Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Musicjohn

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 08:56

pairadice schreef:
sronnie schreef:
Ga eerst maar eens proberen om in een islamitisch land een kerk te bouwen, ga vervolgens met de bijbel zwaaien en als laatste een misdaad plegen, kijken hoe je dan nog tegen over het standpunt van Wilders kijkt..

Dan denk ik er nog precies hetzelfde over... Ik ben blij dat wij in een beschaafd land wonen waar dat soort praktijken plaatsvinden. Houden jullie er trouwens nog wel rekening mee dat niet alle buitenlanders cq. moslims profiteurs en goudzoekers zijn? Het lijkt me toch zeer vervelend als je als ruimdenkend moslim gevlucht bent voor het regime in het land waar je bent geboren, en dan een enkeltje terug krijgt omdat je in NEderland geen werk kunt vinden. Of omdat je niet van het paspoort van je geboorteland afkomt.

Profiteurs? Goudzoekers?

Dat is slechts 1 reden waarom ze hier zijn. En ruimdenkende moslims vluchten niet uit Marokko weg, en als ze al voor het regime moeten vluchten zoals jij hierboven schrijft, dan moet je je toch afvragen of de moslim-cultuur wel mens-waardig is. Het feit alleen al dat je er voor zou moeten vluchten als je wat ruim-denkender zou zijn.

Nee, laat ik je nu de ware reden vertellen waarom ze zo massaal hier zijn (en het worden er steeds meer)...

Mijn vader was jarenlang conciërge op een lagere school voor moeilijk lerende kinderen. Tot ca. 1980 was het meerendeel van de klassen nog gewoon blank. Al in 1990 was 85% van de klassen van Marokkaanse afkomst. En die jongens liepen op school al te verkondigen: "Jullie stomme Nederlanders moeten oppassen want wij zijn hier om Nederland te veroveren. In de toekomst is Nederland een islamitisch land".

En dat uit de bekken van 6 tot 12 jarigen !!!

Dat zet je toch wel aan tot denken wat deze jongens van thuis uit, en van de moskee uit meekrijgen. Boos!

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 08:58

Noetanchamon schreef:
Politiek vluchtelingen is geen probleem, die mensen moeten opgevangen worden en geholpen, maar hoeveel Joegoslavische mensen wonen hier nog die we destijds tijdelijke hulp wilden bieden??

Volgens mij is Joegoslavie echt weer veilig hoor Knipoog

Veiligheid in Joegoslavie is ook maar betrekkelijk, en daarbij is het ook niet overal even geweldig herbouwd. Het is wat lastig terugkeren als je geen dorp, geen huis, geen familie en geen werk meer hebt. En als je terugkeert, kom je te wonen tussen de mensen die je familie hebben afgeslacht. Ik vind dat wij in Nederland erg makkelijk iedereen bestempelen als profiteur.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:01

Musicjohn schreef:
Mijn vader was jarenlang conciërge op een lagere school voor moeilijk lerende kinderen. Tot ca. 1980 was het meerendeel van de klassen nog gewoon blank. Al in 1990 was 85% van de klassen van Marokkaanse afkomst. En die jongens liepen op school al te verkondigen: "Jullie stomme Nederlanders moeten oppassen want wij zijn hier om Nederland te veroveren. In de toekomst is Nederland een islamitisch land".

Dat zet je toch wel aan tot denken wat deze jongens van thuis uit, en van de moskee uit meekrijgen. Boos!

Ja, van wat kindertjes van 6 tot 12 zeggen, mag je wel wakker liggen. Ik doe ook geen oog dicht 'snachts (heb een 8 jarige dochter, word er bang van).. Nagelbijten / Gniffelen

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:02

ik heb een lieve allochtone tante. mijn nl oom en zij zijn niet getrouwd, maar wonen heel gelukkig samen.

ze hebben beide een kind uit een eerdere relatie plus een babietje van hun beiden.

mijn tante werkt niet, maar zorgt voor de kindjes.

volgens dhr wilders zou zij dus ook moeten vertrekken.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:03

lies schreef:
Musicjohn schreef:

Ja, van wat kindertjes van 6 tot 12 zeggen, mag je wel wakker liggen. Ik doe ook geen oog dicht 'snachts (heb een 8 jarige dochter, word er bang van).. Nagelbijten / Gniffelen

Edit; ze is nog allochtoon ook nog Scheve mond

Oeps, ik wou editten, niet quoten.

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:05

pairadice schreef:
Veiligheid in Joegoslavie is ook maar betrekkelijk, en daarbij is het ook niet overal even geweldig herbouwd. Het is wat lastig terugkeren als je geen dorp, geen huis, geen familie en geen werk meer hebt. En als je terugkeert, kom je te wonen tussen de mensen die je familie hebben afgeslacht. Ik vind dat wij in Nederland erg makkelijk iedereen bestempelen als profiteur.

Mij heb je niet horen zeggen dat politiek vluchtingen profiteurs zijn. Ik heb überhaupt dat woord niet genoemd (maar dat terzijde).

Met alle logica, of je nou in Nederland zit, zonder werk, zonder familie of in je eigen geboorteland??
Het is ook een beetje lastig wederopbouwen als zoveel Joegoslaven niet weer terug gaan naar hun land......

Mensen die Nederland weer hebben opgebouwd. Mensen die knetterhard gewerkt hebben onder erbarmelijke omstandigheden. Die mensen zijn nu zo'n 70 - jaar of ouder.
Die mensen worden gestraft door de staat, daar lusten de honden geen brood van.

Maar ondertussen vangen we braaf iedere dag ik weet niet hoeveel mensen op omdat ze denken in het aardse paradijs terecht te komen.... Sigaar

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:08

lies schreef:

Wel geïntegreerd zo te zien Haha!

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:09

Musicjohn schreef:
Profiteurs? Goudzoekers?

Dat is slechts 1 reden waarom ze hier zijn. En ruimdenkende moslims vluchten niet uit Marokko weg, en als ze al voor het regime moeten vluchten zoals jij hierboven schrijft, dan moet je je toch afvragen of de moslim-cultuur wel mens-waardig is. Het feit alleen al dat je er voor zou moeten vluchten als je wat ruim-denkender zou zijn.

Nee, laat ik je nu de ware reden vertellen waarom ze zo massaal hier zijn (en het worden er steeds meer)...

Kunnen we alsjeblieft de dingen wel even gescheiden houden: De Marokkanen in Nederland zijn hier niet naartoe gevlucht, maar als gastarbeider naar Nederland gehaald. Ze zijn hier gebleven omdat de Nederlandse overheid toentertijd het niet zo slim heeft aangepakt, en ze zijn om dezelfde reden niet allemaal even goed geintegreerd. Die pestventjes waar jij het over hebt roepen niet perse zo omdat ze dat van huis en de moskee uit meekrijgen, maar omdat ze verschrikkelijk vervelende pubertjes zijn die eens goed op hun donder moeten krijgen.

De mensen waar ik op doel zijn gevlucht uit islamitische dicaturen, waar het voor niemand leefbaar is, en zeker niet als je gewoon een normaal ruim denkende moslim bent. Er is in beginsel helemaal niets mis met de Islam, er is iets mis met de manier waarop het door sommige mensen wordt misbruikt. Net zoals er in beginsel ook niets mis is met het Christendom, maar wel met de manier waarop sommige mensen menen de bijbel te moeten gebruiken om iedereen die andersdenkt naar de hel te verbannen.

En kunnen we in vredesnaam stoppen met het verwarren van buitenlanders en moslims? Maatregelen tegen buitenlanders helpen niet perse tegen al die 'enge en gevaarlijke' moslims waar jullie mee lijken te zitten. Ik vermoed dat de meeste moslims inmiddels gewoon Nederlands van geboorte zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:10

Ik geef toe, niet alles gelezen Bloos

Maar hij had ook andere dingen om zijn programma staan waar ik me wel in kon vinden.
Minder naar ontwikkelingshulp, want dat doen andere Europese landen ook niet zo veel.Waarom Nederland bovaan daarmee?
Minder naar kunst. Daar kan ik me ook in vinden, geeft dat geld uit naar de zorg.
Zo had hij er nog meer, maar die 2 heb ik onthouden. En dat scheelde wel mijarden.
En daar kan ik me dus wel in vinden Ja

Dat van werkloos zijn kan ik me niet in vinden, wel bij langdurig.
Moskeen zijn er ook genoeg.
En bij een flink misdrijf ook.
En dubbele nationaliteit ook. Lnden die dat niet af willen schaffen, dáár moeten ze eens achter de vodden zitten, zodat ook die mensen een keuze gaan krijgen.
Je wil Nederlander zijn...of je wilt het niet.

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:12

Noetanchamon schreef:
Mij heb je niet horen zeggen dat politiek vluchtingen profiteurs zijn. Ik heb überhaupt dat woord niet genoemd (maar dat terzijde).

Met alle logica, of je nou in Nederland zit, zonder werk, zonder familie of in je eigen geboorteland??
Het is ook een beetje lastig wederopbouwen als zoveel Joegoslaven niet weer terug gaan naar hun land......

Mensen die Nederland weer hebben opgebouwd. Mensen die knetterhard gewerkt hebben onder erbarmelijke omstandigheden. Die mensen zijn nu zo'n 70 - jaar of ouder.
Die mensen worden gestraft door de staat, daar lusten de honden geen brood van.

Maar ondertussen vangen we braaf iedere dag ik weet niet hoeveel mensen op omdat ze denken in het aardse paradijs terecht te komen.... Sigaar

Ik bedoelde ook niet perse dat jij het woord 'profiteurs' had gebruikt, maar dat het mijns inziens teveel wordt gebruikt in Nederland. Het feit dat het lastig wederopbouwen is als Joegoslaven niet terugkeren sluit ik me helemaal bij aan. Maar ik kan me er alles bij voorstellen dat je liever in Nederland zit met werk, een huis en de vrienden die je in de afgelopen tien jaar hebt gemaakt dan daar met helemaal niets en niemand. Daarnaast moet je niet de spanningen uitvlakken die daar nog steeds spelen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:13

Noetanchamon schreef:
lies schreef:

Wel geïntegreerd zo te zien Haha!

Ze draagt wel een hoofddoekje hoor No Cheer

donjalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:14

geloof me wilders is niet gek, hij heeft ze echt allemaal op een rijtje al een hele tijd, alleen luisterd niemand er naar.
hij is een waardig opvolger van onze pim fortuin.
wij hoeven ons niet aan te passen aan de buitenlanders ze moeten zich aan ons aanpassen.
wij mogen ook geen kerk bouwen in een moslim land, zij mogen hier wel een moskee bouwen.
er moeten zelfs hele oude wijken voor afgebroken worden zodat zij weer een moskee hebben om heen te gaan.
hele steden worden overbevolkt door islamitische groepen, waar blijven wij als rechtgeaarde nederlanders? juist ja........nergens dus.

conclusie: wie zich niet wil aanpassen, niet wil werken maar alleen profiteren, wie crimineel of lastig is....... gewoon terug naar je eigen land, ga daar maar vervelen, wij blijven ook in ons eigen landje.

en nederland is al zo klein!!!!!!!!!!!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:15

donjalover schreef:
geloof me wilders is niet gek, hij heeft ze echt allemaal op een rijtje al een hele tijd, alleen luisterd niemand er naar.
hij is een waardig opvolger van onze pim fortuin.
wij hoeven ons niet aan te passen aan de buitenlanders ze moeten zich aan ons aanpassen.
wij mogen ook geen kerk bouwen in een moslim land, zij mogen hier wel een moskee bouwen.
er moeten zelfs hele oude wijken voor afgebroken worden zodat zij weer een moskee hebben om heen te gaan.
hele steden worden overbevolkt door islamitische groepen, waar blijven wij als rechtgeaarde nederlanders? juist ja........nergens dus.

conclusie: wie zich niet wil aanpassen, niet wil werken maar alleen profiteren, wie crimineel of lastig is....... gewoon terug naar je eigen land, ga daar maar vervelen, wij blijven ook in ons eigen landje.

en nederland is al zo klein!!!!!!!!!!!

Gaaaap lees eerst de discussie eens door.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:16

Unfaithful schreef:
Nathachou schreef:
Heeey!
Ok, Wilders plannen zijn inderdaad nogal extreem, en toch ben ik het met sommige dingen eens. We mogen dan een nogal 'sociaal' land zijn, ik vindt dat de moslims zich nou iets te veel uit gaan breiden. Dat ze boerka's dragen enzo zal mij een zorg zijn, maar dat hier allemaal moskeeën gebouwd worden gaat mij eerlijk gezegd net iets te ver. En dan niet omdat ik een rascist ben, maar het gewoon onzin vindt dat zij hier allemaal moskeeën bouwen en wij dat allemaal moeten pikken. Maar als iemand een kerk in hun 'heilige' land bouwt, nou dan mag je behoorlijk hard gaan rennen. Dus zelf willen ze geaccepteerd worden, maar andere religies en godsdiensten accepteren, ho maar ...

Hier ben ik het ook mee eens. Het zelfde geld voor de zwarte scholen, dan denk ik wie discrimineert nou wie ??

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:17

runningkawa schreef:
Je wil Nederlander zijn...of je wilt het niet.

Ik wil het .... Lips are sealed

Sorry type-foutje Knipoog
Laatst bijgewerkt door Noetanchamon op 20-09-07 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:18

Kun je wat duidelijker zijn aub?

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:20

Unfaithful schreef:
Nathachou schreef:
Heeey!
Ok, Wilders plannen zijn inderdaad nogal extreem, en toch ben ik het met sommige dingen eens. We mogen dan een nogal 'sociaal' land zijn, ik vindt dat de moslims zich nou iets te veel uit gaan breiden. Dat ze boerka's dragen enzo zal mij een zorg zijn, maar dat hier allemaal moskeeën gebouwd worden gaat mij eerlijk gezegd net iets te ver. En dan niet omdat ik een rascist ben, maar het gewoon onzin vindt dat zij hier allemaal moskeeën bouwen en wij dat allemaal moeten pikken. Maar als iemand een kerk in hun 'heilige' land bouwt, nou dan mag je behoorlijk hard gaan rennen. Dus zelf willen ze geaccepteerd worden, maar andere religies en godsdiensten accepteren, ho maar ...

Hier ben ik het ook mee eens. Het zelfde geld voor de zwarte scholen, dan denk ik wie discrimineert nou wie ??

Huh Verward Heb je soms het idee dat 'zwarte scholen' door 'zwarten' worden opgericht en alleen voor 'zwarten' zijn?

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:23

lies schreef:
Huh Verward Heb je soms het idee dat 'zwarte scholen' door 'zwarten' worden opgericht en alleen voor 'zwarten' zijn?

Nee, doen ze hier in Duitsland ook, richten ze speciaal scholen op voor Nederlanders, om dat die met grote getale hier naar toe verhuizen en een heel ander onderwijssysteem gewend zijn. Gestoord Waarom moeten er zwarte scholen komen?? Belachelijk toch??

Je emigreert naar een ander land, en dat betekend simpelweg dat je je aanpast. Op het moment dat ik hier het idee ga lanceren om een Nederlandse school te bouwen dan kan ik mijn boeltje wel pakken. En terecht Clown

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:25

lies schreef:

Huh Verward Heb je soms het idee dat 'zwarte scholen' door 'zwarten' worden opgericht en alleen voor 'zwarten' zijn?[/quote]

Uiteraard! Als je niet zwart genoeg bent wordt je gewoon geweigerd. Als ze je wel aannemen eerst even kijken of de zwarte kleur die je hebt er niet opgeschminkt is. Haha!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:25

mensen, nu worden er wel wat dingen door elkaar heen gehaald denk ik....

een zwarte school is geen school speciaal voor 'zwarten', maar is een gewone school, waar veel 'allochtonen' opzitten, waardoor het percentage 'allochtonen groter is dan het percentage 'nederlanders' en zo wordt het een zwarte school genoemd. Wel bestaan er islamitische scholen en dát zijn dus wel scholen waar alleen islamieten toegestaan worden. (en dáár heb ik dan wel weer een heel uitgesproken mening over! Sigaar )

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:27

_rosita_ schreef:

een zwarte school is geen school speciaal voor 'zwarten', maar is een gewone school, waar veel 'allochtonen' opzitten, waardoor het percentage 'allochtonen groter is dan het percentage 'nederlanders' en zo wordt het een zwarte school genoemd. Wel bestaan er islamitische scholen en dát zijn dus wel scholen waar alleen islamieten toegestaan worden. (en dáár heb ik dan wel weer een heel uitgesproken mening over! Sigaar )

School en godsdienst / religie zou sowieso van elkaar los gekoppeld moeten worden. Bloos
Laatst bijgewerkt door Musicjohn op 20-09-07 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Dat is niet wat bedoeld wordt met een 'zwarte school' Noetanchamon.

Een zwarte school ontstaat doordat er een overschot van allochtonen op een bepaalde school zit, waardoor autochtone ouders hun kinderen van die school halen en de school nog 'zwarter' wordt. De school krijgt een negatieve uitstraling omdat men er vanuit gaat dat de leerlingen achterstanden hebben.

lies

Musicjohn schreef:
_rosita_ schreef:

School en godsdienst zou sowieso van elkaar los gekoppeld moeten worden. Bloos

Waarom?

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:28

lies schreef:
De school krijgt een negatieve uitstraling omdat men er vanuit gaat dat de leerlingen achterstanden hebben.

Men gaat er niet alleen van uit, het is in alle gevallen bewezen daadwerkelijk zo te zijn. Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:28

_rosita_ schreef:

Heb je die uitgesproken mening ook over christelijke scholen, waar niet gelovige kinderen niet worden toegelaten?