katiavl schreef:Wat doet je vader dan als job, als ik zo onbeschoft mag zijn? Boekenschrijven ofzo?
boeken & hij is ook freelance journalist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Wat doet je vader dan als job, als ik zo onbeschoft mag zijn? Boekenschrijven ofzo?
Jantie schreef:komaan allemaal, zand er over !
laat ons samen de brabançonne in het frans zingen
JoeyBabe schreef:Ik vind eigenlijk wel dat er ontzettend offtopic gegaan word.
Biepje schreef:maar daarom moet je nog geen rechtenstudenten, rechters en de Belgische Staat aan de schandpaal nagelen.
Biepje schreef:Om er nog een laatste keer op terug te komen: dit was niet mijn mening, dit was de mening van mijn proffen. Ik ga mij daar niet persoonlijk over uitlaten, want dan waag je je gewoon op ontzettend glad ijs, het is nu eenmaal iets uiterst gevoelig.
Ok, kom maar op met die argumenten, maar (en nu niet om grof te doen): geef er dan 'deftige'. Denk erover na voor je iets zegt als "Vlaanderen moet onafhankelijk worden want die Walen zuigen ons economisch gezien uit".
katiavl schreef:Ik leef om verkeerd te zijn, en door verkeerd te zijn ben ik mens...
Mijn favo uitspraak
katiavl schreef:Raar dat je mensen in vorige post als pubers definieerd, die als robots een mening van hun ouders volgen.
Terwijl![]()
Maar goed ik ga me niet meer moeien slaapwel
Biepje schreef:katiavl schreef:Ik leef om verkeerd te zijn, en door verkeerd te zijn ben ik mens...
Mijn favo uitspraak
nou voila, en gisteren was ik verkeerd
Biepje schreef:Van Vlaamse onafhankelijkheid?