Nou, ik heb het nog nooit gedaan en op de leeftijd die ze nu heeft, hoef je het niet te wagen haar achter te laten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Maar ik heb als overblijfkracht vaak zat moeders moeten bellen die vergeten waren dat hun kind op maandagmiddag vrij was.
KiWiKo schreef:Miryamk schreef:Maar ik heb als overblijfkracht vaak zat moeders moeten bellen die vergeten waren dat hun kind op maandagmiddag vrij was.
Ik ben ook echt niet goed in vrije dagen enzo, maargoed nu weten ze dat van school en roepen ze me op het matje als er weer een vrije dag aankomt
Ik moet ook regelmatig opbellen dat Sanne verplicht klassedienst heeft (moeten ze wat schoonmaken en opruimen enzo) omdat ik weer eens in de file sta of andersinds mijn agenda uitloopt
Ondertussen moeten ze er al hartelijk om lachen
maar ik regel het wel allemaal, en ik zorg er echt voor dat kind niet verloren ergens uithangt
avanti4ever schreef:nadya wattttttttttttttttttttt??? 6uur ???? Stond er niet eerder dat ze dacht dat de vergadering een half uur duurde (wat al lang is ) maar die uitliep en hem vergeten was ? tjeez dan is die kleine niet enkel door uitdroging/verhitting overleden maar ook waaarschijnlijk door adem tekort door dat ie is gaan krijsen omdat ie in paniek was geraakt
avanti4ever schreef:nadya wattttttttttttttttttttt??? 6uur ???? Stond er niet eerder dat ze dacht dat de vergadering een half uur duurde (wat al lang is ) maar die uitliep en hem vergeten was ? tjeez dan is die kleine niet enkel door uitdroging/verhitting overleden maar ook waaarschijnlijk door adem tekort door dat ie is gaan krijsen omdat ie in paniek was geraakt
Nadya schreef:Avanti, het kindje zat 6 uur in de auto, las ik net op internet.....
Ronja schreef:De enige geloofwaardige verklaring hiervoor vind ik, dat de moeder 's ochtends gehaast vertrekt naar de vergadering, met kind achterin die naar de opvang moet (na de vergadering?) moeders stapt uit, kind slaapt en is dus stil en moeder zit met haar hoofd al bij de vergadering, haast zich naar binnen en denkt de rest van de dag dat de baby gewoon bij de opvang is, ofzo...
Wat ik me trouwens niet voor kan stellen (en zeker niet de hele dag tot smiddags) maar dit is het enige wat ik me in kan denken, anders was de moeer toch wel eerder naar haar kindje gaan kijken??