Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:valerm schreef:dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.
Allemaal op een onbewoond eilandergens in de buurt van antartica
![]()
joostvangestel schreef:Het uitzetten van Nederlanders kunnen we inderdaad niet aan beginnen, al zijn ze crimineel.
Dan kunnen we meteen ook alle criminele Hollanders gelijk Limburg en Brabant uit laten zetten, met een pieper om de nek die afgaat zo gauw ze de rivieren willen oversteken. Dus voor deze keer is Rita wel een beetje uit de bocht gevlogen
Een Antilliaan is overigens niet allochtoon. We hebben ze zelf bij ons koninkrijk toegevoegd, nou dus even niet gaan zeuren als ze van de ene provincie naar de andere willen verhuizen. Anders stel ik écht nog eens de eis voor paspoortcontrole bij het betreden van het zuiden
Barco schreef:joostvangestel schreef:Het uitzetten van Nederlanders kunnen we inderdaad niet aan beginnen, al zijn ze crimineel.
Dan kunnen we meteen ook alle criminele Hollanders gelijk Limburg en Brabant uit laten zetten, met een pieper om de nek die afgaat zo gauw ze de rivieren willen oversteken. Dus voor deze keer is Rita wel een beetje uit de bocht gevlogen
Een Antilliaan is overigens niet allochtoon. We hebben ze zelf bij ons koninkrijk toegevoegd, nou dus even niet gaan zeuren als ze van de ene provincie naar de andere willen verhuizen. Anders stel ik écht nog eens de eis voor paspoortcontrole bij het betreden van het zuiden
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk!!
russel schreef:Maak mij niet wijs dat de mensen steeds dommer worden. Zeker als kleuters al op kindercomputers leren werken.
Maak mij ook niet wijs dat als er nu een programma wordt opgestart om mensen mét diploma van school te laten gaan, dit geen gemakzucht is van die lieden.
Maar jij voelt je dus aangesproken, jij zult wel moeite hebben en nu geld het ineens voor heel Nederland? Op zo een manier kun je nooit discussies voeren als je alles op persoonlijke titel aanspreekt.
valerm schreef:ja maar waarom maken mensen er zo'n drukte over? ik snap het niet.je ben een crimineel toch liever kwijt dan rijk?dus top wijf toch die rita met haar nieuwe plan.Laat het maar doorgaan.
valerm schreef:nee ze stuurt het vuil weg zodat we niet nog meer geld eraan verspillen
sarabande schreef:valerm schreef:ja maar waarom maken mensen er zo'n drukte over? ik snap het niet.je ben een crimineel toch liever kwijt dan rijk?dus top wijf toch die rita met haar nieuwe plan.Laat het maar doorgaan.
Een top wijf zou oplossingen bedenken.
Ze doet een beetje als een slordige werkster ze probeert het vuil onder het kleed te vegen, maar daar blijft het wel liggen.
Wat ze zegt kan gewoon niet dat weet iedereen en het feit dat dit op zijn laatste loodjes lopende demissionaire kabinet er in toegestemd heeft het in de kamer te brengen betekent dat ze haar ook allang niet meer serieus nemen.
sronnie schreef:Het kan dus blijkbaar wel, of het uitgevoerd wordt is ten tweede.
sarabande schreef:sronnie schreef:Het kan dus blijkbaar wel, of het uitgevoerd wordt is ten tweede.
Het kabinet heeft alleen maar toegestemd om het aan de 2e kamer voor te leggen, die weten heel goed dat het niet kan. Dus als het al behandeld zal worden wordt het een hamerstuk met een overweldigende meerderheid tegen.
sronnie schreef:Het kabinet heeft alleen maar toegestemd om het aan de 2e kamer voor te leggen, die weten heel goed dat het niet kan. Dus als het al behandeld zal worden wordt het een hamerstuk met een overweldigende meerderheid tegen.
faye schreef:Die dronken tor uit Nijmegen hebben ze maar een ministerpost gegeven, hilarisch!![]()