Trieste uitspraken Jody Bernal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CynthiaV

Re: Trieste uitspraken Jody Bernal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:08

dingetje schreef:
@pharagirlke: Ik vind "kletspraat van mannen onder elkaar" wel iets anders dan een radio-interview of een interview voor het Veronicablad, jij niet? Lachen

Afgod

En in een droomwereld leven doe ik heus niet, maar het type man dat ik om mij heen heb krijgt bij grapjes over nauwe kindjes eerder deze neiging Misselijk

edit: toch nog wat extra toelichting
Laatst bijgewerkt door CynthiaV op 09-09-06 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:11

Mwahahaha wat zit die jongen een grap te maken. Hij zit gewoon de draak te steken met publiciteit (en ondertussen krijgt hij het nog ook) Toegegeven, die "dichter bij de nul" is wel zo fout dat het pijn doet, maar ik ben fan!

dapiejduck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:15

ow dit is al zo ontzettend oud! hij heeft al gezegd dat het hem spijt kom op zeg! het was helemaal niet zo bedoeld! ok als je het voor het eerst hoord denk je van wat is dit maar goed hij heeft al gezegd dat hem spijt dus...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:55

ik veronderstel dat hij dit soort dingen idd niet zomaar zegt en dat het idd uit zijn verband gehaalt is. Voor zover ik het hoor is dit geen q-music interview oid? Ik vermoed dat het 'snachts is opgenomen en dat het idd een hoop gelul was. Als je luisterd naar zijn stem en als je hoort hoe diegene zit te lachen wat het interview 'afneemt' is het meer een gewoon gesprek waarin 2 personen banketstaaf en zich ziek lachen.

edit: dit doet me overigens denken aan die show van Peter Hoogland of hoe hij ook noemde; die kwam na 12 uur op de radio en wat dáár allemaal in gezegd werd......

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 00:09

pharagirlke schreef:
gek, als je ditzelfde over marco borsato zou zeggen zou niemand het geloven en zou iedereen tevreden zijn met zijn oprechte excuses.
Hij zei zelf dat hij geen seks gehad had met deze meisjes. Ik vind het ronduit zielig hoe jullie reageren, sorry. Alleen maar omdat 'je hem sowieso al niet graag had'

Trutje sorry dat ik je uit je droomwereld haal maar als er geen dames bij zijn word er écht wel dat soort dingen 'besproken' Knipoog en dus omdat ie bekent is mag ie niets meer zeggen als 'mannen onder elkaar' ?
denk niet dat veel mensen dan nog bekent willen zijn

Nou inderdaad Knipoog

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:34

Jody kwallebal... Moet na geven... hij doet t super bij dansen op ijs... maar verder...
paar jaar geleden issie bekogeld met ijsblokjes hierzo... echt wel dat ie toen de benen nam.. net goed voor m...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:10

KindnessM schreef:
Jody kwallebal... Moet na geven... hij doet t super bij dansen op ijs... maar verder...
paar jaar geleden issie bekogeld met ijsblokjes hierzo... echt wel dat ie toen de benen nam.. net goed voor m...

ja en dat is volwassen en toont vooral dat jullie erg veel verstand hebben.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:54

pharagirlke schreef:
KindnessM schreef:

ja en dat is volwassen en toont vooral dat jullie erg veel verstand hebben.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:56

nee niet volwassen... maar dat waren we toen ook niet... en trouwens... ik was t zelf niet hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:58

maar nu wel.En het dan alsnog heel 'trots' vertellen. Zolang je hem niet persoonlijk kent kan je er geen oordeel over vellen. Missschien is het wel een super lieve jongen wanneer je rustig et hem kan praten, kan me voorstellen dat hij wat rot doet in een winkel oid om de nodige mensen van zich af te houden!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:23

Haha!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:03

Dus als je fan bent van iemand zijn deze uitspraken acceptabel?
Of omdat mannen onder elkaar vaker iets zeggen kan het allemaal wel? Of...
Ik vind het gewoon onhandig van hem, grof in zijn mond en een trieste poging tot stoer gedrag.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:54

Pauline schreef:
Ik vind het gewoon onhandig van hem, grof in zijn mond en een trieste poging tot stoer gedrag.

Afgod

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 23:21

Pauline schreef:

Ik ben niet fan, dus zeg ook niet meteen automatisch dat het acceptabel is...
Jullie hebben gewoon al een verkeerd beeld van hem van hoe of wat, en nu dit is gebeurd brullen jullie er maar meteen over heen..

ach ja..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:17

jonge jonge zeg. Wat maakt het toch uit met wie hij naar bed gaat? Als ik met iemand naar bed zou gaan, staat dat ook niet meteen in de krant?? Ik vind dit afentoe zo kinderachtig. Al deed ie het met alle dienstmeisjes van de konginin dan maakt dat niets uit. het is zijn prive leven, en als hij zegt: Hoe dichter bij de nul, Hoe strakker om de l*l, dan mag hij dat toch weten. Als hij het maar lekker vind, en de andere partij er mee instemt

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:36

Jolandaa_ schreef:
jonge jonge zeg. Wat maakt het toch uit met wie hij naar bed gaat? Als ik met iemand naar bed zou gaan, staat dat ook niet meteen in de krant?? Ik vind dit afentoe zo kinderachtig. Al deed ie het met alle dienstmeisjes van de konginin dan maakt dat niets uit. het is zijn prive leven, en als hij zegt: Hoe dichter bij de nul, Hoe strakker om de l*l, dan mag hij dat toch weten. Als hij het maar lekker vind, en de andere partij er mee instemt

Heb je wel gelijk in Lachen Maar het komt bij veel mensen (o.a. ouders van kinderen die fan zijn van JB) wel verkeerd aan...

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:45

ja dat wel, maar ik denk niet dat hij zomaar meisjes van de straat 'plukt.' Het valt heel erg op als een meisje van 16 iets met iemand van 26 neemt.. Dat ik geloof ik ook nog verboden in de wet Verward Maar ik denk niet dat hij zijn reputatie op het spel zet ( zo zie ik het tenminste)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:48

Ik heb helemaal geen beeld van die knul, ik ken hem niet of nauwelijks, maar de opmerking schiet me in het verkeerde keelgat. Daarmee impliceer je een hele hoop, ik neem aan dat ik dat niet uit hoef te leggen? Tegenwoordig een nieuwe partij die daar ook fan van is, gadverdamme. Misselijk

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 00:03

wat een kneusje is het ook??
hoe oud was hij ook al weer??

naar zijn eigen leeftijd hoort hij zich na te gedragen.
en nou gedraagd hij zich als een 12 jarig kind, dus zal hij ook rond die leeftijd zijn.

in mijn ogen zal hij gewoon opgevoed moeten worden en meedoen met zo'n serie als "dat zal ze leren"

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 00:18

Bah, bah, bah, vond hem al niks en dit maakt het alleen maar erger.
Gadverdamme wat een vies ventje Misselijk Misselijk Misselijk

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 00:21

Jolandaa_ schreef:

Maar als je als BN-er van de B-categorie het uitgebreid op de radio en in een tijdschrift gaat bespreken omdat je blijkbaar niet het benul hebt wat je wel en niet kan zeggen wordt het toch echt een ander verhaal.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:52

@Karl66: Je haalt me de woorden uit de mond. Afgod

nathalie1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:02

alleen omdat die jongen zo populair is staat het in de krant.
Gebeurd dit in het normaale leven dan niet ?
Nou ik weet zeker van wel!

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:08

Whaha Geweldig.. Tong uitsteken
Laat em toch lekker zn eigen gang gaan..

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:11

KindnessM schreef:

beter dan dat ie iemand op z'n bek rost he