Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moirsa schreef:runningkawa schreef:als het zo'n lieverdje was had hij al nooit op een opvoedkamp gezeten
Dus een niet zo aardig verleden had hij dus al.
Sorry dat ik er dan geen bal van geloof dat hij niet hard heeft geslagen.
Maar ja snap wel dat de vader dat zegt.
Verder weet iedereen dat spalen een gevoelige plek zijn, dus daar bewust op slaan is voor mij wel een poging tot moord
En wat een gezever over levenslang, hij leeft nog, heeft een ander dit aangedaan, niet andersom
Omstanders zeggen ook dat hij niet hard heeft geslagen...
Pepijn is idd geen lieverdje, maar ik weet bijna 100% zeker dat hij dit niet expres heeft gedaan...![]()
Maar dat houd niet tegen dat hij zwaar gestraft moet worden.... Want het is te gek voor woorden als hij hier met een paar jaar af zou komen...(wat gelukkig in nederland niet zo is
)
Farouche schreef:Citaat:Hey Kimmiej..
Ik weet niet of je het uberhaupt nog gaat lezen na ook al het onbegrip naar jouw toe, maar ik wilde even zeggen dat we er allemaal voor elkaar zijn..Wij wetem allemaal dat pepijn dit nooit zo heeft gewild en voor wat het waard is kan ik zeggen dat hij er helemaal kapot van is.
En voor de mensen die dit lezen wil ik zeggen dat ik heel goed al het onbegrip begrijp en ik leef heel erg mee met de nabestaanden van Gerd Nan. Dit heeft nooit mogen gebeuren.. Ik weet hoe het is om iemand te verliezen en dat wens ik aan niemand toe...en nogmaals dat zou pepijn ook niet hebben gedaan..Hij heeft een hele erge verschrikkelijke fout gemaakt die hem voor de rest van zijn lezen zal achtervolgen..Wat ook terecht is.Ik hoop dat mensen een beetje kunnen relativeren en inzien dat dit sowieso niemands bedoeling is geweest en dat wij als vrienden/familie hierbuiten staan..Wij vinden het allemaal net zo vreselijk voor de nabestaanden als iedereen anders..
Gerd Nan rust in vrede...
Tommie, de broer van Pepijn.
stond op haar hyves, zie je wel.. familie is gewoon de dupe erdoor
NinaElisa schreef:Moirsa schreef:
Omstanders zeggen ook dat hij niet hard heeft geslagen...
Pepijn is idd geen lieverdje, maar ik weet bijna 100% zeker dat hij dit niet expres heeft gedaan...![]()
Maar dat houd niet tegen dat hij zwaar gestraft moet worden.... Want het is te gek voor woorden als hij hier met een paar jaar af zou komen...(wat gelukkig in nederland niet zo is
)
wat is hard...
het was hard genoeg om een einde aan gn's leven te maken..
_Charlotte schreef:
Farouche schreef:_Charlotte schreef:
Mensen, mocht je een bercihtje achterlaten, doe het dan vriendelijk, ze heeft het al zwaar genoeg..
NinaElisa schreef:nee..
beste vriend van GN zegt dat ze nooit met elkaar geweest zijn of wat dan ook.
dus voorlopig geloof ik dat..
Farouche schreef:ik denk ook dat hij gewoon zijn krachten niet kon, en dat hij misschien daarom ''niet hard sloeg''
Farouche schreef:ik denk ook dat hij gewoon zijn krachten niet kon, en dat hij misschien daarom ''niet hard sloeg''
ook maar een idee hoor.. waarom zou hij anders zeggen dat hij niet hard sloeg.
Farouche schreef:ja, ik weet hoe hij eruit ziet hoor.
NinaElisa schreef:als de bloeding zou zijn ontstaan doordat hij 'gevallen zou zijn' is pepijn dus in feite niet verantwoordelijk ( weet nit precies hoe ik ht moet zeggen).
NinaElisa schreef:als de bloeding zou zijn ontstaan doordat hij 'gevallen zou zijn' is pepijn dus in feite niet verantwoordelijk ( weet nit precies hoe ik ht moet zeggen).