Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekkeils schreef:Ik ken er genoeg! ik heb er geen problemen mee aleen met 1 die loopt echt gewoonn met mascara op, roze kleren cowboylaarzen met hakken! en die doet gewoon net zo dat je denkt zovan die WIL gewoon anders zijn enzo.
Urbann schreef:Ik heb dr ook totaal geen problemen mee. Alleen wat ik wel minder vind, is dat ik bijv. ze samen zie zoenen of andere dingen zie doen. Daar kots ik dan wel van. En sommige homo's zijn net iets té maar net zoals joling en gordon enzo.. Dat zijn gewoon leuke vrolijke grappige mensenwaar je volgens mij ook super veel lol mee kan beleven.
stefoo schreef:hoe zullen ze het bij homo huwelijken zeggen ' u mag de bruid kussen '
Woest schreef:m'n beste vriend is homo
niemand had het eigelijk door, vroeger plaagde ik hem (nie daarom omdat NIEMAND het wist)ps: plagen is niet ZO erg, gewoon ens een grapje dat deed hij bij mij ook twas meer op vriendelijke basis!!
toen zat hij in onze klas, en was hij gewoon wat "droog"
toen leerde ik hem kennen en wist "der was iets wat niet kon!"
hij zei altijd dat hij een vriendin had "sarah"
toen op ski vakantie hij was nu MIJN BESTE VRIEND!
zei hij dat in de lift
eerst was het zo van "kwil uit de lift springen" (was toen een beetje) en was toen van "NOOOOOOOOOO"
![]()
maar ben er mee leren leven! nu is het gewoon geweldig!
hij maakt prof foto's voor de Q-T magazine voor homo's hij kent werkt voor de baas van LookNmeet (weet niet wie dat hier kent)
en hij weet altijd wel mooie foto's maken van mooie jongens![]()
Desiree schreef:Homo's vallen buiten de massa. Ze zijn niet zoals de rest. En niemand hier wil niet zoals de rest zijn.
tazmaniac schreef:
Vooral de oudere generatie heeft vaak moeite met het accepteren van homo's.
stefoo schreef:Ik heb 3 zussen en zij hadden een keer gezegt dat ze erg blij waren dat ik homo ben, omdat ze anders dachten dat ik met een slet aan zou komen. Ik heb namelijk alleen maar vriendinnen als 'echte' vrienden.. maja zo zie je maar haha,, maargoed 3 zussen en mijn ouders gescheiden is wel erg veel dames om mij heen gelukkig krijgen zij vriendtjes en zijn 2 uit huis dus er komen steeds meer jongens haha( de jongens gaan overheersen )
Cer schreef:Maar dat kan toch ook binnen?