Britney Spears scheert hoofd kaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Britney Spears scheert hoofd kaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:00

Nashke schreef:
Nessah schreef:
Ach ja, jullie vinden haar misschien een dom of gek mens..
Ik heb aan de andere kant heel veel medelijden met haar. Dit is gewoon weer een voorbeeld van iemand die nooit kind heeft kunnen zijn.. nooit een prive leven heeft kunnen hebben ect. En het is weer een voorbeeld van iemand die daar niet tegen kan..

Ik vind Britney een zielige griet.. Ik vind het zonde van zo'n mooie vrouw.. Maar zijgaat er ook aan onder door.
Zonde.. zonde..

idd! helemaal mee eens.

Dan moet je ook niet in het sterrendom stappen Lachen
Dat is de prijs dat je daar betaald.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:28

Ik heb echt medelijden met haar, er is echt iets niet goed met je als je dit zomaar doet.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:03

hasten schreef:
Ik heb echt medelijden met haar, er is echt iets niet goed met je als je dit zomaar doet.

Ahja..
Hoezo kortzichtig Slapen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:08

Die is niet goed wijs, tis echt niet mooi!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:14

GamblersCup schreef:
MyFee schreef:
Jeetje heej.. dies echt totaal de weg kwijt.. zou me idd niet verbazen als ze binnenkort zelfmoord pleegt.. ziek gewoon!

Waarom? Omdat ze het er van neemt wat uitgaan betreft nu ze weer single is? Of omdat ze haar haar afgeschoren heeft? Ik snap niet wat daar ziek aan is. En ik snap zeker niet waarom je verwacht dat ze daarom zelfmoord gaat plegen.

Misschien omdat ze zeiden dat ze net wel 1 dag in een afkick-centrum had gezeten. Ik denk dat ze eigenlijk wel langer moest zitten, voordat het zou helpen Ach gut

Ik zie ze er ook wel voor aan.....

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:22

Verdrietig vreselijk vroeger was ik een grote fan van haar zij was zoo knap en laatst vond ik haar al dik en onverzorgt eruit zien en nu dit Lips are sealed echt gewoon vreselijk lelijk ze verpest haarzelf echt Hamer

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:27

katiavl schreef:

ja zeker! maar hier treft ook de moeder schuld aan, die haar altijd ophemelde en pushte.
Wanneer ze 12j was deed haar moeder niet anders dan haar te zeggen dat ze een grote ster kon worden. Maar wat ze er niet bij vertelde is hoe het wereldje in elkaar zat.
daarom vind ik het triest...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 18:08

Ze vertoont inderdaad Michael Jackson-trekjes. Hij lijdt ook aan het Peter Pan-complex omdat hij te jong al in een te harde, volwassen wereld moest overleven. Bij mij wekt het ook vooral medelijden op...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:12

Haar lokken staan al te koop op internet Slapen

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:11

Word het niet eens tijd dat ze zich volwassen gaat gedragen, volgens mij is ze al een tijdje mama, maar als ik die verhalen rond om britt hoor(heftig stappen,dronken,klinieken etc)heeft ze echt schijt aan haar kindjes. Vraag me af waarom zij voor kinderen heeft gekozen, ze is zelf nog een kleuter!!!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 00:57

Ben ik nou de enige die denkt, boeie, tis maar haar? Het groeit vanzelf weer..
Alleen jammer dat ze al aan kids is begonnen met die lousy KFed (of hoe die zichzelf ook noemt.)
Britney kwam altijd al wat onnozel over vond ik.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:54

katiavl schreef:
Nessah schreef:
Ach ja, jullie vinden haar misschien een dom of gek mens..
Ik heb aan de andere kant heel veel medelijden met haar. Dit is gewoon weer een voorbeeld van iemand die nooit kind heeft kunnen zijn.. nooit een prive leven heeft kunnen hebben ect. En het is weer een voorbeeld van iemand die daar niet tegen kan..

Ik vind Britney een zielige griet.. Ik vind het zonde van zo'n mooie vrouw.. Maar zijgaat er ook aan onder door.
Zonde.. zonde..

Sorry, maar dit vind ik echt een domme opmerking. Je weet nooit van te voren hoe groot je wordt.. En al HELEMAAL britney niet, die begon toen ze nog een kind was! Elk kind denkt dat een ster zijn prachtig is.. En op een gegeven moment is er geen weg meer terug.
Ik vind het echt sneu voor die griet en vind het een beetje belachelijk dat ze hier wordt uitgelachen!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:21

Volgens mij gaat het echt niet helemaal goed met haar ofzo
Hoorde dat ze ook een dag ofzo in een afkickclinic had gezeten maar waarvoor weet ik niet Verward
Nou ja...is niet echt heel leuk voor dr allemaal.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:26

die is zeker geinspireerd door antm..
snap de heisa eigenlijk niet zo, als zij dat mooi vind, wat dan nog Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:43

Dat mens spoort toch niet, Dan moet je ook geen kinderen nemen
Heb echt medelijden met haar!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:44

Ik heb meer medelijden met haar kinderen, je moeder zal maar zo doordraaien..

Maar dat ze dr kop kaal scheert moet ze lekker zelf weten, als zij denkt dat ze daar knapper van wordt. Nagelbijten / Gniffelen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:23

Ik zag het op tv, vraag me af wat ze er mee wilt bereiken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:33

Mietje schreef:
hasten schreef:

Ahja..
Hoezo kortzichtig Slapen

Nee, het lijkt mij de waarheid, als je ziet hoe Britney de laatste tijd bezig zou zijn (volgens de pers). Dan is er gewoon iets niet goed met je, heb je problemen, zit je niet goed in je vel. Dat is juist NIET kortzichtig, als je verder kan kijken dan 'oh vast een stunt om d'r nieuwe album (of whatever) the promoten' maar ziet dat iemand waarschijnlijk niet helemaal in orde is. Knipoog

Ik vind een kale kop eigenlijk niet eens misstaan, gewaagd. Ze heeft een mooi gezichtje en ik vind 't zonder haar niet lelijk. Maar ze zou volgens mij wel wat hulp/begeleiding kunnen gebruiken, want erg gelukkig lijkt ze me niet.

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:04

WildWings schreef:
Ik vind een kale kop eigenlijk niet eens misstaan, gewaagd. Ze heeft een mooi gezichtje en ik vind 't zonder haar niet lelijk.

Helemaal mee eens!

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:14

Britney weet niet eens wat een normaal leven is. Ik denk dat ze niet eens weet wie ze zelf is. Ze heeft nooit een eigen leven gehad. Als kind werd ze geleefd door haar moeder, toen door de industrie, toen door kevin. Ik denk dat het meer een wanhopige pogingen zijn om zelf dingen te doen. Normaal doe je die dingen als je een puber bent, zij krijgt nu pas de kans om dat te doen. Helaas gaat dat in die omgeving, met haar verleden en portomenee iets grootser fout, dan bij de gemiddelde puber. Ik vind het heel erg voor haar en had haar graag een ander leven gegund. Haar moeder had haar beter moeten beschermen in mijn ogen. Maar die heeft haar volgens mij meer gebruikt voor haar eigen doelen. (die voelde zich ook de koning te rijk met zo`n dochter)

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:54

Nashke schreef:
Nessah schreef:

idd! helemaal mee eens.

Wat een domme opmerking!

Britney is van kinds af aan al van de ene talentenshow naar de andere meegesleept door haar moeder!
Zo zielig! dat kind heeft nooit een normale jeugd gehad!
(waar RTL Boulevard wel niet goed voor is Knipoog)

ben ik nou trouwens de enige die denkt: ach, groet wel weer aan Koe ?!

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 02:16

Een kale kop kan een vrouw best goed staan, maar dit vind ik toch niet zo'n geweldige actie.. Niet dat het haar niet echt staat. Ze is inderdaad veel wilder..

Ben fan van haar geweest, maar ik vind dat Britney er op achteruit gaat.. Heel erg vervelend dat er iets mis is!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:03

Het schijnt dat haar moeder onderweg is om haar te helpen...ik weet niet of dat iets positiefs is. Het is denk ik wel goedbedoeld...Alleen een beetje laat lijkt mij. Gaat al een tijdje niet goed met Britney (Paris avonturen: geen onderbroek, dronken, etc.)

En tja het is maar haar. Ik vind het wel een stoere actie. Ik snap alleen niet waarom het zo op tv moest. Ze kon het ook gewoon thuis doen. Of ze is echt doorgedraaid of het is een echte reclamestunt voor een nieuwe cd die uitkomt.

Als het puur alleen om de aandacht is: Volgens mij weet ze niet meer hoe ze met al die aandacht om moet gaan. Zonder kan ze niet en met ook niet.

Pas heb ik haar levensverhaal op mtv gezien. Best indrukwekkend wat ze allemaal van jongs af aan deed (met haar moeder) om beroemd te worden. Maar volgens haar moeder wilde ze dit allemaal zelf.

En ik denk dat haar kinderen er weinig van meekrijgen. Er zal wel een nanny zijn. En er zijn meer kinderen die weinig aandacht van hun ouders krijgen door werk etc..

Ik denk alleen dat als het zo doorgaat het met Britney zelf minder goed afloopt. Ze lijkt niet gelukkig en de weg kwijt.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:04

Citaat:
Britney Spears in ontwenningskliniek

Uitgegeven: 20 februari 2007 22:19
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 08:50

LOS ANGELES - Britney Spears is opgenomen in een ontwenningskliniek. Dat heeft haar zaakwaarnemer dinsdag gezegd tegen het showbizzblad People. De 25-jarige artiest is momenteel het middelpunt van internationale media-aandacht.

Sinds zij zich in het weekeinde plotseling liet kaalscheren en feestend werd aangetroffen in nachtclubs wijken de paparazzi niet van haar zijde. De Amerikaanse liet zich volgens de zegsman vrijwillig opnemen in de kliniek in Los Angeles.

Vorige week zou ze het ook al hebben geprobeerd in de privékliniek van gitaarlegende Eric Clapton, op Antigua. Britney zou al binnen een etmaal zijn vertrokken, om met een kaal hoofd op te duiken in Hollywood.

Slonzig

Sinds Britney en haar man Kevin Federline in november uit elkaar gingen is de popdiva veelvuldig bekritiseerd omdat ze te veel zou drinken, te veel uit zou gaan en er slonzig uit zou zien.

Op de website Hollywood.com is een e-mail verschenen van een voormalige assistent, die schrijft dat de Britney bezig is naar de knoppen te gaan. Britney heeft twee zoontjes van Federline, één van anderhalf en één van vijf maanden.

bron:. nu.nl

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:34

k hoop van harte voor haar(en haar kinderen), dat het haar nu wel lukt. Lachen