pairadice schreef:sronnie schreef:Ga eerst maar eens proberen om in een islamitisch land een kerk te bouwen, ga vervolgens met de bijbel zwaaien en als laatste een misdaad plegen, kijken hoe je dan nog tegen over het standpunt van Wilders kijkt..
Dan denk ik er nog precies hetzelfde over... Ik ben blij dat wij in een beschaafd land wonen waar dat soort praktijken plaatsvinden. Houden jullie er trouwens nog wel rekening mee dat niet alle buitenlanders cq. moslims profiteurs en goudzoekers zijn? Het lijkt me toch zeer vervelend als je als ruimdenkend moslim gevlucht bent voor het regime in het land waar je bent geboren, en dan een enkeltje terug krijgt omdat je in NEderland geen werk kunt vinden. Of omdat je niet van het paspoort van je geboorteland afkomt.
Profiteurs? Goudzoekers?
Dat is slechts 1 reden waarom ze hier zijn. En ruimdenkende moslims vluchten niet uit Marokko weg, en als ze al voor het regime moeten vluchten zoals jij hierboven schrijft, dan moet je je toch afvragen of de moslim-cultuur wel mens-waardig is. Het feit alleen al dat je er voor zou moeten vluchten als je wat ruim-denkender zou zijn.
Nee, laat ik je nu de ware reden vertellen waarom ze zo massaal hier zijn (en het worden er steeds meer)...
Mijn vader was jarenlang conciërge op een lagere school voor moeilijk lerende kinderen. Tot ca. 1980 was het meerendeel van de klassen nog gewoon blank. Al in 1990 was 85% van de klassen van Marokkaanse afkomst. En die jongens liepen op school al te verkondigen: "Jullie stomme Nederlanders moeten oppassen want wij zijn hier om Nederland te veroveren. In de toekomst is Nederland een islamitisch land".
En dat uit de bekken van 6 tot 12 jarigen !!!
Dat zet je toch wel aan tot denken wat deze jongens van thuis uit, en van de moskee uit meekrijgen.