leuk.. die rap...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: leuk.. die rap...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:16

Ik vind dat ook de wat commerciele typjes mooie nummers hebben.. Zo vind ik sommige liedjes van ali b een hele mooie tekst hebben.. En van THC ook.. Zij worden toch erg commerciel.. maar ik vind alsnog dat zij ook nummers maken die je echt aan het denken zetten.

Het nummer van Marco borsato en ali b samen, dat vond ik een super mooi nummer. Zo vind ik het nummer van THC van: Soms zie je het niet meer zitten het leven is bitter.. Een onwijs mooi nummer waar ik echt kippenvel van krijg.

Eminem is ook commerciel, ook hij maakt nummer die mij aan het denken zetten.

Zulke nummers met zulke teksten.. Dat is rap.. Vind ik dan. Een nummer waar het gaat om, drank drugs blote vrouwen en seks.. Sja ik hoef daar niet naar te luisteren.

Nummers over erge dingen die iemand heeft mee gemaakt, oorlog, vrede, liefde en geluk.. Daar hou ik van Lachen

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 14:04

jup, me 2

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:13

Ts ik ben het met je eens hoor. Die teksten moeten echt minder. Ik ben helemaal geen rap fan m.u.v. maar het gaat me tegenwoordig véél te ver Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:19

Nessah schreef:
Ik vind dat ook de wat commerciele typjes mooie nummers hebben.. Zo vind ik sommige liedjes van ali b een hele mooie tekst hebben.. En van THC ook.. Zij worden toch erg commerciel.. maar ik vind alsnog dat zij ook nummers maken die je echt aan het denken zetten.

Het nummer van Marco borsato en ali b samen, dat vond ik een super mooi nummer. Zo vind ik het nummer van THC van: Soms zie je het niet meer zitten het leven is bitter.. Een onwijs mooi nummer waar ik echt kippenvel van krijg.

Eminem is ook commerciel, ook hij maakt nummer die mij aan het denken zetten.

Zulke nummers met zulke teksten.. Dat is rap.. Vind ik dan. Een nummer waar het gaat om, drank drugs blote vrouwen en seks.. Sja ik hoef daar niet naar te luisteren.

Nummers over erge dingen die iemand heeft mee gemaakt, oorlog, vrede, liefde en geluk.. Daar hou ik van Lachen

Daar ben ik het ook wel mee eens. Vooral Marco Borsato & Ali B was echt mooi.

Maar zoals dat nmmer van Lange Frans & Baas B. Diemen Zuid. Die tekst slaat eigenlijk nergens op.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:11

gaat toch wel ergens over Tong uitsteken, alleen beetje inhoudloos Haha! .

mijn broertje luistert soms naar 'hardcore' of hoe het allemaal heet.. en wat ze daar zegge Boos! echt niet normaal meer. er werd in gediscrimineerd, gescholden, en ook niet respectvol tegenover vrouwen.

maar misschien is dat niet de 'commerciele hardcore' ik hou me daar niet zo mee bezig dus ik weet dat niet.

ik blijf erbij.. heeft niets met 'rap' te maken. elke muziekstyl heeft wel zulke teksten ertussen zitten..
en ik lig er niet wakker van hoor.. soms vind ik het heerlijk om muziek te luisteren zonder inhoud, gewoon beetje gek doen Clown

en anders dan luister iker gewoon niet na, simpel. genoeg keus voor iedereen.

en die clips.
ach ja.

ik vind wel dat ze sommige clips idd beter na 11 uur kunnen uitzenden.
maar als hun ze willen maken, en als die meiden zich voor zo'n clip verkopen.. dat zegt dan toch meer over hunzelf.

50cent enzo hebben ook mooie liedjes.
dreams van the game..
hate it or love it van the game en 50 cent.
toy soldiers, mockingbird van eminem

sommige van die tranceliedjes.

kijk naar die ene clip dat al die vrouwlijke bouwvakkers geil staan de doen.. en nu heb je ook weer zo'n nieuwe.. in zo sportclub ofzo..

dat is net zo belachelijk :s