klomp schreef:nee, hij noemt zichzelf ook allochtoon
moeder is nederlands, vader surinaams, wel hier geboren, maar hij is het zlef ook eens met wilders
Hij ziet er leuk uit hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klomp schreef:nee, hij noemt zichzelf ook allochtoon
moeder is nederlands, vader surinaams, wel hier geboren, maar hij is het zlef ook eens met wilders
Zep schreef:Blueberry schreef:Nou die abortussen mogen van mij wel minder! Die christelijke partijen vind ik dan wel weer goed. Er worden tegenwoordig zoveel abortussen gepleegd! Je zou haast denken dat het een nieuw voorbehoedsmiddel is.
Ik vind het moord. En tuurlijk moeten er uitzonderingen bestaan. Zoals in geval van verkrachting of ernstige afwijkingen. Maar als je jezelf oud genoeg vind voor sex vind ik dat je ook verantwoordelijk moet zijn voor de gevolgen. Er zijn zat voorbehoedsmiddelen te verkrijgen. Bovendien hebben abortussen vaak psychische gevolgen voor de vrouw.
En euthenasie vind ik ook niet redelijk. Ik vind niet dat de mens moet beslissen over leven of dood. Het is je tijd of niet..
En tuurlijk als iemand aan allerlei apparaten ligt mag je de stekker er uitrekken als het uitzicht hopeloos is maar dat valt niet onder euthenasie.![]()
ik hoop toch dat je je eens wat beter gaat informeren voor je dit soort uitspraken doet
Moniek schreef:ken ook een hoop mensen de zogenaamde buitelanders die op hem gaan stemmen.
Gulpje schreef:klomp schreef:nee, hij noemt zichzelf ook allochtoon
Hij ziet er leuk uit hoormaar is idd donker, vandaar dat ik het vroeg. En als hij de Nederlandse nationaliteit niet zou hebben zou hij niet veilig zijn voor Minister van Deportatie Wilders.
Gulpje schreef:klomp schreef:nee, hij noemt zichzelf ook allochtoon
Hij ziet er leuk uit hoormaar is idd donker, vandaar dat ik het vroeg. En als hij de Nederlandse nationaliteit niet zou hebben zou hij niet veilig zijn voor Minister van Deportatie Wilders.
Gulpje schreef:Moniek schreef:ken ook een hoop mensen de zogenaamde buitelanders die op hem gaan stemmen.
Zogenaamde buitenlanders?
Aimee schreef:Komt er dan ook een preekverbod voor buitenlandse bisschoppen, de paus en dergelijke?
Moniek schreef:vormen die dan enig gevaar?
En ik geloof dat de meeste wel in nederlands kunnen praten.
dat is andersom lange niet altijd.
Moniek schreef:Kan met niet herinneren dat als ik in een kerk in nederland loop dat er een andere taal word gesproken.
Jij wel?
Aimee schreef:Moniek schreef:vormen die dan enig gevaar?
En ik geloof dat de meeste wel in nederlands kunnen praten.
dat is andersom lange niet altijd.
Hahahahahaha.... de paus kan inderdaad vier woorden Nederlands (bedankt voor die bloemen)![]()
Gevaar? Ik vind van welsimpelweg omdat het vertegenwoordigers van een geloof zijn en geloof zorgt nog steeds voor de grootste wereldproblemen, óók het christendom (denk aan Bush).
Het gaat natuurlijk om gelijkheid... er is vrijheid van godsdienst, dat betekent dat óf elk geloof mag gepredikt worden óf van elk geloof wordt dat verboden, gedeeltelijk dan wel geheel.
Aimee schreef:Moniek schreef:Kan met niet herinneren dat als ik in een kerk in nederland loop dat er een andere taal word gesproken.
Jij wel?
Latijn is geen Nederlands hoor
Moniek schreef:latijnssss niet nee.
maar ben vaak in een kerk geweest en daar erd toch echt nederlands gesproken.
Moniek schreef:Aimee schreef:
Latijn is geen Nederlands hoor
latijnssss niet nee.
maar ben vaak in een kerk geweest en daar erd toch echt nederlands gesproken.