jaaa hij wil zo graag aandacht van haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:hij beukte tegen het raam op naar haar toe, je moet wel erg dom zijn als je dat niet als agressie zietEn ze blijft maar zeggen dat hij aandacht van haar wil...juist... zij is degene die telkens oogcontact zoekt terwijl hij telkens wegkijkt of zelfs verder weg gaat zitten..
jaaa hij wil zo graag aandacht van haar
Calanddra schreef:vind ook dat de schuld ook zeker bij de dierentuin zelf ligt, maar blijf het deels ook haar eigen schuld vinden...
En dan sommige mensen dierentaal met mensentaal verwarren, als een persoon zo naar je uithaalt als Bokito tegen het glas dan vat je dat toch ook op als agressie?
Calanddra schreef:vind ook dat de schuld ook zeker bij de dierentuin zelf ligt, maar blijf het deels ook haar eigen schuld vinden...
En dan sommige mensen dierentaal met mensentaal verwarren, als een persoon zo naar je uithaalt als Bokito tegen het glas dan vat je dat toch ook op als agressie?
ThePast03 schreef:Topoverkonte schreef:(btw, kan je van onwetendheid spreken als je door de verzorgers al gevraagd bent bepaald gedrag niet te doen?)
Er is haar niet gevraagd om bepaald gedrag anders te doen, er is haar alleen gevraagd om haar aandacht wat meer te richten op de andere apen.
zydeco schreef:waar heb je dat gehoord chiqa
en heb je anders een geschreven stuk erover ofzo
want ben wel heel benieuwd nou
zydeco schreef:maar blijf er toch bij dat een dierentuin moet zorgen dat een dier niet kan uitbreken
katiavl schreef:zydeco schreef:maar blijf er toch bij dat een dierentuin moet zorgen dat een dier niet kan uitbreken
Sjah dat krijg je nu, totaal niks opgelost mensen kunnen verder doen, maar aap kan niet ontsnappen.....
katiavl schreef:Ja maar uit ervaring weet ik dat mensen niet naar verzorgers luisteren, wat gaan ze dan wel naar videomateriaal luisteren.
Jou voorstel is goed maar wat ik zeg is gewoon realiteit geen hekken niks, de zelfde situatie
Chiqa schreef:En je heb altijd nog iets als je eigen verantwoording....
Als ik tig keer tegen mn buren zeg dat ze niet achter mn paard langs moeten lopen
en het tóch doen...en ze krijgen een trap...ja dan heb je het toch écht zelf gedaan.
Beetje nuchter verstand doe je zoiets gewoon niet.