen.
Nog een keer extra met je neus op de feiten gedrukt worden door een bemoeizuchtige buitenstaander is niet alleen onvriendelijk, maar ook een erg agressieve manier van iemand benaderen.
Dus dáarom kan het zijn dat sommigen zich hier misschien persoonlijk wat aangevallen voelen.
suleilitha schreef:Tot slot erger ik me ook dood aan de draak steken met obesitas. Er zijn wel degelijk mensen die het niet voor elkaar krijgen om af te vallen omdat er gewoon een bouwsteentje in hun lichaam niet op de juiste plek zit of ontbreekt. En wat ze ook doen, slank worden zullen ze nooit.
suleilitha schreef:[***], bij meer dan je denkt.
Verder is het zo dat de een groeit van suiker, de ander van vet en weer een ander van louter koolhydraten.