Het zou je kind maar zijn die ze te pakken krijgen zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Alle honden die ook maar de neiging hebben om te bijten, mogen ze van mij gelijk afmaken![]()
naadje24 schreef:Cayenne schreef:Alle honden die ook maar de neiging hebben om te bijten, mogen ze van mij gelijk afmaken![]()
ja en wat jeuken mijn handen zeg bij kinderen die onschuldige honden en katten bekogelen met stenen
Cayenne schreef:Alle honden die ook maar de neiging hebben om te bijten, mogen ze van mij gelijk afmaken![]()
CherokeeChum schreef:Cayenne schreef:Alle honden die ook maar de neiging hebben om te bijten, mogen ze van mij gelijk afmaken![]()
Wat cru misschien....Maar zo denk ik nu precies over al die hysterische
moeders,die hun kinderen niet in de hand hebben,hun hond dumpen als ze drachtig zijn,en andere mensen vertellen hoe ze moeten leven ...
Omdat zij kinderen hebben
amorlover1 schreef:het is er voor dat jongetje zielig. maar als zomaar een wild vreemde of een agent mijn huis in zou gaan dan zouden mij honden ook hun eigen terrein beschermen.Zeker als iemand zou gaan schreeuwen of wat dan ook.En als een agent een van mijn honden zou schieten denk ik toch dat hij moet zorgen dat hij weg komt want dan sta ik niet voor me zelf in aan mijn beesten moet je gewoon niet komen
Loizy schreef:Dat bedoel ik, ik geloof dat alle honden 'hun terrein' zouden beschermen, dus ik vind het woordje 'pitbulachtige' onnodig, is het wel zeker dat 't pitbulachtige waren eigenlijk?
Cayenne schreef:Loizy schreef:Dat bedoel ik, ik geloof dat alle honden 'hun terrein' zouden beschermen, dus ik vind het woordje 'pitbulachtige' onnodig, is het wel zeker dat 't pitbulachtige waren eigenlijk?
Nee, niet alle honden doen dat. Mijn hond zou je kwispelend begroeten. Het zit in het aard van het beestje of niet.
Loizy schreef:Nee ik snap dat wel, maar ik bedoel dat 't net zo goed een teckel of poedel zou kunnen zijn..
Dus ik bedoelde meer kwa rassen dan kwa aard
CherokeeChum schreef:Veel honden zijn gemuteerde cavia's geworden door over civilisatie van de mens.Ik prefereer een echte en draag daar dan ook de verantwoording voor.
De hond die niet werkt,in de zin waar hij voor gemaakt is,is pas echt gevaarlijk.Onberekenbaar en niet in te schatten en een direct gevolg van brood en plaatjesfokkerij(tentoonstelling)
naadje24 schreef:Cayenne schreef:Alle honden die ook maar de neiging hebben om te bijten, mogen ze van mij gelijk afmaken![]()
ja en wat jeuken mijn handen zeg bij kinderen die onschuldige honden en katten bekogelen met stenen
naadje24 schreef:Loizy schreef:Nee ik snap dat wel, maar ik bedoel dat 't net zo goed een teckel of poedel zou kunnen zijn..
Dus ik bedoelde meer kwa rassen dan kwa aard
Yep dat klopt!
mijn vorige friese stabij liet geeneens mijn oom binnen nadat hij via het slaapkamerraam was binnengekomen![]()
zijn tanden gingen zwaar bloot en mijn oom dorst niet verder te gaan![]()
en dat terwijl het echt een sul van een hond was..
katiavl schreef:Ik kan ook bijten
CherokeeChum schreef:Stabij is een NL pitbull...Stabij is letterlijk te nemen in alle opzichten.
Een oorspronkelijke hond in een aaibare verpakking
naadje24 schreef:ja dat is jouw mening en jouw visie erop....
ik heb een "waakhond" die tevens mijn gezelschap is
by the way (joke) is die kip van je avatar wel afgemaakt? hij is anders wel behoorlijke gevaarlijk
LimaGentle schreef:weet je wat het vreemde is..
dat er in elk krantenartikel over dit verhaal elke keer iets anders staat..
dan is er weer 1 hond dood geschoten, dan weer 2
ik de meesten staat dat het kind in kwestie in de kleding is gehapt en niet in het lichaam zelf. dat het kind alleen een schaafwondje heeft omdat hij daarna omviel .. ook staat er niet bij wat de toedracht is geweest van dat happen.. begrijp me niet verkeerd, als die hond echt agressief was dan vind ik het meer dan terrecht dat hij is afgemaakt
maar wat ik ook niet begrijp is dat als een agent door 1 hond aangevallen word en die neerschiet, dan ook maar de andere hond, die volgens het verhaal niks had gedaan, ook maar beschiet. dan schiet je naar mijn idee niet uit angst maar uit woede..
erg sneu weer voor de honden dat het zo heeft moeten aflopen..
CherokeeChum schreef:En als je er niet bent of verhinderd bent?naar de tandarts of zo?