Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cile205 schreef:Ach, meneer Ali had wel wat meer op zijn kerfstok staan, wat als hij niet was doodgereden? Weer een straf krijgen? en maar weer op onze centen teren zeker... nee hoor. Opgeruimd staat netjes..
russel schreef:Ja heb het al begrepen, ben 13 jaar geleden uit Amsterdam vertrokken en ben dus een beetje ingeslapen.
cile205 schreef:Ach, meneer Ali had wel wat meer op zijn kerfstok staan, wat als hij niet was doodgereden? Weer een straf krijgen? en maar weer op onze centen teren zeker... nee hoor. Opgeruimd staat netjes..
faye schreef:Hij heeft "iets"fout gedaan?
Ik bedoel, doodrijden hoeft idd niet, maar iets fout gedaan is wel een understatement. Het was gewoon tuig.
Nessah schreef:faye schreef:Hij heeft "iets"fout gedaan?
Ik bedoel, doodrijden hoeft idd niet, maar iets fout gedaan is wel een understatement. Het was gewoon tuig.
Maar dat neemt niet weg dat hij het niet verdiende om dood gereden te worden!
En tuig, sja.. we zijn niet allemaal rijk en gelukkig opgevoed, dus erg knap dat jij er kan over oordelen.. Wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt waardoor hij zo is geworden?misschien was het gewoon tuig, maar het kan net zo goed een jongen zijn geweest met een hele moeilijke jeugd.. Niet zo snel oordelen..!
Ik ken iemand persoonlijk die verkracht en geslagen is door zijn eigen vader zijn hele jeugd.. En deze persoon is ook de verkeerde kant opgeslagen. Die ging handelen in drugs enzovoort.. Hij was gewoon de weg kwijt.. Ik vond hem geen tuig, ik vond hem eerder zielig.