Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Vreemd. Ik dacht bij een andere supermarkt waar ze dit verkochten de verpakking een andere kleur had. Weet t verder niet, kijk dr niet naar
KimH schreef:Ik heb begrepen dat het Halal vlees ook in de "normale' verpakkingen zit, dus je ziet het dus niet.
Shadow0 schreef:Koop biologische productenDan weet je dat de dieren het al een stuk beter hebben gehad.
jeanie schreef:In het geval waar ik bij was kwam de slager aan huis om te slachten. Kalfje werd binnen gebracht.Was overigens een rijke familie waar ik logeerde.
De kinderen brachten het kalfje aan een halstertje binnen en de familie was bij de slachting aanwezig.
In ieder geval weten de kids daar nog waar het vlees vandaan komt.Het klinkt wat raar maar het was een soort van gezellig.
loutjuh schreef:beweren nog nooit een turskbrood gekocht te hebben....
Princess_ schreef:Lijkt me ook niet lekker voor die kinderen het te zien. Oke het is dan wel normaal voor ze, maar hoe leren ze dan lief voor een dier te zijn....
paardje2005 schreef:
dieren worden wel opgesneden als ze nog leven, heb genoed verborgen camerabeelden gezien om jouw niet te geloven. en daarbij heb ik het zelf gezien. dat jij 1 slachthuis hebt gezien waar het niet zo is betekent het niet dat alle slachthuizen zo zijn. van zo'n pin in de kop gaat ze echt niet altijd dood.ik kan jou een mes van achter naar voren door je hoofd drukken en je kan het overleven.
ik weet wat ik gezien en gehoord heb. nogmaals ik ben niet achterlijk en al helemaal niet NAIEF
koe of ander dier krijgt 1 pin leeft ie nog, pech. als je hem open snijdt gaat hij toch wel dood. hij hangt op de kop dus spartelen kan hij niet
Princess_ schreef:Het meeste is al gezegt [***]Het is ookal meer dan 1x uitgelegt. Maar het blijft een oneindige discussie.
jeanie schreef:In het geval waar ik bij was kwam de slager aan huis om te slachten. Kalfje werd binnen gebracht.Was overigens een rijke familie waar ik logeerde.
De kinderen brachten het kalfje aan een halstertje binnen en de familie was bij de slachting aanwezig.
In ieder geval weten de kids daar nog waar het vlees vandaan komt.Het klinkt wat raar maar het was een soort van gezellig.