Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty schreef:Hi, I'm Steve... no more...
Tja... het is tot voor kort altijd goed gegaan, maar het bleef spelen met zijn leven.
Goof schreef:Het is echt een verlies, want die man maakte geweldige programma's!
En ach, spelen met je leven... Lopen we niet allemaal risico's iedere dag dat we ons weer in de auto begeven naar ons werk of voor onze hobby op een paard stappen??
Die man wist precies wat hij deed en wat hij kon doen.
Dit is gewoon verschrikkelijke pech....en een groot verlies.
Citaat:Offtopic: Doet me denken aan die man die met wilde beren omging alsof het tamme dieren waren. Ging er op uit, zette zijn camera neer, en filmde zichzelf terwijl hij met de beren omging... Op die manier heeft hij zijn eigen dood gefilmt, omdat er uiteindelijk toch een beer was die hem zat was en greep.
luna1 schreef:Het was ook niet mijn favoriet nee! Vond het echt een irritante kerel en vroeg of laat gebeuren er ongelukken als je zo met zulke dieren omgaat. Maar feit blijft wel dat het heel erg is voor zijn gezin.. En als het echt waar is dat zijn vrouw door de bergen van Tasmanië aan het trekken is.. zal je gebeuren, mooi klote dus!ik vond het altijd wel op de een of andere manier een beetje en irritante man als hij op tv was.
maar toch vind ik het wel banketstaaf voor zijn vrouw en kinderen.
maar idd wat je zegt ik denk dat iedereen er wel op zat te wachten.
gr gemma
Cayenne schreef:Ik las net dat zijn dochter Bindi bij hem was op de boot toen hij dat ongeluk kreeg