Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXVeronaXx schreef:ik had dus welgeteld 50 min vertraging opgelopen
Wie heeft er ook zoveel plezier van de nieuwe dienstregeleing?
noekiejj schreef:We beginnen een clubje...het ik kom te laat op school door de ns clubje
Shadow0 schreef:De NS heeft vele nadelen, maar dat de bussen niet aansluiten op de treinen is natuurlijk niet de schuld van de NS, de dienstregeling is al een tijd bekend en veel maatschappijen hebben hun tijden daarop aangepast.
Manny schreef:Ik weet niet of hier al en topic over loopt maar kon het niet vinden bij de zoek functie.
Dit is tekst van www.ns.nl
Op zondag 10 december is het zover, dan gaat de dienstregeling veranderen. Ook die van ú.
Is die nieuwe dienstregeling voor jullie straks beter of slechter als dat je het nu hebt?
BrittKitt schreef:Er zijn er meer die er op achteruit gaan dan die er op voor uit gaanVraag me echt af of ze nu serieus hadden bedacht dat iedereen hier blij mee zou zijn
Stephanie100 schreef:Ik heb alweer verschrikkelijk veel vertragingen de laatste 4 weken elke dag!
xXVeronaXx schreef:Een kwartier op je intercity wachten in de kou is toch wel erg lang vind ik
Misser schreef:xXVeronaXx schreef:Een kwartier op je intercity wachten in de kou is toch wel erg lang vind ik
Vroegah zat ik standaard 20-25 minuten op m'n aansluiting te wachten, dat is pas lang.
Nu niet meer.