Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes dood..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:10

Yvonniej schreef:
@ sweetheart- Denk jij dat we de uitslag van dat onderzoek te horen krijgen? Of geloof jij ook dat de bloeduitslag van de jongen nog niet bekent is?

Maar buiten dat..

Als je ziet hoe de sporen daar op de weg staan, is de auto nog net niet over de kop gegaan in de bocht.. Dat zegt toch wel wat over de snelheid. (ja ik kom er regelmatig langs)

dat ontkent ook niemand......en daar gaat de discussie ook niet (meer) over

sweetheart

Re:

Sorane, ik begrijp je posts nu wel stukke beter eigenlijk. Ik kan ook nu wat meer begrijpen dat je zo reageert. Waarschijnlijk had ik in jou plaats ook zo gereageerd. Je komt alleen af en toe nogal fel over. Ik hoop dat je dat begrijpt. Iemand die er echt van buitenaf naar kijkt (en daarmee bedoel ik iemand die dit nooit van dichtbij heeft mee gemaakt) kijkt er misschien iets anders tegen aan.

Yvonniej: je hebt miss wel gelijk dat het onderzoek nooit echt naar buiten komt, en als dat wel gebeurt dat er veel hiaten in zitten. Als je de auto ziet, heeft die jongen ook volgens mij veel te hard gereden en is hij niet echt verantwoordelijk geweest. Maar af en toe worden hier zo verschrikkelijk snel conclusies getrokken en de beschuldigende vinger uitgestoken, dat ik daar wel eens moe van wordt. Snap je?

youngster

Re:

Yvonniej schreef:
youngster schreef:
Kan maar 1 ding zeggen Sorane.. wat heb jij ongelovelijk veel wrok en frustratie in jezelf zitten.
Ik zou zo niet met mezelf kunnen leven.

dit vind ik heel cru om te zeggen!

Vind je?? Dat is mijn mening.. Sorane heeft een andere mening.
Het is heel naar wat ze heeft meegemaakt en ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Maar ik zou nooit zo kunnen reageren zoals zij doet.

baroen

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:11

Sorane schreef:
Nee je kan lekker met jezelf leven als je god en iedereen maar vergeeft dat ze mekaar doodmaken en elkaars leven gezieken?!?!

Jij hebt je prioriteiten op hele rare plekken liggen.

Dit heeft niets met wrok te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik het doodrijden van kinderen/mensen niet kan goedkeuren en daar ook niet positief over kan zijn.

lees nou eens alles? en lees je eigen berichten eens goed over?

ten eerste, ik noemde je een naar mens, omdat je hier alleen reageert vanuit je eigen frustratie en op geen enkele manier rekening houd met de persoonlijk betrokken personen in dit verhaal.

je gebruikt moord, je noemt het doelbewust, je haalt zelfs zijn ouders erbij, dat die geen juiste opvoeding hebben gegeven.

het enige wat ik steeds zeg, is dat het hier de tijd en de plek niet voor is.
ik heb mij nergens uitgelaten over vergeven of goedkeuren. ik heb het over respect en je woorden kiezen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:12

Sorane schreef:
Nee je kan lekker met jezelf leven als je god en iedereen maar vergeeft dat ze mekaar doodmaken en elkaars leven gezieken?!?!

Dit heeft niets met wrok te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik het doodrijden van kinderen/mensen niet kan goedkeuren en daar ook niet positief over kan zijn.

Ben ik daar wel positief over?? Jij verdraaid mijn woorden Sorane.

Ik keur dit absoluut niet goed wat die jongen gedaan heeft, integendeel zelfs. Maar ik veroordeel hem niet tot een moordenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:13

En als jij even leest dan zie je dat die post niet naar jou toe is gemaakt.

Dat is degene ervoor!

@Youngster.
Ik kan niet reageren zoals jij. Ik verplaats me in de ouders van de meisjes. Niet in de ouders van die gozer. Sorry maar die gozer telt voor mij even niet mee. Hij is er verantwoordelijk voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:13

youngster schreef:

Ik keur dit absoluut niet goed wat die jongen gedaan heeft, integendeel zelfs. Maar ik veroordeel hem niet tot een moordenaar.

Hoe wil je hem dan noemen? Een lievertje?!
Sorry maar hij heeft de dood van drie onschuldige jonge meiden op zijn geweten!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:14

@ Sorane:
Ja, die jongen is en zal altijd schuldig blijven. hij reed te hard. Feit.
Ik denk ook dat hij voor de rest van zijn leven, bedoeld of onbedoeld hieraan herrinerd zal worden, en er op zal worden aangekeken.
Die meisjes zijn dood door hem. Feit. Maar, wij weten niet wat er PRECIES in die auto gebeurd is. Net wat ik al eerder zei, misschien waren die meisjes ook wel een beetje te enthousiast en waren ze hem aan het opjutten. Ja, als macho kerel van 19 ga je dan harder. Wie weet ging het zo. Je kan daar geen feiten van maken, omdat niemand van ons er bij was, en niemand het volle gebeuren in die auto heeft meegemaakt.
Ik zou ook moordneigingen hebben naar die jongen. Tuurlijk, dit is een logische reactie. Maar wel zal ik menselijk genoeg zijn, en weten dat dit nooit maar dan ook nooit de bedoeling van welk van hun 5 dan ook is geweest toen ze in die auto stapten. Niemand van hun koos hiervoor. Hou dat s goed in je achterhoofd, voordat je iemand een moordenaar noemt.
Laatst bijgewerkt door Hollyleaves op 07-06-06 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Re:

Ik verplaats me in beide, misschien is dat wel fout van mij. Maar die ouders kunnen hier NIKS aan doen.

youngster

Sorane schreef:
youngster schreef:

Ik ben uitgepraat met jou...

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:15

@sorane.. Je hebt ze niet helemaal op een rijtje hoor.

Dus iedereen die hier ietst zegt dat tegen jou woorden ingaat.. Vind dat deze jongen juist gehandeld heeft? Of vind iedereen het hier ook even erg.. maar willen niet te overhaast conclusies trekken..

Terwijl jij al van de daken schreeuwt dat het een moordenaar is.

De rest hier vind het net zo erg. En als hij wel schuldig wordt bevonden dan wordt hij wel op gepaste wijze bestraft.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:16

Sorane schreef:
En als jij even leest dan zie je dat die post niet naar jou toe is gemaakt.

Dat is degene ervoor!

@Youngster.
Ik kan niet reageren zoals jij. Ik verplaats me in de ouders van de meisjes. Niet in de ouders van die gozer. Sorry maar die gozer telt voor mij even niet mee. Hij is er verantwoordelijk voor.

Die Gozer is het grootse slachtoffer !!!!!

Hij heeft nogmaals levenslang ...............je mag hem haten je mag hem veroordelen je mag alles ............... maar ook hij is slachtoffer !!!!
Laatst bijgewerkt door elllis op 07-06-06 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Whiz

[quote="sylva"]@ Sorane:
Ja, die jongen is en zal altijd schuldig blijven. hij reed te hard. Feit. /quote]

Hoe kun je dit nou een feit noemen?? Heb je het rapport gezien waarin in dit staat?? Dan is het toch nog geen feit ofwel.

Hollyleaves

Sorane schreef:
youngster schreef:

Dus jij weet dat die jongen een moordenaar is, en vindt die meisjes onschuldig, terwijl jij niet eens weet HOE het WERKELIJK gegaan is.

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:17

Het ongeluk opzich is al een straf voor hem. En als we dan ook nog een luchtig met allemaal handicappen gaan gooien.. Kom op zeg, doe kinderachtig.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:18

Whiz schreef:
sylva schreef:
@ Sorane:
Ja, die jongen is en zal altijd schuldig blijven. hij reed te hard. Feit. /quote]

Hoe kun je dit nou een feit noemen?? Heb je het rapport gezien waarin in dit staat?? Dan is het toch nog geen feit ofwel.

ooggetuigen zeiden het op tv. Politie suggereert het. Mijn voorlopige conclusie, op grond van bovenstaande tot anders bewezen.

djuno

Sorane schreef:

Dit heeft niets met wrok te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik het doodrijden van kinderen/mensen
niet kan goedkeuren en daar ook niet positief over kan zijn.

heb net teruggelezen...maar waar lees jij dat Youngster het goedkeurt en dat ze positief is over de dader??????
Ik kan die post nl. NIET vinden!

Anoniem

@ Hoera
Hoe kun je zoiets zeggen???
Gatver
Harteloos ben je dan? Hij slachtoffer??!?? Hij heeft appelflap drie mensen doodgemaakt en hij is het slachtoffer???
Jezus jij bent ziek zeg

Ik ga nu lekker kappen. Ik heb wel wat beters te doen dan met iemand in een topic te zitten die een moordenaar een slachtoffer vind.

Blackje

Re:

Heb alles weer gelezen, maar vind wel dat sommigen erg hard zijn!
Hem zomaar een moordenaar noemen vind ik niet kunnen

En ja tuurlijk heeft hij te hard gereden en had hij de verantwoordelijkheid over de meiden, maar om het zo cru te zeggen "Ik hoop dat hij zn hele leven zwaar gehandicapt" rondloopt e.d. vind ik niet kunnen en ook niet getuigen van enkel respect.
Ik kan me voorstellen dat je als ouders heel kwaad hierom kan worden, maar vind dit wel erg ver gaan..

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:19

Whiz schreef:
sylva schreef:
@ Sorane:

ooggetuigen zeiden het op tv. Politie suggereert het. Mijn voorlopige conclusie, op grond van bovenstaande tot anders bewezen.
[/quote]

Ah oke.. dat is al heel wat anders dan zeggen dat het een feit is.

Blackje

Re:

En Sorane zou je wat respect kunnen opbrengen voor mensen met een andere mening? Graag.....

elllis

Sorane schreef:
@ Hoera
Gatver
Harteloos ben je dan? Hij slachtoffer??!?? Hij heeft appelflap drie mensen doodgemaakt en hij is het slachtoffer???
Jezus jij bent ziek zeg

Ik ga nu lekker kappen. Ik heb wel wat beters te doen dan met iemand in een topic te zitten die een moordenaar een slachtoffer vind.

Als je mijn vorige post even leest weet je dat ik niet zomaar wat zeg ....

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:22

sweetheart schreef:

Yvonniej: je hebt miss wel gelijk dat het onderzoek nooit echt naar buiten komt, en als dat wel gebeurt dat er veel hiaten in zitten. Als je de auto ziet, heeft die jongen ook volgens mij veel te hard gereden en is hij niet echt verantwoordelijk geweest. Maar af en toe worden hier zo verschrikkelijk snel conclusies getrokken en de beschuldigende vinger uitgestoken, dat ik daar wel eens moe van wordt. Snap je?

Dat snap ik heel goed.
Ik ben in de laatste jaren 4 hele dichte naasten verloren aan verkeersongevallen. Maar ik reageer niet vanuit dat oogpunt.
Ik reageer gewoon zoals ik het voel.

Druif_01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:23

@ Sorane: zoals Hoera zelf ook al zegt, ze heeft het van heel dichtbij meegemaakt, en ik denk ook dat uiteindelijk de bestuurder het grootste slachtoffer zal worden, hij heeft inderdaad levenslang, dit zal hem altijd blijven achtervolgen

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:23

Sorane schreef:
@ Hoera
Gatver

Jezus jij bent ziek zeg
:r

nu ga je ECHT TE VER!!!!!!!!!!!!!!! Lees eens goed terug.....diegene die hier goed ziek is dat ben JIJ....hoe durf jij Hoera zo te noemen na wat zijzelf heeft meegemaakt.

Jij bent meer dan walgelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En als ik hier een OW voor krijg...het zij zo.