Karl66 schreef:Ik voel met totaal niet aangevallen, maar als mensen alleen maar roepen "ik vind dat", ben ik wel nieuwsgierig naar de achterliggende redenering.
en terecht!
dan zit ik ernaast.. Rook je trouwens?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Ik voel met totaal niet aangevallen, maar als mensen alleen maar roepen "ik vind dat", ben ik wel nieuwsgierig naar de achterliggende redenering.
Karl66 schreef:Maar superwoman, kan je ook uitleggen waarom een roker dan een slechtere werknemer is?
Karl66 schreef:Fitzroy, de meeste rokers in dit topic zeggen anders dat ze alleen in de pauze roken en steken dus niet elk uur een sigaret op.
Karl66 schreef:
Uit een onderzoek van de gezondheidraad van 2002 blijkt dat overgewicht met stip de grootste boosdoener is als het gaat om ziekteverzuim op behoorlijke afstand gevolgd door roken en alcoholisme. Is het met dat verhaal in het achterhoofd terecht als mensen met overgewicht een baan geweigerd wordt?
Karl66 schreef:Is het met dat verhaal in het achterhoofd terecht als mensen met overgewicht een baan geweigerd wordt?
Karl66 schreef:Ach ik heb een keer een regio overgenomen van een manager die vooral selecteerde op vrouwzijn en een knap uiterlijk. Ik moet zeggen dat ik daar ook niet erg gelukkig van werd
Karl66 schreef:Het ging in dit geval om verkoopfuncties. Maar ik denk dat het weinig uitmaakt om wat voor baan het gaat, je moet in de eerste plaats selecteren op arbeidskwaliteiten en niet op uiterlijk.
superwoman schreef:[Maar over de geur die om een roker heen hangt heb ik nog niemand horen klagen, terwijl ik dat toch ontzettend goor vind als iemand naar rook ruikt.
faye schreef:Ik vind het smeriger als iemand naar zweet ruikt
Karl66 schreef:
-Niet rokers die een nicotinepleister opgeplakt krijgen blijken geconcentreerder te gaan werken
ThePast03 schreef:faye schreef:Ik vind het smeriger als iemand naar zweet ruikt
Of naar een overdaad aan parfum of deodorant, niet om te harden!
Lusitana schreef:En weer wordt "maar dit en dat is ook slecht" aangepakt als verdediging.
Lusitana schreef:Probleem is, dat rookwaar niet alleen nicotine bevat maar nog een hele rij chemicaliën die het "goede" van de nicotine wel teniet doen. Er worden bv met opzet middelen aangebracht die verslavend werken.