Soldaat gooit puppy in ravijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iinge_

Re: Soldaat gooit puppy in ravijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:36

Gelukkig zijn er ook nog mensen die normaal over het leger denken. Lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:36

DaydreamRick schreef:
Beetje laf dat bijna iedereen hier denkt dat hij gek in zijn hoofd is vanwege de oorlog, dat hij helemaal doorgedraaid is enz. Sommige mensen zíjn al zo gestoord en hebben dan ook geen enkele emoties, ongeacht dat ze thuis zitten of in een oorloggebied.

Ik zit zelf in het leger en ik heb meer mensen meegemaakt die goed terugkwamen dan doorgedraaid in hun hoofd. Volgens de meeste was het eerder een interessante en leerzame ervaring, dus om nu te zeggen dat het echt door de oorlog komt vind ik een beetje vaag..

Ik zie meer mensen die dat niet vinden dan die dat wel vinden.. Eigenlijk eenbeetje om het even. Clown

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:44

Het lijkt mij dat de gemiddelde soldaat echt wel weet dat het verre van normaal is om een pup in het ravijn te gooien. Deze man is gewoon ziek in zijn hoofd! Gestoord type wie gooit er nou voor de 'lol' een pup in het ravijn een weerloos dier dat niks terug kan doen, walgelijk gewoon!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:46

sorry maar als ik dit zou zien zou ik die soldaat op de meest gruwelijke manier gaan mishandelen en heel veel pijn laten lijden, en ja dan verlaag ik me tot zijn niveau. Ik zou hem echt kapot maken hier wordt ik zo mega fu* cking boos van he Boos! Boos! Boos!

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:52

Wat een ongelooflijke l.ul! Hoe kun je dit een dier/iemand aan doen? Pfff, hier kan ik echt boos om worden. Dat gezicht ook van die man..

Ik heb het filmpje zonder geluid gekeken gelukkig!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:57

Deze acties vind ik met geen reden goed te praten. Hoe ziek je ook in je hoofd geworden bent door gebeurtenissen.
Dit is fout,ongeacht de situatie waarin de dader zich verkeerde.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:04

Hier kan ik echt niet tegen hoor, dat doe je toch niet.
ziek ben je dan, té ziek.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:10

Nou.. Met zulke mannen in je leger haal je het wel Lachen
Ik vind het redelijk slap om te zeggen dat het door de oorlog komt en dat ze daardoor door draaien.. Die mensen zijn er toch op getraind?
Ik bedoel maar, zulke mannen moeten ons ook beschermen als hier oorlog uitbreekt, lekker veilig gevoel dat je erbij krijgt.. De volgende keer kan het net zo goed een baby zijn

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:26

xKatleentjex schreef:
Barco schreef:
sorry ik vind je smilies nogal denigrerend overkomen.
En ik heb nergens beweerd dat het makkelijker gaat, maar ja het is nu eenmaal makkelijk om excuses te verzinnen over iets dat je toch niet kan veranderen dan je stinkende best te doen om ook daadwerkelijk keuzes te maken en na te denken.

Als je mijn smileys zo vind overkomen dan kan ik ook zonder typen, geen probleem. Ik bedoel het ook helemaal niet zo hoor, mijn excuses als het zo overkwam Knipoog .
Maar het zijn geen excuses, het zijn gewoon de echte redenen. De echte redenen dat zulke dingen gebeuren.
Moet het veranderen? Ja?
Maar kan jij zeggen dat je nooit tot zoiets in staat gaat zijn? Nee
Je kan je stinkende best doen om je gedrag te veranderen. Maar gaat dat altijd lukken? Ook bij mensen die al met een zwakke persoonlijkheid geboren zijn, die uit een slecht gezin komen en dan ook nog eens een slechte omgeving hebben gehad ook ALTIJD lukken? Be my guest to try. Dat is heel erg, dat vind ik ook. Het is walgelijk dat er zulke mensen zijn. Maar niet iedereen kan zelfs als ze hun stinkende best doen hun gedrag veranderen.
Als ik jouw bericht lees dan krijg ik het idee "ach ja als je maar je best doet dan lukt het wel".
Maar wat als mensen zo verknipt zijn in hun gedachten dat ze niet eens willen veranderen? Dan heeft persoonlijkheid wel een invloed. De ene sterke persoonlijkheid is opgegroeid in een rotsituatie en wil er echt voor gaan en wil echt veranderen, de andere zwakke persoonlijkheid heeft het niet eens half zo moeilijk gehad als degene met de sterke persoonlijkheid, steekt het op 'het lukt toch niet', en laat zich meevaren in het slechte gedrag zonder het te willen veranderen.

Dan lees je mijn berichten toch echt verkeerd. want je hoort mij echt niet zeggen dat het altijd lukt. En ja er zijn mensen die zo verknipt zijn dat het niet lukt (mensen met een psychische stoornis ja)
En je hoort mij ook niet zeggen dat een persoonlijkheid er niet toe doet, want die persoonlijkheid zorgt zeer zeker voor een eerste insteek, maar als je over het algemeen een beetje normaal in mekaar steekt (en zoals eerder werd gezegd hoef je in een oorlogssituatie niet per definitie verknipt terug te komen) Heb je een keuze om na te denken over je handelen en of je je eerste neiging tot handelen ook daadwerkelijk tot gedrag over te gaan.

Het blijft makkelijk om te zeggen dat je niet wil veranderen omdat je je zo makkelijk achter je persoonlijkheid kan schuilen. (dat zeg je zelf ook, zie laatste quote)

Maar ik maak er geen woorden meer vuil aan.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:26

Hij zal denk ik wel (en dat hoop ik op zijn minst) oneervol ontslag krijgen. Ik hoop ook dat als hij terugkomt in Amerika vervolgd wordt voor dierenmishandeling.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 23:04

Sorry, maar dit vind ik echt té ziek voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 23:35

Zo, weer even bijgelezen. Zie dat toch 1 of meerdere mensen mijn mening delen. Ben dus niet de enige 'gek' die zo ver denkt.

Nog een opmerking over oorlog: Er zal altijd oorlog blijven, er zullen altijd onschuldige dieren en mensen blijven sneuvelen door toedoen van anderen. Zou dat niet zo zijn? Dan zou 1; De wereld véél te vol worden, en 2; Het natuurlijk agressieve gedrag van bevolkingsgroepen om te vechten zou dan weg zijn. Hoe l.ullig het ook is, het blijft. Mensen zijn misschien zo ver ontwikkeld dat ze verder kunnen denken dan hun neus lang is, maar we blijven dieren! Natuurlijke wezens, met natuurlijk instict.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 23:38

gadver wat een eikel. arme puppie.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 10:13

Heel erg Misselijk Verdrietig
Ze hebben daar toch betere dingen te doen?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 10:20

Ik kan het filmpje niet zien, maar geloof dat ik zo ook wel genoeg weet!!

Ik snap wel dat oorlog je gek kan maken, maar er bestaat ook nog zoiets als enigsinds inlevingsvermogen.

Ik vind dit kromme op geen enkele wijze recht te praten! Ik vind dat als je je in vijandelijk gebied bevind, je je alleen moet richten op vijandelijk volk. Dieren, in welk land dan ook, zullen geen terroristen zijn, het is dus een volledig nutteloze actie in mijn ogen!!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:15

ik heb op dit filmpje ergens anders ook al gereageerd,
heb er eigenlijk ook geen woorden voor,
zit me heir hardstikke kwaad te maken achter de computer

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:21

Ongelooflijk.... Huilen

Ik had hem niet eens ver genoeg laten komen om met het arme dier te gooien... Boos! Zulke geintjes kan niemand uithalen waar ik bij ben! Boos! Boos!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:51

Het is echt ziek! Die soldaat mogen ze van afknallen!
Gestoorde gek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:13

Tallie_Ho schreef:
Ik kan het filmpje niet zien, maar geloof dat ik zo ook wel genoeg weet!!

Ik snap wel dat oorlog je gek kan maken, maar er bestaat ook nog zoiets als enigsinds inlevingsvermogen.

Ik vind dit kromme op geen enkele wijze recht te praten! Ik vind dat als je je in vijandelijk gebied bevind, je je alleen moet richten op vijandelijk volk. Dieren, in welk land dan ook, zullen geen terroristen zijn, het is dus een volledig nutteloze actie in mijn ogen!!

Gekken hebben meestal geen inlevingsvermogen meer, juist niet. Lachen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:15

Juul schreef:
Zo, weer even bijgelezen. Zie dat toch 1 of meerdere mensen mijn mening delen. Ben dus niet de enige 'gek' die zo ver denkt.

Nog een opmerking over oorlog: Er zal altijd oorlog blijven, er zullen altijd onschuldige dieren en mensen blijven sneuvelen door toedoen van anderen. Zou dat niet zo zijn? Dan zou 1; De wereld véél te vol worden, en 2; Het natuurlijk agressieve gedrag van bevolkingsgroepen om te vechten zou dan weg zijn. Hoe l.ullig het ook is, het blijft. Mensen zijn misschien zo ver ontwikkeld dat ze verder kunnen denken dan hun neus lang is, maar we blijven dieren! Natuurlijke wezens, met natuurlijk instict.

Sneuvelen is iets anders dan expres een end weggooien, in mijn beleving

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:15

Marjo_x schreef:
[naam] schreef:

Sneuvelen is iets anders dan expres een end weggooien, in mijn beleving

Je snapt wel wat ik bedoel denk ik. Ja

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:17

eigenlijk niet Bloos
Bedoel je nu dat deze actie hier niet onder valt of iets anders?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:17

wat een afschuwelijk filmpje... krijg er gewoon de kriebeld van!! Misschien ben ik nu hard en zal Bokt over me heen krijgen maar deze man moet de doodstraf hebben!! Ik kan hier helemaal niet tegen!!!
Als ik die man nou maar heel eventjes mocht lenen van het amerikaanse leger!! Boos! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:18

Er staat niet voor niks door toedoen van anderen bij. Ik bedoel gewoon dat er altijd mensen en dieren blijven doodgaan door wat voor geweld dan ook.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:20

Gadver, mn geluid stond ook behoooorlijk hard, arme beestje piepen. Wat een smerige honden zeg! Bah, van mijn mogen dat soort doorgedraaide idioten ook een enkeltje ravijn.
Ik snap dat ze zo'n diertje doden omdat het in de woestijn niet zal overleven bijvoorbeeld, maar om dat met zo'n kl*tekop met brede smile te doen, vind ik ronduit walgelijk.