Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:17

Dat verhaal over dat photoshoppen vind ik ook vreemd. Wat ik nog vreemder vindt is dat ze logen over het feit dat ze haar bij het hotel hadden afgezet.
Het allervreemdste vind ik nog dat hij eerst zei door jongen 1 te zijn opgehaald. Die ontkende, en daarna maakte hij er jongen 2 van. Ook die ontkende Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:21

Ja dat laatse vind ik dus ook vreemd Ja
Dat is ookw at ik bedoelde met, dat je niet meer weet of je op bent gehaald op het strand of niet.
Jij legt het alleen duidelijker uit Lachen

Zoiets weet je toch gewoon...dat kan toch niet veranderen?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 20:40

Nou idd, zoiets weet je gewoon en dat jongen 2 ontkende is me even ontschoten. Net als zijn ontkenning over het verstuurde smsje die nacht met 'bedankt voor het wachten' (dan moet er toch iemand zijn gewest die op hem wachtte) wist ie ook even niet meer wat ie gestuud had..sure.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:11

mariekie schreef:
Jammer dat hij weer vrij is Boos!
Hij heeft er wel degelijk iets me te maken vrees ik.
Want wees eens eerlijk een braaf en lief jongetje komt zomaar niet in aanmerking voor hoofd verdachte Knipoog

Gisteren met verbijstering naar P&W zitten kijken.

Het goedpraten van pa en ma en dat jong met een arrogante blik van jullie kunnen me toch niks maken Misselijk .
Als het pa te doen was op het redden van de goede naam is dat mislukt.

Toen Peter R de Vries hem confronteerde met de foto waar hij als een geintje Natalee naast zich had gephotoshopt, begon hij te jouwen en te jijen tegen De vries. Na afloop gooide hij een glas wijn in het gezicht van De Vries dat is vanavond op Nova te zien.
Lekker jong, ik vrees dat pa meer over zich heeft afgeroepen dan hij aankan door hem zo te beschermen.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:13

Ik heb het gisteren ook gezien, vond het van beide kanten een vervelend verhaal. Ik vond joran niet helemaal fris daar zitten met zijn arrogante hoofd en petje op, maar ik vond dat die peter r de vries werd neergezet als een of andere criminoloog die ik weet niet hoe wijs is....terwijl hij alleen maar zat te zaniken, werd een beetje moe van hem.

Die peter r de vries is ook geen frisse hoor....ach ja...als ze nu gewoon hun mond hadden gehouden (die familie en joran) hadden ze het vast een stuk rustiger gehad.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:15

Ik heb ook gekeken gisterenavond wat mij vooral opviel is dat de ouders hem de hemel in prijzen...

Maar... op een gegeven moment verteld de moeder dat ze tijdens het hele gebeuren in Nederland was. Ze werd gebeld door de vader en toen zei ze: 'Ik dacht wat is er nu weer' Iets in die trant, zal het zo ff opzoeken. Dat weer vond ik heel opmerkelijk.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:15

die opmerking van hem ook... of peter R wel man genoeg was om later eventuele fouten toe te geven...
Het hele verhaal rammelt...

Maarja, die moeder gaf dus ook aan dat er een hele hoop dingen niet onderzocht waren van de kant van Nathalee af.. dat vind ik dan ook wel weer vreemd...

en dat glas wijn, dat heb ik niet gezien.. hoelaat komt Nova?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:59

Nova komt om 22.15 op Ned 2

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:02

Ik zag dat het ook bij uitzending gemist staat, dus ik ga even kijken Lachen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:03

dat ga ik even bekijken vanavond.
Ik blijf hem het voordele van de twijfel geven zolang ze geen goed bewijs hebben.
Dat hij niet helemaal helder en goed is, is duidelijk.
maar er wordt téveel gelogen van beide kanten..

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:57

anneve schreef:
Ja, Gohya, dat is inderdaad een reële mogelijkheid. Echter Joran kan dan wel verweten worden dat hij geen poot uitgestoken heeft. Je mag iemand niet laten verdrinken nl. In dat geval zou dood door schuld ten laste gelegd kunnen worden. Dat weet zijn vader ook, dus als Joran gezien heeft dat ze de zee ingegaan is, dan heeft hij dat verzwegen op advies van zijn vader. Ik denk ook dat hij haar niet vermoord heeft, maar iets dergelijks moet gebeurd zijn.
Vast staat dat ze zijn samen op het strand zijn geweest, en dat ze gedronken hadden.

denk ook dat er soiets moet zijn gebeurt, maar hij zal ook wel gedronken hebben, en dan denk je toch niet aan dingen als kunnen verdrinken etc..

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:07

ik kijk het nu bij uitzending gemist, was hij zn scheerapparaat kwijt?:P

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:08

Toch denk ik dat Joran zeker wel wat te verbergen heeft. Ook dat verhaal rondom die gefotoshopte foto... Dat klopt gewoon niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:11

Je hoeft niet met gevaar van eigen leven iemand proberen te redden, maar wel proberen om hulp te krijgen, iig zeker meteen zorgen dat er naar die plek hulp gestuurd wordt. Verwacht ook wel dat hij wel weet hoe dat in elkaar zit.

Ik heb het niet gezien, jammer, maar hoorde op de radio dat de aktie naar PrdV die Joran in een verkeerd daglicht heeft gezet, dus geen slimme zet was. Ik vind het een heel naar rot jong, hij geeft mij het gevoel dat hij weinig geweten heeft.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-08 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:12

Cayenne schreef:
Toch denk ik dat Joran zeker wel wat te verbergen heeft. Ook dat verhaal rondom die gefotoshopte foto... Dat klopt gewoon niet

Dat was een geintje.

Ik bedoel een geintje maken over een meisje dat waarschijnlijk dood is, hoe zit je dan in elkaar.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:21

Ja, die humor ontgaat mij ook volledig Lips are sealed
En hij heeft al eerder verklaard dat hij dit had gedaan om het te laten lijken alsof hij haar had ontmoet bij haar thuis. Er zijn toen ook emails gevonden van Joran naar degene toe die de foto voor hem had geshopped, en daarin stond dat hij opdracht gaf om het "zo echt mogelijk" te laten lijken.

@Russel, ik heb het net gezien bij uitzendinggemist.nl

Ik vond die moeder wel weer vrij sympathiek en onpartijdig overkomen (voor zover je dat kunt zijn wanneer je eigen zoon mogelijk betrokken is).

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:28

Hij zei dat die foto naar hem toegestuurd was en dat dit niet door hem gemaakt was.
Verder moet er een opname zijn waarop Natalee te zien is met een andere man.
In eerste instantie had ik ook het idee dat ze weggelopen was maar nu weet ik het niet meer.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:30

Ja, dat zei hij nu, maar hij heeft die foto wel degelijk laten maken. Het kwam uit zijn opdracht voort.
Daar is ook nog uitgebreidt onderzoek naar gedaan geloof ik.
Ik denk in ieder geval niet dat ze nog leeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:11

Ja, gisteren bij P&W was dat wel een moment waaraan je imo aan joran's gezicht kon zien dat hij niet helemaal eerlijk was...
Lijkt me wel dat hij 'iets' verbergt... Maar 't is natuurlijk de vraag of dat hij dat verbergt omdat hij bang is dat ze het tegen hem gebruiken, of dat hij echt weet wat er met nathalee gebeurd is.

Die moeder vond ik ook vrij normaal overkomen.. Persoonlijk vond ik die vader daarentegen niet echt heel proper overkomen.. Hij bekeer z'n zoon ietsje te rooskleurig vond ik..

Dat van dat glas wij begrijp ik wel eerlijk gezegd.. 't lijkt me nogal frustrerend als iemand de hele tijd je alleen maar probeert in slecht daglicht te zetten..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:13

Ik vond Peter juist nog erg netjes blijven, maar dat komt misschien ook omdat iets in mij zegt dat die Joran echt wat te verbergen heeft.
Ik heb zijn boek gelezen, maar ook de visie van P.R.de Vries gevolgd, en ik neig toch wel naar het verhaal van de Vries. Joran praat zichzelf wel heel erg tegen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:46

Heb gisteren die uitzending gezien en ik blijf bij mijn standpunt dat Joran iets te verbergen heeft. Ik heb ooit met een dwangmatige leugenaar te maken gehad, heb zat foute gasten ontmoet in mijn leven en iets aan zijn ogen en uitstraling gaf mij precies hetzelfde gevoel Gestoord . Bovendien liegt hij me net iets teveel. Zijn moeder is verblind (wat ik me enigszins kan voorstellen als moeder zijnde), omdat het om haar bloedeigen zoon gaat. Zijn vader vind ik een engerd eersteklas. Brrrr, wat een griezelig mannetje. Scheve mond
Die vertrouw ik helemaal niet en gezien zijn acties lijkt me alleen al duidelijk waarom niet (naast zijn enge ogen).

Dan nog die actie met de rode wijn (goh, moeders, zegt ze nu weer dat haar zoon zoiets nooooooooooit zal doen???) en voor mij is echt wel duidelijk dat deze Joran niet ok in elkaar zit. Nee, ik denk dat hij echt wel meer weet. En ik hoop zo ontzettend dat op een dag de waarheid uitkomt...... Dat hoop ik echt...... Ja
Het zal je dochter maar zijn, die zo is verdwenen. Ik zou echt helemaal gek worden en net zo lang achter die gast aanjagen tot 'ie zijn enge muil opendoet. Hamer

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:32

Zeer helder en neutraal commentaar van advocaat Pasman.
Familie wilde zich rehabiliteren en heeft het tegendeel bereikt.

Plus dat De Vries nu we heel gemotiveerd is om verder te graven en daar heeft hij al heel wat mee naar boven gehaald.

Waarom zijn mensen toch zo IJdel

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:36

OH chips net gemist.
Hopelijk staat het morgen op uitzending gemist.

Dus er is nog meer duidelijkheid?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:45

Er worden zaken geanalyseerd, dat schept wel duidelijkheid.
De zaak blijft gewoon duister

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:54

Gezien. Wat een naar ventje met dat glas wijn, getuigt van onbeschofte, ongemanierde hork die snel zijn zelfbeheersing verliest.

Als een moeder een uitspraak doet dat ze in het begin twijfelt aan de onschuld, dan verwacht ze wel wat van hem..., na dat glas wijn is het mij wel duidelijk.