idd dan bij binnenkomst meteen geven...niet de zieligerd uit gaan hangen maar the secret volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Wilders is een engerd....maar hij ziet wel dingen die er zijn en durft ze ook uit te spreken. Hij zou het alleen op een andere manier moeten doen...dan kwam hij veel verder.
Ik ben bang (en niet het bang van angst) dat die extremisten het nog voor elkaar gaan krijgen ook...ze gaan over lijken...niets houd ze tegen hun doe te bereiken.
Andere niet extremistische moslims, maar ook andere geloven zijn niet fel genoeg en laten zich omver walsen
Maureenn schreef:Pff dat gaat mooi niet door!
Moet niet gekker worden, eerst wilden ze ook al iets dat wij ook maar met hoofddoekjes moesten lopen en islamitisch moeten worden![]()
dat geloof lijkt MIJ niks, wil daar niemand mee aanvallen maar toch.
LimaGentle: ben het met je eens, maar als ik zeg dat ik ermee eens ben (opschool) wordt ik meteen apart genomen dat ik niet zo mag denken en ik racistisch ben, nou sorry maar dat is mijn mening.
En idd wilders kan het wel wat anders brengen maar hij is wel recht voor zijn raap, maar dat mag in NL blijkbaar niet, daarom vond ik Pim Fortuin ook zo goed
Maureenn schreef:Ja en dat staat nog in de Koran ofzo ook!
Maar NL is gewoon dom, denk je dat als je een hoop NL'ers is turkije dumpt wij daar ook zomaar een kerk neer mogen zetten? no way! en hun, ja toe maar plant maar neer. met als gevolg hun alles te denken mogen te doen en ons een islamitisch land willen laten worden, waar gaat het heen?!
Lovely schreef:Weg met kortzichtigheid.
moniekk schreef:eerlijkgezegt ken ik geen één moslimland waar welvaard en vrede is.
Maar NL is gewoon dom, denk je dat als je een hoop NL'ers is turkije dumpt wij daar ook zomaar een kerk neer mogen zetten? no way! en hun, ja toe maar plant maar neer. met als gevolg hun alles te denken mogen te doen en ons een islamitisch land willen laten worden, waar gaat het heen?!
Mystica schreef:Intergratie moet van 2 kanten komen? Waarom zou ik moeten intergreren in mijn eigen land? Of mijn eigen cultuur veranderen omdat anderen zich niet willen aanpassen?