_Michelle__ schreef:Kan. Ik wel
Maar waarom dan??
Ik vind het gewoon een man met hele enge ideeën. Er stemmen eng veel mensen op, en ik ben gewoon benieuwd naar de beweegredenen. Maar blijkbaar kan of wil je die niet delen, jammer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle__ schreef:Kan. Ik wel
Richtje schreef:_Michelle__ schreef:Kan. Ik wel
Maar waarom dan??
Ik vind het gewoon een man met hele enge ideeën. Er stemmen eng veel mensen op, en ik ben gewoon benieuwd naar de beweegredenen. Maar blijkbaar kan of wil je die niet delen, jammer!
_Michelle__ schreef:Ik zie genoeg in mijn omgeving om er van overtuigd te zijn dat de criminaliteit aangepakt moet worden.
Meisjes die van hun fiets af worden gerukt en verkracht in de bossen.
Inbraakgolven waarvan bekend is dat dit gedaan wordt door buitenlandse mensen.
Veel vechtpartijen in de buurt.
Hiermee bedoel ik niet dat alle buitenlandse mensen zo zijn. Echt niet. Ken er ook genoeg die wel hun eigen aanpassen en echt hele vriendelijke openhartige mensen zijn.
Maar helaas heb ik al teveel negatieve dingen meegemaakt waardoor ik er niet meer zo in geloof...
_Michelle__ schreef:Tja hij heeft ook ideëen die te extreem zijn, waar ik het ook niet mee eens ben.
Maar ik ben ervan overtuigd dat hij die toch niet doorgedrukt zijn, omdat ze gewoonweg te extreem zijn.
Hij heeft het niet voor het zeggen, gelukkig, maar vind het wel goed dat er ook inspraak komt van een rechtse partij.
_Michelle__ schreef:Ik vind straffen verhogen inet verkeerd. Nederland is gewoon te soft, alles kan en alles mag en als je iemand verkracht dan kom je er nog met een flutstrafje vanaf.
Ik ben er wel voor om eens wat strenger te werk te gaan.
_Michelle__ schreef:O maar ik vind ook niet dat alle buitenlanders geweerd moeten worden. Mensen die het echt nodig hebben om hierheen te komen mogen natuurlijk komen. Hulp MOET geboden worden. Maar als mensen hun eigen niet aan de regeltjes kunnen houden vind ik wel dat er consequenties aan moeten zitten...
_Michelle__ schreef:Ik zie genoeg in mijn omgeving om er van overtuigd te zijn dat de criminaliteit aangepakt moet worden.
Meisjes die van hun fiets af worden gerukt en verkracht in de bossen.
Inbraakgolven waarvan bekend is dat dit gedaan wordt door buitenlandse mensen.
Veel vechtpartijen in de buurt.
Hiermee bedoel ik niet dat alle buitenlandse mensen zo zijn. Echt niet. Ken er ook genoeg die wel hun eigen aanpassen en echt hele vriendelijke openhartige mensen zijn.
Maar helaas heb ik al teveel negatieve dingen meegemaakt waardoor ik er niet meer zo in geloof...
_Michelle__ schreef:Hoe weet je dat het niet werkt? Hebben ze het ooit weleens geprobeerd dan?
_Michelle__ schreef:Heb je daar ook een bron van Justy?
_Michelle__ schreef:Straffen verhogen. Al deze misgrijpen zijn klein, maar moeten wel gestraft worden. Nu wordt dat niet gedaan...
Ik ben ook niet voor de doodstraf.
Toch denk ik dat strafverhoging wel werkt.
Heb je daar ook een bron van Justy?
Whiz schreef:_Michelle__ schreef:Straffen verhogen. Al deze misgrijpen zijn klein, maar moeten wel gestraft worden. Nu wordt dat niet gedaan...
Ik ben ook niet voor de doodstraf.
Toch denk ik dat strafverhoging wel werkt.
Heb je daar ook een bron van Justy?
ALs dat het enige is dan hadden we daar niet echt een wilders voor nodig toch? Er wordt al jaren gepraat over de duur van de straffen.
_Michelle__ schreef:Welk taalregeltje bedoel je?