ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:38

Kaiya schreef:
KsVrPy schreef:
Wat sneu zeg...

Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?

Even terug lezen Knipoog

Ik ga geen 8 pagina's terug lezen hoor.
Ik lees; Globaal. Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 08:58

Ik snap dat de tranen later kunnen komen maar ik snap echt niet dat je dan nog zo perfect in de media kan verschijnen. Geen witte kleur, geen droevig gezicht. Nee het leek net maxima die gefotografeerd werd!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:32

Misschien is hun gedachte daarbij dat ze de ontvoerders niet willen laten weten dat ze in alle staten zijn om hun kind terug te krijgen om te voorkomen dat de ontvoerders wellicht nog wat gaan eisen?!
Of het is een grote scene waarbij de ouders dit allemaal zelf hebben georganiseerd.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:03

faye schreef:
Ze zuden smiddags ook dingen met de tweeling kunnen doen ipv samen zijn. Misschien is alles wel in scene gezet, had het bedrijf problemen en zijn ze nu uit de geldzorgen.

Murat heeft een bedrijf, dus de verdachte. De ouders van Maddie zijn cardiologen, of cardioloog en huisarts, de berichten verschillen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:05

C_hristel schreef:
Lusitana: waar zijn de kinderen als de ouders om 21:00 gaan eten? Op bed bij het speelhok of op bed thuis, zonder toezicht?

In elk geval thuis in bed, en waarschijnlijk nog steeds zonder toezicht...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:09

KsVrPy schreef:
Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?

Ik kan je vertellen dat de omgeving uitgekamt is met 120 man te voet, te paard en met honden. Het complex is ommuurd. Het is vrijwel uitgesloten dat ze zelf is vertrokken, dan was ze gevonden...of ze moet buiten met iemand meegegaan zijn in een auto. Het is mogelijk. Maar Murat, die er tegenover een huis heeft, blijft hoofdverdachte.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:11

Erg raar verhaal, moet toegeven dat ik het ook zelf niet echt begrijp

hoop dat het meisje snel word gevonden

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:17

C_hristel schreef:
Ik snap dat de tranen later kunnen komen maar ik snap echt niet dat je dan nog zo perfect in de media kan verschijnen. Geen witte kleur, geen droevig gezicht. Nee het leek net maxima die gefotografeerd werd!

Ik vond ook dat de oproep die ze las, opmerkelijk was. Ze beschreef het meisje voordat ze vroeg haar terug te brengen. Zo van "Maddie is een lief, mooi, zoet meisje. " Een deskundige zei daarvan dat ze zo meer op het gevoel van de ontvoerder wilde spelen, maar ik zou dan juist gewoon laten zien hoe radeloos ik was.
Ze is er wel wat slechter uit gaan zien, door de dagen heen, maar vader is altijd even koel gebleven. Maar goed, mannen gaan anders met dingen om. Maar als moeder....
En wat ik zeg, ze vieren nog steeds lekker vakantie, niets wijst erop dat ze verdriet hebben...maar ze hebben natuurlijk ook nog hoop. En zolang je hoop hebt en er geen lijkje is of zo wat het definitief maakt, kun je lang je gezicht in de plooi houden (weet ik uit ervaring-dat van die hoop, niet een vermissing). Daarom hebben mensen zo´n moeite met verdwijningen, omdat je niet goed tot verwerking komt, omdat er geen graf is.

Wat die crêche enzo betreft, ik moet er bij zeggen dat het complex een engels bedrijf is, wat helemaal zo op kinderen is ingesteld, dat de ouders vakantie kunnen hebben. Daar staan ze juist om bekend. Met andere woorden, het is gemaakt om kinderen van de ouders te scheiden, als je daar vakantie houdt.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:27

Oke, dat veranderd de zaak. Ouders wouden gewoon even vakantie, zonder kinderen..Denk ik dan?
Wat het ook is, wie haar ook heeft, ik hoop dat ze leeft, en heelhuids terugkomt, spoedig..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:31

Ja, lekker vakantie terwijl je vrij bent van kinderen, maar als er dan 1 uit de slaapkamer gestolen wordt, veranderd er toch wel iets, denk ik dan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:33

Ik zou echt radeloos zijn en zelf heel de tijd zoeken, ik weet of ik daar zou blijven. Grote kans dat ze toch niet meer in dat land is
En ergens vind ik het zo raar, er worden kei veel kindjes ontvoerd. Komt mischien één keer op het nieuws en dan nietmeer en hier word dan wel een mediacircus om gemaakt.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:41

Lusitana schreef:
Ja, lekker vakantie terwijl je vrij bent van kinderen, maar als er dan 1 uit de slaapkamer gestolen wordt, veranderd er toch wel iets, denk ik dan?

Ja, dat zei ik de vorige keer dus ook al. Dat lijkt me ook, dat je de ander dan niet alleen laat...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:51

katiavl schreef:
Ik zou echt radeloos zijn en zelf heel de tijd zoeken, ik weet of ik daar zou blijven. Grote kans dat ze toch niet meer in dat land is
En ergens vind ik het zo raar, er worden kei veel kindjes ontvoerd. Komt mischien één keer op het nieuws en dan nietmeer en hier word dan wel een mediacircus om gemaakt.

Ja, die verontwaardiging is hioer ook.

Maar het is wel zeldzaam dat ene kind in het buitenland ontvoert wordt, vandaar dat het meer nieuws was, maar toch, het geld, en de manschappen, en de media aandacht die er aan besteed zijn, was/is buitensporig.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:03

Lusitana schreef:
C_hristel schreef:
Lusitana: waar zijn de kinderen als de ouders om 21:00 gaan eten? Op bed bij het speelhok of op bed thuis, zonder toezicht?

In elk geval thuis in bed, en waarschijnlijk nog steeds zonder toezicht...

onvoorstelbaar Ziek

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:13

Vandaag zijn de ouders naar Fatima om in een kapel te bidden waar anderen normaal niet inmogen. De tweeling is thuis gebleven bij famiulie en vrienden. Ze hebben zijn ouders en een zus van haar over laten komen en ik weet niet wie allemaal nog meer, maar het is er onzettend druk met familie en kennissen. Vraag me af of ze dat zelf betalen of dat het voor het gemak maar van de giften is.

Ze kunnen toch net zo goed naar Engeland?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:16

Ja ze kunnen idd net zo goed naar Engeland. Dit kost klauwe vol met geld, mr zal waarschijnlijk wel uit de gift-potten betaald worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:18

Dat je in het land van de ontvoering wil blijven kan ik me nog wel voorstellen. Ik vind het wel raar dat ze de andere kids zo makkelijk dumpen, ik zo die juist in mijn eigen gezelschap houden na zo'n drama. En dat is wat me een beetje dwars zit. Elke moeder weet hoe vreselijk het moet zijn om je kind zo kwijt te raken, maar het is te gepolijst, te veel uiterlijk schoon, het klopt gewoon niet. En eerlijk gezegd heb ik met de kinderen (alledrie) wel een beetje medelijden....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:19

Waarom zijn die giften? Voor de reddingsactie ofzo want ze moeten de politie toch niet betalen?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:21

Waarom zou je daar blijven? Als ze terecht komt, kun je haar gaan halen, of ze wordt naar je toe gebracht. Het is geen tiener die weer zelf naar huis komt ofzo, dan is het logisher. Madeleine zal niet uit eigen houtje terug komen waar ze verdwenen is. Bovendien hebben ze (de Engelse pers, niet het echtpaar, moet ik erbij zeggen) commentaar op de Portugese politie. Laat Scotland Yard het dan even lekker uitzoeken (alsof die ooit 1 verdwenen kind hebben teruggevonden). Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:23

Lusitana, dat is dan waarschijnlijk mijn gevoel als moeder, ik zou bij de "bron"willen blijven, maar dat wel zelf betalen Knipoog

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:25

katiavl schreef:
Waarom zijn die giften? Voor de reddingsactie ofzo want ze moeten de politie toch niet betalen?

Geen idee, waarom mensen geld wilen geven aan stinkend rijke mensen die inderdaad geen kosten voor onderzoek betalen. Mensen willen graag wat doen, dat blijkt, maar het slaat nergens op. De ouders willen er eerst een wereldreis van gaan maken (vast zonder tweeling) en als Maddie gevonden wordt, willen ze de rest beschikbaar stellen aan ouders van vermiste kinderen voor meer onderzoek. Maar eh, als Maddie niet gevonden wordt, hoeven ze dus niet meer te werken, kunnen ze van het fonds leven, waar ze geen belasting over hoeven te betalen.

Ik zeg niks.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:25

faye schreef:
Lusitana, dat is dan waarschijnlijk mijn gevoel als moeder, ik zou bij de "bron"willen blijven, maar dat wel zelf betalen Knipoog

En je familie en vrienden over laten komen, nooit meer werken, wereldreisje maken? En ondertussen roepen dat je op de politie vertrouwd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:28

Nee, ik zou daar zelf blijven, en geen familie over laten komen Knipoog

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:29

het is inderdaad allemaal heel raar.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:30

faye schreef:
Nee, ik zou daar zelf blijven, en geen familie over laten komen Knipoog

Wat denk je te bereiken door daar te blijven? (serieuze vraag, ik wil graag begrijpen wat die mensen denken)

Ik ben geen moeder, dus ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, zal ik eerlijk zeggen, en ik ben nogal praktisch aangelegd. Knipoog Ik ga niet in een vakantieland blijven als ik patienten om me heb wachten.
Maar, ik denk ook dat ik zou instorten en niet meer zou kunnen werken.