Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:Tavanta schreef:Preudhomme had geen reden om Rasmussen eruit te zetten anders had ie het wel gedaan dus die heeft al helemaal geen recht van spreken.
hèla hèla, wil jij Preudhomme eens niet beledigen, die mens heeft hier niets mee te maken, die is druk bezig Anderlecht te trainen geloof ik.![]()
(Preudhomme = voetballer; Prudhomme : Tourbaas)
(ben je maar aan 't plagen hé)
jokari schreef:SaskiaKur schreef:... dan was de Tour alleen nog maar voor de Paus.
en dan nog.![]()
ik blijf erbij dat ik het ronduit belachelijk vind, dat ze Rasmussen uitgerekend nu uit de Tour gooien. Ofwel hadden ze hem niet moeten laten starten, ofwel hadden ze moeten zwijgen.
en die reactie van Prudhomme, halleluja, kan het nog kinderachtiger.
nikki160287 schreef:Niet mee eens.
Ik vind het juist een slimme actie van Rabo. De franse pers was al volop bezig over rasmussen die waren net zolang doorgegaan totdat ze iets gevonden hadden.
Waarom nu. Nu had een oud wielrenner bekend dat hij Rasmussen heeft zien trainen in italië, bewijs dus dat hij heeft gelogen, de Rabo kan dit niet zomaar naast zich neerleggen.
Als ze het in de doofpot hadden gestopt was het er toch wel uitgekomen uiteindelijk met als gevolg dat Rabo in een negatief daglicht staat. Nu hebben ze gewoon goed en kordaat gehandeld. Die regels zijn er niet voor niets. Iedere renner moet zich daaraan houden. Boogert, Dekker, Rasmussen enz. Het zou niet eerlijk zijn om het bij Rasmussen door de vingers te zien, omdat hij nu zo;n geweldige tour rijdt.
He jammer ik het ook vind, ik begrijp het wel van Rabobank. Ik denk overigens niet dat hij tijdens de tour doping heeft gebruikt, daarvoor is hij te vaak gecontroleerd en nagatief getest.
Bovendien (ik weet niet of het zo is) kan het zijn dat Rabo nu niet het gewonnen geld verliest. Bijvoorbeeld per dag in het geel verdient Rabo 7000 euro. Nu hebben ze zelf Rasmussen teruggetrokken en is hij niet uit de tour gezet. Het zou kunnen dat ze nu het verdiende geld mogen houden. Als de renner uit de tour wordt gezet is dat niet het geval. Ik weet niet zeker of het zo zit.
SplashIsLief schreef:Tourflits: Boogerd slaat toeschouwer, Evans gooit cola
Dat had ik niet van Boogerd verwacht
arinda schreef:SplashIsLief schreef:Tourflits: Boogerd slaat toeschouwer, Evans gooit cola
Waar heb je dat gevonden ?
arinda schreef:SplashIsLief schreef:Tourflits: Boogerd slaat toeschouwer, Evans gooit cola
smurffie schreef:ja.. maar dan zien wij het maar van iets verder af..
straks vliegt zo'n renner op een motor.. dan heb je een probleem
smurffie schreef:ja.. maar dan zien wij het maar van iets verder af..
straks vliegt zo'n renner op een motor.. dan heb je een probleem
Elessar schreef:Boogerd zei eerder voor de camera ook al achterom naar ik weet niet wie: Küt Fransmannen. Hij herstelde zich snel, haha. Ben benieuwd op welke manier 'geslagen'.