Kaiya schreef:KsVrPy schreef:Wat sneu zeg...
Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?
Even terug lezen
Ik ga geen 8 pagina's terug lezen hoor.
Ik lees; Globaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaiya schreef:KsVrPy schreef:Wat sneu zeg...
Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?
Even terug lezen
faye schreef:Ze zuden smiddags ook dingen met de tweeling kunnen doen ipv samen zijn. Misschien is alles wel in scene gezet, had het bedrijf problemen en zijn ze nu uit de geldzorgen.
C_hristel schreef:Lusitana: waar zijn de kinderen als de ouders om 21:00 gaan eten? Op bed bij het speelhok of op bed thuis, zonder toezicht?
KsVrPy schreef:Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?
C_hristel schreef:Ik snap dat de tranen later kunnen komen maar ik snap echt niet dat je dan nog zo perfect in de media kan verschijnen. Geen witte kleur, geen droevig gezicht. Nee het leek net maxima die gefotografeerd werd!
Lusitana schreef:Ja, lekker vakantie terwijl je vrij bent van kinderen, maar als er dan 1 uit de slaapkamer gestolen wordt, veranderd er toch wel iets, denk ik dan?
katiavl schreef:Ik zou echt radeloos zijn en zelf heel de tijd zoeken, ik weet of ik daar zou blijven. Grote kans dat ze toch niet meer in dat land is
En ergens vind ik het zo raar, er worden kei veel kindjes ontvoerd. Komt mischien één keer op het nieuws en dan nietmeer en hier word dan wel een mediacircus om gemaakt.
Lusitana schreef:C_hristel schreef:Lusitana: waar zijn de kinderen als de ouders om 21:00 gaan eten? Op bed bij het speelhok of op bed thuis, zonder toezicht?
In elk geval thuis in bed, en waarschijnlijk nog steeds zonder toezicht...
katiavl schreef:Waarom zijn die giften? Voor de reddingsactie ofzo want ze moeten de politie toch niet betalen?
faye schreef:Lusitana, dat is dan waarschijnlijk mijn gevoel als moeder, ik zou bij de "bron"willen blijven, maar dat wel zelf betalen
faye schreef:Nee, ik zou daar zelf blijven, en geen familie over laten komen