ShirleyA schreef:Barmat, er is hier niets stuk gegaan hoor, dus de auto is nog even veel waard.
Zoals ik al zei ...."of besmeurt, of WAT DAN OOK"
Het gaat om het principe snap je, niet of er gelijk (erge) schade is....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShirleyA schreef:Barmat, er is hier niets stuk gegaan hoor, dus de auto is nog even veel waard.
runningkawa schreef:principe van mijn en dijn word niet gesnapt barmat
als het heel blijft mag alles
ShirleyA schreef:runningkawa schreef:dus dan is het oke?
Dan mogen ze wel bij jou tegen de voordeur plassen, als ze de klink maar overslaan?
Pfffffff ga je nu toch wel erg vermoeiend worden hoor. Jij maakt de dingen blijkbaar graag erger dan ze zijn.
Als ik me er al niet druk over maak dat er regelmatig honden tegen MIJN auto aan plassen waar om maak jij je dan druk over n auto die niet v jou is?
Als je er met je handen aan moet zitten kan ik me voorstellen dat dat erg onsmakelijk is maar als dat niet t geval is..... Jij viel toch steeds over viese handen? Die waren waarschijnlijk niet aan de orde.
runningkawa schreef:beter zwart wit dat k..koters die alles mogen
Nu is de auto niet kapot, maar aangezien er om gelachen word
Barmat schreef:ShirleyA schreef:Barmat, er is hier niets stuk gegaan hoor, dus de auto is nog even veel waard.
Zoals ik al zei ...."of besmeurt, of WAT DAN OOK"
Het gaat om het principe snap je, niet of er gelijk (erge) schade is....
terorita schreef:d'r is zoveel ellende op deze aardkloot, maken we ons dan druk, omdat er 2 jochies tegen een auot staan te pissen.
runningkawa schreef:nee, ik viel niet alleen over de vieze handen, ik viel over het feit dat je van andere mensen hun dingen afblijft
beter zwart wit dat k..koters die alles mogen
Nu is de auto niet kapot, maar aangezien er om gelachen word
Vandaag een bericht in het nieuws, auto emblemen afgebroken...
runningkawa schreef:principe van mijn en dijn word niet gesnapt barmat
ShirleyA schreef:Ja snap je wel maar jij komt met t feit dat je moet werken voor je spullen, deze spullen (auto) is niet in waarde gezakt dus dat maakt dan niet uit wat ie heeft gekost en dat daar voor is gewerkt.
ShirleyA schreef:runningkawa schreef:principe van mijn en dijn word niet gesnapt barmat
Het wordt wel gesnap alleen niet door iedereen zo hysterisch over gedaan
Barmat schreef:Vandaag tegen een auto aanpissen, morgen rammen ze de spiegels er af, overmorgen steken ze um in de fik... en daarna slaan ze een politieagent dood.....
terorita schreef:o.k dit mag natuurlijk niet, wild plassen is strafbaar
maar ik zie d'r enigsinds nog wel een beetje de humor van in..
IKbenEllen schreef:Barmat schreef:Vandaag tegen een auto aanpissen, morgen rammen ze de spiegels er af, overmorgen steken ze um in de fik... en daarna slaan ze een politieagent dood.....
Dit wilde ik net zeggen, maar dan cynisch... Barmat was ook het braafste kindje uit de klas denk ik. Pfff, verbeter de wereld, begin bij jezelf....
terorita schreef:denk niet dat de ellende op deze aardkloot begint bij het pissen tegen een politie auto.
dat is naar mijn menign een beetje vergezocht.
terorita schreef:denk niet dat de ellende op deze aardkloot begint bij het pissen tegen een politie auto.