Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonney4evver schreef:ik ben het met hem eens. De meeste ellende komt door die koran. Nee niet alles maar wel een hoop, dus als dat word verboden zou er een stuk minder geweld en moord zijn.
Anoniem schreef:Ik zou het vreselijk vinden, alleen maar Nederlanders in ons land.. In vind het juist leuk al die culturen & gewoontes enzo..
lottehorse schreef:maar als je iedergeloof in een landje stopt dan zijn het niet alleen maar nederlanders hoor!
maar nee lijkt me echt een ramp! ik vind marokaanse jonges altijd zo mooihaha naar welke jongens moet ik dan kijken als hun allemaal weg moeten
Anoniem schreef:Nederlanders kunnen idd behoorlijk doorslaan, maar dat is imo gewoon domheid/ kortzichtigheid. Het is met de Surinamers/ Antilianen etc. na een tijdje intergreren ook goed gegaan. Nederlanders moeten ook gewoon heel erg wennen aan andere culturen in hun land, en dat is ook niet meer dan logisch. Alleen sommige mensen moeten het weer verpesten, en dát is zonde.
lottehorse schreef:haha die zijn echt knap he!die mooie donkere ogen en dan die getinte huidskleur.. *zwijmelt helemaal weg*
lottehorse schreef:maar als je iedergeloof in een landje stopt dan zijn het niet alleen maar nederlanders hoor!
maar nee lijkt me echt een ramp! ik vind marokaanse jonges altijd zo mooihaha naar welke jongens moet ik dan kijken als hun allemaal weg moeten
Snoevie schreef:nou ik las vanmorgen in de krant dat er een vage nederlandse bisschop is die wil dat andere gelovige hun god ook allah noemen...........dat gaat ook echt te ver
Citaat:Partijleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil de Koran verbieden
lottehorse schreef:licht heeel erg aan de marokaan zelfer zijn vast heel veel marokaanen die niet eens moslims zijn die dus gewoon een vrouw hebben die alles mag. en dit is trouwens echt heel ouderswets gedacht. hier in nederland gebeurt dat bijna nooit meer!
MissJ schreef:Snoevie schreef:nou ik las vanmorgen in de krant dat er een vage nederlandse bisschop is die wil dat andere gelovige hun god ook allah noemen...........dat gaat ook echt te verDaar hadden we het net over.