Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woofie schreef:sorane,
mrmichiel drukt zich misschien wat ongelukkig uit, maar toch zit er wel een kern van waarheid in zijn uitspraak......pedofilie is een sexuele afwijking en het zal best zo zijn dat er mensen mee geboren worden. Net zoals homosexualiteit is aangeboren.
het grote verschil zit 'm in de manier waarop het zich uit, iemand die homosexueel is zoekt naar een gelijkgestemde ziel, een pedofiel daarintegen.......
ik denk wel dat je pedofilie netzomin kunt onderdrukken als een homosexuele geaardheid...en ik zie deze figuren dan ook liever niet in de buurt van kinderen.
het is inderdaad ziek van deze mensen om een eigen partij op te richten en helemaal om sex met minderjarigen te gedogen.
ik hoop dan ook van harte dat onze regering deze partij meteen verbied!
Sneeuwelfje schreef:ik heb niet de rest van het topic doorgelezen, maar ik vind dit vooral een aanfluiting voor ouders van misbruikte kinderen. Als ouder voel je je al zo machteloos omdat je je kind nu eenmaal niet overal kan beschermen, en is het ook niet zo evident dat de dader opgepakt wordt en een straf krijgt. Vanaf nu kunnen zij dus ook al een politieke partij oprichten
edit: Torette, ik geloof niet dat er een grote kans bestaat dat mensen die als kind misbruikt zijn zich later ook gaan vergrijpen aan kinderen. Wel is voor hun de kans groter dat zij te kampen krijgen met een hele resem van psychische problemen.
Lest schreef:* Oké ben ik nou de enige die nog in Nederland gelooft en ABSOLUUT niet denkt dat dit erdoor komt??
Ik geloof er niks van en ik neem het dus totaal niet serieus. Er wordt trouwens *behalve door pedofielen en gestoorde* toch niet op zo'n partij gestemd. Pedofielen worden zelfs in de Nederlandse maatschappij niet geaccepteerd.
Uitlachen en weer verder gaan
Billy schreef:Laat ze maar mooi een partij oprichten, veel leden trekken, en dan komt de politie het hele misdadige zooitje ophalen via de ledenlijst. Hoeven ze die griezels alleen maar na te trekken, glad af te snijden en de handjes af te hakken
woofie schreef:mrmichiel drukt zich misschien wat ongelukkig uit, maar toch zit er wel een kern van waarheid in zijn uitspraak......pedofilie is een sexuele afwijking en het zal best zo zijn dat er mensen mee geboren worden. Net zoals homosexualiteit is aangeboren.
het grote verschil zit 'm in de manier waarop het zich uit, iemand die homosexueel is zoekt naar een gelijkgestemde ziel, een pedofiel daarintegen.......
ShirleyA schreef:woofie schreef:mrmichiel drukt zich misschien wat ongelukkig uit, maar toch zit er wel een kern van waarheid in zijn uitspraak......pedofilie is een sexuele afwijking en het zal best zo zijn dat er mensen mee geboren worden. Net zoals homosexualiteit is aangeboren.
Hetrofilie is ook aangeboren! En een voorliefde voor drop of appels ook.... Maar homofilie is en blijft iets heel anders dan pedofilie. Pedofilie is een afwijking die berust op macht. De ballen er af zoals ik hier steeds lees helpt niet het zit in een nog kleiner lichaamsdeel, nl de hersenen. Heel rot als je met pedofilie geboren wordt maar dan heb je je maar aan te passen en je kan daar anderen niet mee lastig vallen! Het is en blijft een feit dat deze afwijking al heel veel kinderen voor het leven getekend heeft. Hun sexuele leven is in de kiem gesmoord! Bedankt pedo voor je sexlessen.
Rot op zeg, ik geef mijn zoontje v 6 zelf wel voorlichting, wanneer ik merk dat hij daar aan toe is en dat wat ik m niet kan/ga vertellen mag hij fijn op zijn eigen manier en tempo uitvinden. Daar hebben we geen pedo's voor nodig.
Wat ik mooi vind is dat ze sex willen met dieren (ik heb 12 ratten zitten voor ze..... hap!) willen ze aan die dieren ook toestemming vragen? ! x hinniken is "ja" en 2 x is "nee".
Pedo's moeten gewoon de rest van hun leven in stilte hun lot ondergaan, zich schamen voor hun afwijking en en vooral geen uiting geven aan hun sexuele gevoelens. Wellicht heel rot voor ze maar we hebben allemaal behoeftes waar we nooit iets mee kunnen!