Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Omdat het maar zó'n klein deeltje is van 'problemen' die op deze wereld aanwezig zijn. Ik zie dit nog niet eens als probleem, meer als iets 'irritants'. Ik vind het erger om post te krijgen over zielige dieren, uitgehongerde kindjes etc. dan naakt. Er is zóveel shït op deze wereld... En dan zou zoiets kleins (voor mij dan) zóveel aandacht moeten krijgen.
Urana schreef:k zou me eerder druk maken om al die zeehondjes die in de andere kant van de wereld worden dood geknuppeld Boos!
Of denk eens aan dierenmishandeling.
Pletje123 schreef:Als je zelf niet als lustobject behandeld wilt worden, wat mij vrij logisch lijkt, dan moet je blijkbaar voor jezelf opkomen. Ik heb me nog nooit als puur een lustobject gevoeld. Zodra een man mij ook maar voor 1% dat gevoel geeft, ga ik hem uit de weg. Zulke mannen kijken alleen naar de buitenkant, daar zijn vrouwen ook goed in hoor! Vergis je niet. Een slachtofferrol aannemen lijkt mij hier dan ook vrij ongepast.
urselin schreef:Pletje123 schreef:Als je zelf niet als lustobject behandeld wilt worden, wat mij vrij logisch lijkt, dan moet je blijkbaar voor jezelf opkomen. Ik heb me nog nooit als puur een lustobject gevoeld. Zodra een man mij ook maar voor 1% dat gevoel geeft, ga ik hem uit de weg. Zulke mannen kijken alleen naar de buitenkant, daar zijn vrouwen ook goed in hoor! Vergis je niet. Een slachtofferrol aannemen lijkt mij hier dan ook vrij ongepast.
Ben ik mee eens.
Nathachou schreef:Ik ben het er niet mee eens. Want kinderen tegenwooridg staan vaak niet zo stevig in hun schoenen en worden vaak het slachtoffer van mannen die vrouwen wel als lustobjecten zien. Makkelijk om zoiets over jezelf te schrijven, maar het is lang niet bij iedereen zo. Dus ja, je kan wel van jezelf uitgaan, maar ik vrees dat het anders ligt, vooral bij de kinderen/jeugd van tegenwoordig ... Kinderen worden vaak misbruikt omdat ze geen nee meer durven te zeggen of dat nooit geleerd hebben en veel jongens hebben tegenwoordig ook geen respect meer voor anderen.En dat beeld krijgen ze van de tv, dat ze tegenwoordig geen respect meer hoeven te hebben voor anderen.
urselin schreef:Nathachou schreef:Ik ben het er niet mee eens. Want kinderen tegenwooridg staan vaak niet zo stevig in hun schoenen en worden vaak het slachtoffer van mannen die vrouwen wel als lustobjecten zien. Makkelijk om zoiets over jezelf te schrijven, maar het is lang niet bij iedereen zo. Dus ja, je kan wel van jezelf uitgaan, maar ik vrees dat het anders ligt, vooral bij de kinderen/jeugd van tegenwoordig ... Kinderen worden vaak misbruikt omdat ze geen nee meer durven te zeggen of dat nooit geleerd hebben en veel jongens hebben tegenwoordig ook geen respect meer voor anderen.En dat beeld krijgen ze van de tv, dat ze tegenwoordig geen respect meer hoeven te hebben voor anderen.
Maar ligt de verantwoordelijkheid bij de media? Als ouder zijnde lijkt het me logisch dat je je kinderen (zowel jongens als meisjes) opvoedt dat ze respect hebben voor andere mensen en dat ze zelfvertrouwen hebben en voor zichzelf durven op te komen.
Over slank zijn: er komen niet alleen dunne mensen op tv. De meeste blote meiden op tv zijn niet de allerdunsten met een flinke cup (cosmetische chirurgie achterwege gelaten).
Roseane schreef:Ik word er niet moe van, waar ik WEL moe van word is dat ze ALTIJD maar mooi en prachtig en dun moeten zijn.
Nathachou schreef:Ik ben het er niet mee eens. Want kinderen tegenwooridg staan vaak niet zo stevig in hun schoenen en worden vaak het slachtoffer van mannen die vrouwen wel als lustobjecten zien. Makkelijk om zoiets over jezelf te schrijven, maar het is lang niet bij iedereen zo. Dus ja, je kan wel van jezelf uitgaan, maar ik vrees dat het anders ligt, vooral bij de kinderen/jeugd van tegenwoordig ... Kinderen worden vaak misbruikt omdat ze geen nee meer durven te zeggen of dat nooit geleerd hebben en veel jongens hebben tegenwoordig ook geen respect meer voor anderen. En dat beeld krijgen ze van de tv, dat ze tegenwoordig geen respect meer hoeven te hebben voor anderen.
Juice schreef:zelfs de reclames tussendoor zijn erg.gaat alleen maar over mooie of half blote vrouwen,
als ik de tv aanzet om 8 uur savonds kan ik al meegenieten van de programmas die later op de avond komen, en die gaan allemaal over bloot. Niet voor de vrouw nee allemaal gericht op de man, waarom wordt hier geen rechte lijn in getrokken? Dus ook eens bloot voor de vrouw, dat zal toch veel eerlijker zijn? nee wat ik zie is alleen maar gericht om de man te behagen.
Pletje123 schreef:en er is uit gebleken dat het een dermate negatieve invloed heeft op die kinderen, dat ze zich er anders door gaan gedragen, waarom is er dan niet zoveel verandert?