Pedofielen richten politieke partij op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:15

Is het trouwens niet zo, dat kinderen die in hun jeugd misbruikt zijn, zich in de toekomst schuldig maken aan zo'n zelfde delict? Misschien offtopic, maar als dit zo zou zijn kunnen we niet bij alle pedo's over een afwijking praten?

janinetjjj

Re: Pedofielen richten politieke partij op

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:16

OMGG VRESELIJK!
ZO komt dr nog meer kinderprostitutiee

OMG!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:17

Ja, echt achterlijk. Hoe komen ze in godsnaam op het idee?

art

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:18

woofie schreef:
sorane,

mrmichiel drukt zich misschien wat ongelukkig uit, maar toch zit er wel een kern van waarheid in zijn uitspraak......pedofilie is een sexuele afwijking en het zal best zo zijn dat er mensen mee geboren worden. Net zoals homosexualiteit is aangeboren.
het grote verschil zit 'm in de manier waarop het zich uit, iemand die homosexueel is zoekt naar een gelijkgestemde ziel, een pedofiel daarintegen.......
ik denk wel dat je pedofilie netzomin kunt onderdrukken als een homosexuele geaardheid...en ik zie deze figuren dan ook liever niet in de buurt van kinderen.

het is inderdaad ziek van deze mensen om een eigen partij op te richten en helemaal om sex met minderjarigen te gedogen.
ik hoop dan ook van harte dat onze regering deze partij meteen verbied!

Je kunt dan pedofilie misschien niet te onderdrukken, als je die gevoelens nou eenmaal hebt, maar er zijn er genoeg die er ook echt iets mee doen! En dat kan niet! Dan vind ik dat je jezelf maar moet inhouden hoor, en een leuke hobby gaan zoeken die niets met sex met kinderen te maken heeft. Homofilie is ook niet te onderdrukken, maar die zoeken inderdaad gewoon mensen van hun eigen leeftijd op en vallen er geen kids mee lastig. Ik vind homo's toch echt wel wat anders dan pedo's hoor!

Inderdaad heel ziek dat er mensen zijn die zo'n partij met zulke standpunten oprichten!

Ik hoorde Ruud de Wild dat telefoongesprek voeren met die man, en je merkte dat ie steeds pissiger werd. Goeie actie dus, dat mailen!

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:23

Ziek . Dat ze ook nog echt denken dat het wat gaat worden enzo.
Maar wel weer wat amusement voor de politiek van NL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:23

Ik vind zo'n partij zo'n gek idee nog niet,mits ik een copietje van de ledenlijst mag.
Weet ik in ieder geval bij wie ik mijn kinderen uit de buurt moet houden.
Nu worden pedofielen beter beschermt als hun slachtoffers.

Sneeuwelfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:24

ik heb niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik vind dit vooral een aanfluiting voor ouders van misbruikte kinderen. Als ouder voel je je al zo machteloos omdat je je kind nu eenmaal niet overal kan beschermen, en is het ook niet zo evident dat de dader opgepakt wordt en een straf krijgt. Vanaf nu kunnen zij dus ook al een politieke partij oprichten

edit: Torette, ik geloof niet dat er een grote kans bestaat dat mensen die als kind misbruikt zijn zich later ook gaan vergrijpen aan kinderen. Wel is voor hun de kans groter dat zij te kampen krijgen met een hele resem van psychische problemen.

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:27

Echt, bij het lezen van dit bericht werd ik spontaan misselijk. Kotsmisselijk!
Dat er mensen zijn die 'ziek' zijn is een feit, laat ze geholpen worden, maar het legaliseren van sex met 12 jarigen?? Absurd!
Echt, mensen die achter deze standpunten staan van deze 'partij' kunnen maar beter bij mij uit mijn buurt blijven.

Overigens keek ik net even op www.nvd.nl, alhier stond het volgende:

Statement

Haarlem, 30 mei 2006

Ook wij zijn vanochtend opgeschrikt door de aankondiging van een nieuwe politieke partij die voortkomt uit een pedofiele beweging en de afkorting NVD gebruikt. NVD Beveiligingen is een professionele beveiligingsorganisatie die staat voor de veiligheid van mens en middelen. Middels dit statement willen we dan ook aangeven dat wij op geen enkele wijze geassocieerd willen worden met deze partij en haar idealen.

Wij hebben inmiddels formele acties ondernomen om onze “geregistreerde” naam te waarborgen.

De directie van NVD Beveiligingen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:28

Sneeuwelfje schreef:
ik heb niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik vind dit vooral een aanfluiting voor ouders van misbruikte kinderen. Als ouder voel je je al zo machteloos omdat je je kind nu eenmaal niet overal kan beschermen, en is het ook niet zo evident dat de dader opgepakt wordt en een straf krijgt. Vanaf nu kunnen zij dus ook al een politieke partij oprichten

edit: Torette, ik geloof niet dat er een grote kans bestaat dat mensen die als kind misbruikt zijn zich later ook gaan vergrijpen aan kinderen. Wel is voor hun de kans groter dat zij te kampen krijgen met een hele resem van psychische problemen.

Het is niet alleen een aanfluiting voor ouders van misbruikte kinderen, maar hoe denk je dat dit is voor kinderen die misbruikt zijn.

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:31

Daiwa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:34

ik vind dit echt niet kunnen
als de rest van de politieke partijen of de politie meer rellen wil hebben moeten ze dit vooral door laten gaan
die mensen hebben een steekje los in hun bovenkamer en zijn alleen nog maar veilig als ze achter die mooie ramen zitten met tralies daar horen ze thuis als ze ooit aan een kind zitten en hebben gezeten en in iedergeval als ze er aan denken in therapie

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:35

Echt ziek! Hoorde het vanmorgen op het journaal, heb het niet eens serieus genomen eigenlijk. Pedofielen zouden ze meteen op moeten pakken en TBS geven. Die mensen zijn echt ziek in hun hoofd.
Ik heb veel met kindermishandeling te maken met mijn studie, heb ook wel eens een interview gehouden met een pedofiel die zijn dochtertje van haar 2e tot haar 12e seksueel had misbruikt en dan ook echt verkracht. Hij had ook al kinderen in het park lastig gevallen enzo. Die man was echt ziek in zijn hoofd. Hij zei tegen me: 'tis eigenlijk niet eerlijk, homo's mogen tegenwoordig trouwen, maar met kinderen mag het niet'. Dus ik dacht, nu volgt er: 'dat zou natuurlijk ook onmenselijk zijn'. Maar er kwam achteraan: 'ja, kinderen blijven niet voor altijd kind, die worden op een gegeven moment volwassen'.
Denk niet dat deze partij heel serieus wordt genomen...

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:36

Kunnen we niet een petitie tekenen ergens tegen deze zieke mensen?????????????????????

GATVer...

Arme mensen die ooit door zulke zieke geesten zijn lastig gevallen en daardoor de rest van hun leven een bagage hebben waar je helaas mee moet leren leven maar vaak niet meevalt......

Waar hebben die mensen het over? STEL GEFLIPTE grrrrrrrrrrrr

Ze willen pedofilie EN sex met dieren gaan legaliseren... allemaal oppakken en als bok vastbinden op KI stations en dan heeeeeeeeeeeeeeel langzaam dood laten ***** door een opgefokte jonge shirehengst... ben benieuwd hoe leuk ze dat vinden.

Lest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:41

* Oké ben ik nou de enige die nog in Nederland gelooft en ABSOLUUT niet denkt dat dit erdoor komt??
Ik geloof er niks van en ik neem het dus totaal niet serieus. Er wordt trouwens *behalve door pedofielen en gestoorde* toch niet op zo'n partij gestemd. Pedofielen worden zelfs in de Nederlandse maatschappij niet geaccepteerd.
Uitlachen en weer verder gaan

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:42

Verder lees ik toevallig net de website van de betreffende partij (www.nvd.nu), met daarin ook hun programma.
Bang ben ik dat mensen overstag gaan door verschillende punten die de partij aanvoert. Punten zoals gratis treinvervoer. Nou, mij zullen ze niet meekrijgen.

Enkele punten waar ik het zeker niet mee eens ben of tegenstrijdig vind:

6.8 De kinderrechter blijft bestaan.
Jongeren tot zestien jaar moeten anders behandeld worden dan volwassenen (waarom dan in hemelsnaam wel jongeren tot zestien jaar sexueel blootstellen?)

6.12 Burgers zijn niet verplicht een identiteitsbewijs bij zich te dragen.
Anders zou men niet eens geheel naakt over straat kunnen lopen. Zie ook punt 9.7.

9.7 Iedereen mag buiten naakt rondlopen.
Er zijn geen gegronde redenen om dit niet toe te staan. Wegens de hygiëne moeten naaktlopers wel een handdoek gebruiken als zij gaan zitten op openbare zitplaatsen in bijvoorbeeld parken of op stations

9.10 Seksuele contacten met dieren blijven legaal.
Seksuele mishandeling van dieren blijft strafbaar.

5.2 Roken, gokken en het drinken van alcohol worden legaal vanaf twaalf jaar.
De leveranciers van rookwaar en alcoholische dranken worden verplicht om een goedgekeurde bijsluiter mee te leveren, met daarop de gevaren. Het is goed als jongeren de kans krijgen om zelf verantwoordelijkheid te dragen en eigen keuzes te maken. Als jongeren te veel worden betutteld gaan ze zich juist onverantwoordelijk gedragen

6.21 Discriminatie is toegestaan, behalve door de overheid.
Het overheidsapparaat en al haar ambtenaren in functie mogen niet discrimineren. De burgers mogen dit wel. Zo mag bijvoorbeeld een bakker mensen met groen haar de toegang tot zijn bakkerij weigeren. Dezelfde bakker mag ook kleurlingen weigeren. Let wel, iedereen is vrij om vanwege dit feit deze bakkerij te mijden! Oproepen tot wetovertredend gedrag, zoals oproepen tot geweld, blijft strafbaar. Als discriminatie toegestaan is, wordt beter zichtbaar wat mensen denken en daardoor worden problemen blootgelegd. Door confrontaties uit de weg te gaan barst vroeg of laat juist de bom. Mensen zijn nu vaak gefrustreerd omdat ze het idee hebben dat de overheid bepaalde groepen in bescherming neemt. Door de huidige wetgeving moeten ze deze frustraties opkroppen met alle mogelijke gevolgen van dien. Positieve discriminatie wordt natuurlijk ook mogelijk. Zo kan een bedrijf ervoor kiezen alleen maar zwervers aan te nemen.

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:42

Lest schreef:
* Oké ben ik nou de enige die nog in Nederland gelooft en ABSOLUUT niet denkt dat dit erdoor komt??
Ik geloof er niks van en ik neem het dus totaal niet serieus. Er wordt trouwens *behalve door pedofielen en gestoorde* toch niet op zo'n partij gestemd. Pedofielen worden zelfs in de Nederlandse maatschappij niet geaccepteerd.
Uitlachen en weer verder gaan

Heb je de website gezien? Ziekelijk... Met een drukbezocht VOORstemmend forum...

eliaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:44

Ik hoorde het ook op het nieuws, ik heb net een kijkje genomen op het internet, en ik kan gewoon niet geloven dat iemand dit serieus meent, ik vind het gewoon ziek.

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:47

LOL Nog een punt in hun programma:

18.8 Bepaalde paardenevenementen worden verboden.
Een voorbeeld hiervan is de military, waarbij paarden teveel risico lopen op blessures.

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:48

18.3 Vlees- en visconsumptie door mensen wordt verboden.
De NVD is tegen moorden, of het nu om mensen of om dieren gaat. Het fokken van nertsen en andere dieren om hun pels te gebruiken wordt daarom ook verboden. Omdat een verbod op vlees- en visconsumptie een grote impact heeft voor mensen die werkzaam zijn in deze industrie, moet de overheid deze mensen financieel tegemoet komen zodat zij hun bedrijf zodanig kunnen omvormen zodat het vermoorden van dieren niet langer plaatsvindt.

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:50

wat een zieke figuren zijn dit zeg..............walgelijk!
pedofilie legaliseren?bleh!
en dan de sollicitatieplicht afschaffen?krijgen we nog meer van die gastjes die hun handje ophouden bij de sociale dienst.

wat een walgelijke partij!bah!

en dan durven zeuren over het eten van vlees?
het verkrachten van een kind lijkt me toch wel een kritieker punt!
ik heb hier verder geen woorden voor

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:54

Billy schreef:
Laat ze maar mooi een partij oprichten, veel leden trekken, en dan komt de politie het hele misdadige zooitje ophalen via de ledenlijst. Hoeven ze die griezels alleen maar na te trekken, glad af te snijden en de handjes af te hakken

met deze instelling zeg ik, ik stem voor

djiezes wat een debielen..

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:59

Tis niet zo mooi om te zeggen, maar ik zou het niet echt erg vinden als de voorzitter van deze partij net zo aan zijn einde kwam als Pim. Niet dat Pim het verdient had, maar jullie snappen wat ik bedoel. Of iets anders pijnlijks laten ondergaan

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:04

woofie schreef:
mrmichiel drukt zich misschien wat ongelukkig uit, maar toch zit er wel een kern van waarheid in zijn uitspraak......pedofilie is een sexuele afwijking en het zal best zo zijn dat er mensen mee geboren worden. Net zoals homosexualiteit is aangeboren.
het grote verschil zit 'm in de manier waarop het zich uit, iemand die homosexueel is zoekt naar een gelijkgestemde ziel, een pedofiel daarintegen.......

Hetrofilie is ook aangeboren! En een voorliefde voor drop of appels ook.... Maar homofilie is en blijft iets heel anders dan pedofilie. Pedofilie is een afwijking die berust op macht. De ballen er af zoals ik hier steeds lees helpt niet het zit in een nog kleiner lichaamsdeel, nl de hersenen. Heel rot als je met pedofilie geboren wordt maar dan heb je je maar aan te passen en je kan daar anderen niet mee lastig vallen! Het is en blijft een feit dat deze afwijking al heel veel kinderen voor het leven getekend heeft. Hun sexuele leven is in de kiem gesmoord! Bedankt pedo voor je sexlessen.
Rot op zeg, ik geef mijn zoontje v 6 zelf wel voorlichting, wanneer ik merk dat hij daar aan toe is en dat wat ik m niet kan/ga vertellen mag hij fijn op zijn eigen manier en tempo uitvinden. Daar hebben we geen pedo's voor nodig.
Wat ik mooi vind is dat ze sex willen met dieren (ik heb 12 ratten zitten voor ze..... hap!) willen ze aan die dieren ook toestemming vragen? ! x hinniken is "ja" en 2 x is "nee".
Pedo's moeten gewoon de rest van hun leven in stilte hun lot ondergaan, zich schamen voor hun afwijking en en vooral geen uiting geven aan hun sexuele gevoelens. Wellicht heel rot voor ze maar we hebben allemaal behoeftes waar we nooit iets mee kunnen!

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:11

Ik vind het ook echt heel genant, dit is echt zo'n ding wat weer in Nederland gebeurd. Ik kan me best voorstellen dat andere landen op ons neer beginnen te kijken..echt...al die foute dingen [en dan heb ik het niet eens over de wiet en the red light district e.d.]

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:13

ShirleyA schreef:
woofie schreef:

Hetrofilie is ook aangeboren! En een voorliefde voor drop of appels ook.... Maar homofilie is en blijft iets heel anders dan pedofilie. Pedofilie is een afwijking die berust op macht. De ballen er af zoals ik hier steeds lees helpt niet het zit in een nog kleiner lichaamsdeel, nl de hersenen. Heel rot als je met pedofilie geboren wordt maar dan heb je je maar aan te passen en je kan daar anderen niet mee lastig vallen! Het is en blijft een feit dat deze afwijking al heel veel kinderen voor het leven getekend heeft. Hun sexuele leven is in de kiem gesmoord! Bedankt pedo voor je sexlessen.
Rot op zeg, ik geef mijn zoontje v 6 zelf wel voorlichting, wanneer ik merk dat hij daar aan toe is en dat wat ik m niet kan/ga vertellen mag hij fijn op zijn eigen manier en tempo uitvinden. Daar hebben we geen pedo's voor nodig.
Wat ik mooi vind is dat ze sex willen met dieren (ik heb 12 ratten zitten voor ze..... hap!) willen ze aan die dieren ook toestemming vragen? ! x hinniken is "ja" en 2 x is "nee".
Pedo's moeten gewoon de rest van hun leven in stilte hun lot ondergaan, zich schamen voor hun afwijking en en vooral geen uiting geven aan hun sexuele gevoelens. Wellicht heel rot voor ze maar we hebben allemaal behoeftes waar we nooit iets mee kunnen!

wel lezen he?? ik schrijf toch ook dat pedofilie een sexuele afwijking is??
en bovendien heb je me maar half gequoted.....ik schrijf namelijk ook dat deze mensen niet in de buurt van kinderen moeten komen....
helaas komt het maar al te vaak voor dat juist mensen met deze afwijking met kinderen werken..........