Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ulfeino schreef:Heel vreemd allemaal.
Kan het niet zijn dat ze ontvoerd is op de plaats waar haar fiets is gevonden?
Dat ze op de plaats of in de buurt daarvan probeerde te ontsnappen en de ontvoerder haar toen heeft doorgereden?
Dat zou verklaren waarom haar fiets en zij zover uit elkaar liggen.
Ik vermoed dat er veel meer achter steekt dan de politie laat weten, enkel om de gemoederen wat tot bedaren te brengen.
Het is te gek voor woorden dat je tegenwoordig niet meer gewoon over straat kunt, maar het feit ligt er nu eenmaal en je kunt dus niet voorzichtig genoeg zijn, dat blijkt nu ook wel weer.
Dus aan alle jonge dames hier op bokt, wees voorzichtig en ga in ieder geval nooit alleen op pad.
manie schreef:Chans schreef:Sundancer waar bazeer jij dat op? Ik kan er nl op nieuwssites niets anders over vinden als dat ze uitgaan van een misdrijf.
Was net op Radio Drenthe
Ze gaan uit van een verkeersongeval, of de fiets wel of niet beschadigd is kunnen/willen ze geen uitspraak doen.
Sectie heeft uitgewezen dat het meisje niet seksueel misbruikt is en dat ze hoogstwaarschijnlijk door een ongeval om het leven is gekomen.
Citaat:Loop toch niet zo'n paniek te zaaien zeg.
Moord en doodslag zijn van allertijden en heeft helemaal niks met de 'huidige' tijd te maken.
De enige die doen geloven dat het 'tegenwoordig' vaker voorkomt is de media.
Die springt op elke zaak en speculeert maar raakt, want daar smullen mensen blijkbaar van.
Als ik sommige senario's hier ook lees dan denk ik dat veel mensen teveel naar TV hebben gekeken, de fanatsie volledig op hol....
Wacht toch geduldig af voordat je begint te roepen, schreeuwen en paniek zaaien.
En waarom zouden jonge dames niet alleen op pad mogen en 18+-ers wel??
Net alsof een volwassen vrouw 'iets' tegen een loslopende idoot begint.
Domme reactie dus.
Citaat:Persconferentie zaak Valthermond 16-12-2006
VALTHERMOND - De politie geeft vanmiddag om 17.30 uur een persconferentie over het onderzoek naar de dood van de 12-jarige Suzanne uit Tweede Exloërmond.
Het meisje is dinsdagavond op de Valtherdijk nabij Valthermond door een verkeersongeval om het leven gekomen, maar een misdrijf wordt niet uitgesloten. Ze is zeker niet seksueel misbruikt. Mogelijk is de dader nadat Suzanne werd geraakt doorgereden of heeft de aanrijding verdoezeld. Dat is nog niet duidelijk. De politie zal tijdens de persconferentie nieuwe feiten over deze zaak naar buiten brengen.
Ulfeino schreef:(knip)
Vind trouwens dat bijna niemand jong of oud nog veilig lopend of op de fiets 's avonds over straat kan, een kennis van me werd een aantal jaren geleden midden in zijn woonplaats door een aantal jongens van zijn fiets getrokken en gemollesteerd, kaak kapot en bont en blauw hij was 48!
Ik ben een andere mening toegedaan en zou absoluut niet mijn kind of het kind van een ander in het donker alleen naar huis laten fietsen als daar erg donkere en rustige stukken tussen zaten ik zou het risico niet willen lopen dat het iets zou overkomen onderweg.
Als ze met meerderen zou zijn zou het misschien anders zijn maar niet alleen.
Citaat:Aanhouding zaak Valthermond
VALTHERMOND - De politie heeft vrijdagavond een 45-jarige inwoner van Nieuw-Buinen aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 12-jarige Suzanne Wisman uit Tweede Exloermond.
Dat heeft de politie zaterdagmiddag tijdens een persconferentie bekend gemaakt. De man is de eigenaar van een camper die dinsdagavond op de plek zou zijn gesignaleerd waar de politie diezelfde avond het lichaam van Suzanne vond. Het meisje is op de Valtherdijk nabij Valthermond door een verkeersongeval om het leven gekomen. Mogelijk is de dader nadat Suzanne werd geraakt doorgereden of heeft de aanrijding verdoezeld. Het is niet duidelijk of in deze zaak nog meer mensen worden aangehouden.
runningkawa schreef:En dan heb je geen reflectie of niets als voetganger.
MSQuincyTE schreef:Dit gaat niet over een voet ganger maar over een meisje die naar huis aan het fietsen was
Citaat:In ieder geval ik vind ook dat je als volwassen vrouw niet in het donker op straat moet komen en zeker niet in verlaten gebieden (en al helemaal niet in je eentje)