Rasmussen uit de tour gehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shani_1984

Re: Rasmussen uit de tour gehaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:59

Er is vast veel meer aan de hand dan dat er nu nog naar buiten word gebracht... ik denk dat als ze straks alles naar buiten brengen dat we dan snappen waarom hij uit de tour is gehaald en ontslagen is

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:03

jokari schreef:
Tavanta schreef:
Preudhomme had geen reden om Rasmussen eruit te zetten anders had ie het wel gedaan dus die heeft al helemaal geen recht van spreken.

hèla hèla, wil jij Preudhomme eens niet beledigen, die mens heeft hier niets mee te maken, die is druk bezig Anderlecht te trainen geloof ik. Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

(Preudhomme = voetballer; Prudhomme : Tourbaas)

(ben je maar aan 't plagen hé)

Oops Bloos , misschien zou ie dat dan ook moeten gaan doen, voetbaltrainer worden of zo Clown

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:10

jokari schreef:
SaskiaKur schreef:
... dan was de Tour alleen nog maar voor de Paus.

en dan nog. Nagelbijten / Gniffelen Haha!

ik blijf erbij dat ik het ronduit belachelijk vind, dat ze Rasmussen uitgerekend nu uit de Tour gooien. Ofwel hadden ze hem niet moeten laten starten, ofwel hadden ze moeten zwijgen. Boos!
en die reactie van Prudhomme, halleluja, kan het nog kinderachtiger.

Niet mee eens.

Ik vind het juist een slimme actie van Rabo. De franse pers was al volop bezig over rasmussen die waren net zolang doorgegaan totdat ze iets gevonden hadden.

Waarom nu. Nu had een oud wielrenner bekend dat hij Rasmussen heeft zien trainen in italië, bewijs dus dat hij heeft gelogen, de Rabo kan dit niet zomaar naast zich neerleggen.

Als ze het in de doofpot hadden gestopt was het er toch wel uitgekomen uiteindelijk met als gevolg dat Rabo in een negatief daglicht staat. Nu hebben ze gewoon goed en kordaat gehandeld. Die regels zijn er niet voor niets. Iedere renner moet zich daaraan houden. Boogert, Dekker, Rasmussen enz. Het zou niet eerlijk zijn om het bij Rasmussen door de vingers te zien, omdat hij nu zo;n geweldige tour rijdt.

He jammer ik het ook vind, ik begrijp het wel van Rabobank. Ik denk overigens niet dat hij tijdens de tour doping heeft gebruikt, daarvoor is hij te vaak gecontroleerd en nagatief getest.

Bovendien (ik weet niet of het zo is) kan het zijn dat Rabo nu niet het gewonnen geld verliest. Bijvoorbeeld per dag in het geel verdient Rabo 7000 euro. Nu hebben ze zelf Rasmussen teruggetrokken en is hij niet uit de tour gezet. Het zou kunnen dat ze nu het verdiende geld mogen houden. Als de renner uit de tour wordt gezet is dat niet het geval. Ik weet niet zeker of het zo zit.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:15

nikki160287 schreef:
Niet mee eens.

Ik vind het juist een slimme actie van Rabo. De franse pers was al volop bezig over rasmussen die waren net zolang doorgegaan totdat ze iets gevonden hadden.

Waarom nu. Nu had een oud wielrenner bekend dat hij Rasmussen heeft zien trainen in italië, bewijs dus dat hij heeft gelogen, de Rabo kan dit niet zomaar naast zich neerleggen.

Als ze het in de doofpot hadden gestopt was het er toch wel uitgekomen uiteindelijk met als gevolg dat Rabo in een negatief daglicht staat. Nu hebben ze gewoon goed en kordaat gehandeld. Die regels zijn er niet voor niets. Iedere renner moet zich daaraan houden. Boogert, Dekker, Rasmussen enz. Het zou niet eerlijk zijn om het bij Rasmussen door de vingers te zien, omdat hij nu zo;n geweldige tour rijdt.

He jammer ik het ook vind, ik begrijp het wel van Rabobank. Ik denk overigens niet dat hij tijdens de tour doping heeft gebruikt, daarvoor is hij te vaak gecontroleerd en nagatief getest.

Bovendien (ik weet niet of het zo is) kan het zijn dat Rabo nu niet het gewonnen geld verliest. Bijvoorbeeld per dag in het geel verdient Rabo 7000 euro. Nu hebben ze zelf Rasmussen teruggetrokken en is hij niet uit de tour gezet. Het zou kunnen dat ze nu het verdiende geld mogen houden. Als de renner uit de tour wordt gezet is dat niet het geval. Ik weet niet zeker of het zo zit.

Zabel is ook door al die jaren gekomen en hij heeft doping gebruikt. En dat kon wel door de vingers?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:24

Tourflits: Boogerd slaat toeschouwer, Evans gooit cola

Dat had ik niet van Boogerd verwacht Nagelbijten / Gniffelen

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:25

ik had dat wel van boogerd verwacht hoor.... hij zit al niet lekker in zijn vel en als hij dan ook nog beledigd word ja dan gaat het snel en komt nu natuurlijk ook harder aan

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:26

SplashIsLief schreef:

Waar heb je dat gevonden ?

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:27

Dat moet elke ploeg voor zich bepalen. Maar zabel heeft in dit geval geluk gehad, anders was het er wel eerder uitgekomen. Maar op dit moment, met alle heisa, snap ik dat Rabo dit besloten heeft. Op het moment heeft alles ook wel een kookpunt bereikt in het wielrennen. De bekentenissen van verschillende renners, deze tour waarin al 2 ploegen opgestapt zijn. Die renners zijn ook gelijk ontslagen dat is het nieuwe beleid wat ze willen volgen.

Shani_1984

staat op internet volgens mij op nu.nl

Remember

arinda schreef:
SplashIsLief schreef:

Dat staat zo'n beetje op álle sportsites en is inmiddels ook al weer 'oud' nieuws hoor, want ik lees het al zowat de hele dag Haha!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:28

god .. vind ik niet vreemt hoor ..
weet je hoe irritant die toeschouwers kunnen zijn ?
al bleven ze gewoon op afstand had hij die toeschouwer niet kunnen raken Knipoog

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:29

daar zit ik ook met ongeloof naar te kijken, hoe erg toeschouwers de renners hinderen, gewoonweg schandalig. Je zou voor minder eens ontploffen.

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:30

Ik volg het niet zo, zit ook andere dingen te doen Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:32

arinda schreef:
SplashIsLief schreef:

www.sportone.nl
Met Parijs in het vizier lopen de gemoederen in het peloton hoog op. Michael Boogerd werd beledigd door een toeschouwer, waarop de Hagenaar de toeschouwer een klap verkocht. In de koers gooide Cadel Evans, kopman van Predictor-Lotto, een beker cola over een fotograaf heen, die te dicht foto's maakte.

Boogerd werd voor de etappe tussen Pau en Castelsarrasin beledigd door een toeschouwer. Hierop ging de coureur van Rabobank de discussie aan, waarna de toeschouwer een klap ontving. Bij de start van de etappe werd de Rabobank-equipe uitgefloten, dit tot frustratie van Bram de Groot.

'We hebben veel aanmoedigingen gekregen en dat gaf ons veel steun. Bij de start was het even moeilijk toen we werden uitgefloten door de Franse fans. Maar er zijn ergere dingen in het leven. Elke dag krijgen veel mensen ergere dingen te horen. Hier kun je je overheen zetten,' aldus De Groot, die het een goede keuze vond om door te gaan, ook al wilden de renners eerst stoppen. 'Maar wij hebben niets fout gedaan. Anders waren we naar huis gegaan en dan hadden we ons nu nog steeds slecht gevoeld. Vandaag werd er hard gereden. Dat scheelt, dan ben je met iets anders bezig.'

Tekenend voor het moraal binnen de Rabobank-ploeg waren de laatste kilometers in de etappe naar Castelsarrasin. De laatste vijf renners in het peloton waren allen in dienst van Rabobank.

Rabobank zag vandaag een renner afstappen. De renner waarvan vooraf gedacht werd dat die de kopman zou zijn, stapte vandaag in de ploegleiderswagen. Denis Menchov had totaal geen moraal meer. Erik Breukink was hierover kritisch. De Rus zou zijn best niet gedaan hebben.

'Dat was niet zo goed. We hebben allemaal geprobeerd de knop om te zetten, dat is bij Denis blijkbaar niet gelukt. Ik vind het wel jammer, want de rest zet wel door. Denis gaf het gisteren al aan, hij wilde helemaal niet meer fietsen. Hij denkt nu al aan de Ronde van Spanje, dat is dan weer een goed teken,' aldus Breukink, die denkt dat de overgebleven zes renners Parijs wel zullen gaan halen.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:34

Die motorrijders kunnen ook hinderen zeg. Dat zie je nu met Evans en gister met Rasmussen. Maarja als die motorrijders er niet zijn kunnen wij ze ook niet van dichtbij in actie zien.

Je ziet wel dat steeds meer renners gefrusteerd raken.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:39

ja.. maar dan zien wij het maar van iets verder af..
straks vliegt zo'n renner op een motor.. dan heb je een probleem Scheve mond

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:40

smurffie schreef:

dat is al aardig vaak gebeurd hoor

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:44

smurffie schreef:

Die mensen doen ook maar hun werk en willen de beste beelden. Ik zeg niet dat het mij alleen om de beste beelden gaat daar zorgen de helikopters wel voor.
En de motoren hebben zich wel aan bepaalde afspraken te houden. Knipoog

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:10

arinda schreef:
SplashIsLief schreef:

Daarstraks gaf hij het zelf toe in een reactie op tv. Dus dan zal dat wel kloppen. Vork De klap die hij uitdeelde was naar eigen zeggen zelfs zo hard dat hij aan het begin van de rit nog last van zijn arm had. Tong uitsteken

Dat Rasmussen nog nooit positief is getest is ook geen garantie dat ie géén doping gebruikt. Gisteravond zei een oud renner in een programma met Mart Smeets dat je 'pas echt professioneel bezig bent, als je nooit positief wordt getest' Nagelbijten / Gniffelen

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:17

Heb ik ook gezien ja! Maargoed er zijn waarschijnlijk zoveel vormen van doping die nog niet te herkennen zijn in het lichaam. Volgens gebruiken ze bijna allemaal wel wat. Mij gaat het er meer om dat ze niks kunne bewijzen tegenover rasmussen. Hij is immers keer op keer in de tour negatief getest. Wat hij in italie allemaal heeft uitgespookt weet ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet meer. Het was een mooie tour voor hem en voor Rabo, erg jammer dat het zo is gelopen. Je doet er verder niks aan. Ik blijf gewoon lekker de rest volgen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:27

Boogerd zei eerder voor de camera ook al achterom naar ik weet niet wie: Küt Fransmannen. Hij herstelde zich snel, haha. Ben benieuwd op welke manier 'geslagen'.

Strijkijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:54

Ik zou me eigen ooklink irriteren door die toeschouwers. Het gaat soms maar net goed als weer als idioten voor hun fiets gaan juichen.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:42

Elessar schreef:
Boogerd zei eerder voor de camera ook al achterom naar ik weet niet wie: Küt Fransmannen. Hij herstelde zich snel, haha. Ben benieuwd op welke manier 'geslagen'.

Gisteravond lieten ze in het sportjournaal zien hoe Boogerd gisteren iemand 'sloeg'. Hij stond/ging naar het publiek. Riep een man naar voren. Toen die man dus naar voren kwam, naar de dranghekken waar het publiek achter stond, haalde Boogerd 1-2 uit. Naar mijn idee had hij die man dus niet vol in het gezicht geslagen. Ik denk dat hij wel raak sloeg, maar die man deinsde wat terug, dus hij heeft 'm niet K.O. geslagen of iets dergelijks. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:43

Afbeelding

Clown Clown Haha!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:53

Ook weer lekker gevat, hoor!

de kijkcijfers zijn trouwens wel enorm gestegen sinds de laatste jaren. Zou dat sensatiegeilheid genoemd kunnen worden?...