Verdonk kan het maar niet laten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Re: Verdonk kan het maar niet laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:24

Russel wat maak jij een belachelijke opmerkingen wat betreft het VMBO. Ik heb zelf eerst VMBO gedaan en toen de HAVO, ik was de eerste lichting VMBO en ik kan je vertellen dat het VMBO tien keer lastiger is voor mensen die zelfstandigheid niet aankunnen. Op de HAVO werd mijn handje vastgehouden op het VMBO mocht je het lekker allemaal zelf uitzoeken en het was je eigen verantwoordelijkheid. Ik zie nu mensen op het HBO die moeite hebben met zelfstandigheid en verantwoordelijkheid terwijl ik dit op het VMBO al heb meegekregen. Daarbij heb ik ook echt mensen gezien op het VMBO die ervoor moesten knokken en het dan net haalde, niks geen gemakzucht.

Ik ben het eens met Rita Verdonk en haar mening over criminelen jongeren van buitenlandse afkomst. Anderen denken het, zij zegt het. Ik denk dat we al genoeg geld kwijt zijn aan de autochtone criminelen, want die zijn er ook. Een enkeltje Siberië voor iemand die niet met z'n poten van andermans spullen af kan blijven enz. (zowel autochtoon als alloctoon) klinkt niet zo heel erg verkeerd!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:27

Het uitzetten van Nederlanders kunnen we inderdaad niet aan beginnen, al zijn ze crimineel.

Dan kunnen we meteen ook alle criminele Hollanders gelijk Limburg en Brabant uit laten zetten, met een pieper om de nek die afgaat zo gauw ze de rivieren willen oversteken. Dus voor deze keer is Rita wel een beetje uit de bocht gevlogen Knipoog

Een Antilliaan is overigens niet allochtoon. We hebben ze zelf bij ons koninkrijk toegevoegd, nou dus even niet gaan zeuren als ze van de ene provincie naar de andere willen verhuizen. Anders stel ik écht nog eens de eis voor paspoortcontrole bij het betreden van het zuiden Knipoog

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:27

Qimm schreef:
valerm schreef:
dat gezeur op rita constant.ik vind haar een super vrouw.En om eer lijk te zeggen criminele Antiliaanse jongeren met een Nederlands paspoort kan je beter kwijt dan rijk zijn.Van mij mag je elke crimineel eruit gooien.

Allemaal op een onbewoond eiland Tong uitsteken ergens in de buurt van antartica Nagelbijten / Gniffelen

Perfect idee, ik stem in!
Gezeur om Rita Verdonk altijd, TS kan het zelf zeker beter!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:28

joostvangestel schreef:
Het uitzetten van Nederlanders kunnen we inderdaad niet aan beginnen, al zijn ze crimineel.

Dan kunnen we meteen ook alle criminele Hollanders gelijk Limburg en Brabant uit laten zetten, met een pieper om de nek die afgaat zo gauw ze de rivieren willen oversteken. Dus voor deze keer is Rita wel een beetje uit de bocht gevlogen Knipoog

Een Antilliaan is overigens niet allochtoon. We hebben ze zelf bij ons koninkrijk toegevoegd, nou dus even niet gaan zeuren als ze van de ene provincie naar de andere willen verhuizen. Anders stel ik écht nog eens de eis voor paspoortcontrole bij het betreden van het zuiden Knipoog

Haha! Haha!
Je hebt helemaal gelijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:29

@ russel: ik had geen moeite, ben geslaagd hoor, maar wel met een moeilijke tijd achter de rug, waardoor ik veel gemist heb, ik voel me dus ook niet aangesproken, maar ik vind niet dat je kunt oordelen over iets wat je zelf niet hebt gezien/meegemaakt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:33

Barco schreef:
joostvangestel schreef:

Haha! Haha!
Je hebt helemaal gelijk!!

Inderdaad, maar sommigen hier schijnen dat nog in te willen zien. Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:42

russel schreef:
Maak mij niet wijs dat de mensen steeds dommer worden. Zeker als kleuters al op kindercomputers leren werken.

Maak mij ook niet wijs dat als er nu een programma wordt opgestart om mensen mét diploma van school te laten gaan, dit geen gemakzucht is van die lieden.

Maar jij voelt je dus aangesproken, jij zult wel moeite hebben en nu geld het ineens voor heel Nederland? Op zo een manier kun je nooit discussies voeren als je alles op persoonlijke titel aanspreekt.

Jij hoort iets van 2 familie leden, geld dat dan wel voor heel Nederland?
Er zijn gewoon mensen die moeite hebben met leren, of moeite met concentreren o.d.
En ik had het niet altijd even makkelijk op het VMBO door omstandigheden, maar of ik triest ben?
Nee absoluut niet, ik doe nu een MBO opleiding waar toekomst in zit en kan me ontzettend kwaad maken om dit soort opmerkingen.

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:58

Kabinet akkoord met uitzetplan Antillianen
Het kabinet gaat alsnog akkoord met het plan van minister Verdonk van Integratie om criminele Antillianen het land uit te kunnen zetten.
Raad van State
Het plan van de minister is al een jaar oud en werd twee keer door de Raad van State teruggestuurd naar Verdonk, omdat het in strijd zou zijn met Europese regels over gelijke behandeling. De minister heeft het wetsvoorstel aangepast en wil het nu aan de Tweede Kamer voorleggen.
Groep
Verdonk wees erop dat het plan zich richt op een heel specifieke groep, jongeren van 16 tot 24 jaar die zonder opleiding naar Nederland komen en overlast veroorzaken. "We vinden dat we jongeren onder voorwaarden moeten kunnen terugsturen."
© RTLNieuws.nl

Waar maken we ons dan druk om.Wat verdonk doet mag dus!Volgens de wet ze is niet te ver gegaan ze houd zich aan de regels.Prima plan dus.want zeg nou eerlijk iedereen wil criminelen toch kwijt? Ze sturen allen de mensen weg die overlast veroorzaken terug! Haha! prima plan dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:39

Goed zo! Zo zie je maar dat ze nog niet helemaal uitgespeeld was Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:40

Doei, doei OK dan!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:56

Het bericht van Valerm is van 9 februari en dat is het bericht waar Sarabande ook aan refereert.

Het (demissionaire!) kabinet heeft het voorstel goedgekeurd ja, het moet nog wel een rondje hoor... Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:57

Dat staat in mijn eerste post, zal het kabinet worst wezen (Balkenende was niet aanwezig) die houden er toch mee op en ze weten dat het toch niet door de kamer komt Haha!

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:59

ja maar waarom maken mensen er zo'n drukte over? ik snap het niet.je ben een crimineel toch liever kwijt dan rijk?dus top wijf toch die rita met haar nieuwe plan.Laat het maar doorgaan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:03

valerm schreef:
ja maar waarom maken mensen er zo'n drukte over? ik snap het niet.je ben een crimineel toch liever kwijt dan rijk?dus top wijf toch die rita met haar nieuwe plan.Laat het maar doorgaan.

Een top wijf zou oplossingen bedenken.
Ze doet een beetje als een slordige werkster ze probeert het vuil onder het kleed te vegen, maar daar blijft het wel liggen.

Wat ze zegt kan gewoon niet dat weet iedereen en het feit dat dit op zijn laatste loodjes lopende demissionaire kabinet er in toegestemd heeft het in de kamer te brengen betekent dat ze haar ook allang niet meer serieus nemen.

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:19

nee ze stuurt het vuil weg zodat we niet nog meer geld eraan verspillen Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:27

valerm schreef:
nee ze stuurt het vuil weg zodat we niet nog meer geld eraan verspillen Knipoog

Lees even het topic door dan wordt je misschien duidelijk dat ze deze mensen niet weg kan sturen, ze hebben een Nederlands paspoort

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:30

dat weet ik maar als ze de wet goedkeuren kan het dus wel.dan vind ik er niks verkeerds aan. ze heeft er nu nog geen 1 uitgezet toch.dus er is in feite nu niks aan de hand.Dus gelijk al die boze tongen over rita maak je druk over andere dingen.straks mag dat dus wel ondanks het nederlandse paspoort (als het goedgekeurd word dan)

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:47

Ze, Rita Verdonk houd zich aan haar opdrachten ( is hier ook al eerder vermeld). Nu de rest nog.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:06

sarabande schreef:
valerm schreef:

Een top wijf zou oplossingen bedenken.
Ze doet een beetje als een slordige werkster ze probeert het vuil onder het kleed te vegen, maar daar blijft het wel liggen.

Wat ze zegt kan gewoon niet dat weet iedereen en het feit dat dit op zijn laatste loodjes lopende demissionaire kabinet er in toegestemd heeft het in de kamer te brengen betekent dat ze haar ook allang niet meer serieus nemen.

Het kan dus blijkbaar wel, of het uitgevoerd wordt is ten tweede.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 23:09

sronnie schreef:

Het kabinet heeft alleen maar toegestemd om het aan de 2e kamer voor te leggen, die weten heel goed dat het niet kan. Dus als het al behandeld zal worden wordt het een hamerstuk met een overweldigende meerderheid tegen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:10

sarabande schreef:
sronnie schreef:

Het kabinet heeft alleen maar toegestemd om het aan de 2e kamer voor te leggen, die weten heel goed dat het niet kan. Dus als het al behandeld zal worden wordt het een hamerstuk met een overweldigende meerderheid tegen.

Dat is iets waar jij op hoopt..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 23:11

sronnie schreef:

Dat is iets waar jij op hoopt..[/quote]

Hopen laat ik aan anderen over, wait and see

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:16

Zelfs als het door de Tweede Kamer komt, moet het nog langs de Eerste Kamer, en kan de Raad van State er nog steeds zijn zegje over doen. Niet te vroeg juichen op dat persbericht dus Knipoog

(en ik zal het schot voor open doel over intelligentie en RTL maar voor me houden Clown Nagelbijten / Gniffelen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 10:21

Die dronken tor uit Nijmegen hebben ze maar een ministerpost gegeven, hilarisch! Haha! Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:23