Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chann schreef:Stelen of een hondendrol voor groot 'publiek' eten, is volgens mij een heel verschil.
En ja, het verslaafd zijn zit dan tussen je oren, maar dan kan je er nog verslaafd aan zijn. Ook al is het niet écht lichamelijk.
Vind het alleen wel een vooroordeel dat alleen (of iig voornamelijk) 'domme' mensen drugs/... gebruiken. Dat hoeft namelijk helemaal niet waar te zijn. (:
aukje91 schreef:Mijn vriendje was zijn collega in een pretpark.
Die jongen is daar ontslagen toen zijn baas dit te zien kreeg.
Hij is er ook goed ziek van geworden, zijn maag moest leeggepompt worden in het ziekenhuis.
Ik denk dat hij het slachtoffer is geworden van groepsdruk, dat hij zich altijd heel erg druk maakte of hij er wel bij hoorde. Ik hoorde ook dat hij iets heeft waardoor hij moeilijk grenzen kan stellen.
Zijn wiet is trouwens ingenomen door de school.
RUBYWHITE schreef:Ik zou zeggen, steek nog een blowtje op
Douni schreef:RUBYWHITE schreef:Ik zou zeggen, steek nog een blowtje op
Die moet vast goed smaken na zo'n hondendrol
Chann schreef:Stelen of een hondendrol voor groot 'publiek' eten, is volgens mij een heel verschil.
En ja, het verslaafd zijn zit dan tussen je oren, maar dan kan je er nog verslaafd aan zijn. Ook al is het niet écht lichamelijk.
Vind het alleen wel een vooroordeel dat alleen (of iig voornamelijk) 'domme' mensen drugs/... gebruiken. Dat hoeft namelijk helemaal niet waar te zijn. (:
milo schreef:dan wordt hij ook nog ontslagen. sorry hoor, maar wat een zak van een baas!!!!!!!!!
ik weet niet of jullie dat experiment kennen?
mensen kunnen alleen met woorden zover gebracht worden dat ze andere mensen elektrische schokken geven. zelfs dodelijke schokken!!!
zo zie je hoe ver mensen kunnen gaan door druk. ik vind het walgelijk, wat verschrikkelijk vernederend voor die jongen!!!!! misselijkmakend!!!!
en ook gevaarlijk, niet gek dat zijn maag leeggepompt moest worden.
__KELLY schreef:mensen worden echt al raarder tegenwoordig ..
melmel schreef:milo schreef:dan wordt hij ook nog ontslagen. sorry hoor, maar wat een zak van een baas!!!!!!!!!
ik weet niet of jullie dat experiment kennen?
mensen kunnen alleen met woorden zover gebracht worden dat ze andere mensen elektrische schokken geven. zelfs dodelijke schokken!!!
zo zie je hoe ver mensen kunnen gaan door druk. ik vind het walgelijk, wat verschrikkelijk vernederend voor die jongen!!!!! misselijkmakend!!!!
en ook gevaarlijk, niet gek dat zijn maag leeggepompt moest worden.
oh dat heb ik gezien bij maatschappijleer, dat die mensen dan schokken moesten geven bij een fout antwoord, en dat sommige gewoon doorgingen terwijl die schokken dodelijk waren. En uiteindelijk bleek dat die persoon helemaal geen schokken kreeg, maar dat het om een experiment ging, bedoel je die?
Wallie schreef:haha wat een nerd zeg.. en dat is een gabber... pff lekkere gabber... :S word tie nog vaak op aan gesproken.. gabbers zijn toch altijd zo stoer??? haha dit is totaal niet stoer!!!