Kayla schreef:Statistisch gezien is de kans dat die er in dit geval wel zijn is vrij groot, maar ik neem ook genoegen met een kleine marge naar onder en naar boven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayla schreef:Statistisch gezien is de kans dat die er in dit geval wel zijn is vrij groot, maar ik neem ook genoegen met een kleine marge naar onder en naar boven.
sans6 schreef:Kayla schreef:Statistisch gezien is de kans dat die er in dit geval wel zijn is vrij groot, maar ik neem ook genoegen met een kleine marge naar onder en naar boven.
![]()
MRmichiel schreef:na een avondje in het plaatselijke café te hebben vertoeft, bedacht ik me dat daar nog maar weinig stamgasten overblijven als ze daar niet meer mogen roken
Lauss schreef:-melk ook kankerverwekkend is
Lauss schreef:Haha.
Ik hoop dat de regering doorheeft wat voor stomme zet ze maken.
De klandizie zal aanzienlijk dalen vrees ik!
Danielle_1 schreef:Hoeveel ben je je daar van bewust als je 13 jaar bent en stoer wilt doen met de rest van de meiden op school???
NIET!!!!
Denk je echt dat ik er blij mee ben?
Het kost me klauwen vol met geld,ik ben benauwder en heb een prutconditie.
Zo expres doe ik het!
Typisch geval van niet weten hoe het is dus,he miesie?
Ook vraag ik me af of dat nou in dit topic was of het andere anti-rook topic...
Maar ik hou wel degelijk rekening met mijn omgeving!
Ik sta vaak zat buiten,maar verdom dat dus mooi om tre doen in een restaurant zonder rookverbod!
Lauss schreef:Ik heb een paar opmerkingen gezien van mensen die hun eigen gezondheid niet willen verpesten doordat een ander verslaafd is.
wist je dat:
-melk ook kankerverwekkend is: niet bewezen
-de zon ook kankerverwekkend is: daar kan iedreen zich tegen beschermen maar is er ook een anti-rook creme?
-frituurvet ook kankerverwekkend is: je bent niet verplicht frituur eten te bestellen. En dit vet is alleen kankerverwekkend als je het niet verschoond. Schoon vet is niet kankerverwekkend.
-uitlaatgassen ook kankerverwekkend zijn: alleen bij zeer langdurige bloodstelling. Daarbij is niemand dag en nacht midden in de uitlaatgassen.
-het licht van lantaarnpalen ook kankerverwekkend is: complete onzin
- kaas ook kankerverwekkend is
-boterhamworst ook kankerverwekkend is
-sushi ook kankerverwekkend is
En de laatste drie zijn nog nooit wetenschappelijk bewezen.
En zo vast nog wel meer.
Dus als je daarover gaat liggen zeiken kan je net zo goed kluizenaar worden op de zuidpool, en dan alleen nog ijs eten. Want vis is ook kankerverwekkend (ivm olierampen).
Ik geef t je te doen om niks kankerverwekkends tegen te komen
flowerxxx schreef:Danielle_1 schreef:Hoeveel ben je je daar van bewust als je 13 jaar bent en stoer wilt doen met de rest van de meiden op school???
NIET!!!!
Denk je echt dat ik er blij mee ben?
Het kost me klauwen vol met geld,ik ben benauwder en heb een prutconditie.
Zo expres doe ik het!
Typisch geval van niet weten hoe het is dus,he miesie?
Ook vraag ik me af of dat nou in dit topic was of het andere anti-rook topic...
Maar ik hou wel degelijk rekening met mijn omgeving!
Ik sta vaak zat buiten,maar verdom dat dus mooi om tre doen in een restaurant zonder rookverbod!
Iedere niet-roker is 13 geweest en zijn al die mensen begonnen met roken? Gelukkig niet, er zijn ook nog jongeren van 13 die wel opletten bij de voorlichting of de kop niet in het zand steken bij de reclame.
Niet kunnen stoppen met roken is gewoon een gebrek aan wilskracht en doorzettingsvermogen. Tja je hebt het of niet natuurlijk. Ik ken genoeg mensen die na jaren van heel veel roken gestopt zijn.
En je geeft duidelijk aan geen rekening te houden met je omgeving. Als iemand in een restaurant vraagt om te stoppen met rokken doe je dat "lekker" niet? Heel sociaal inderdaad.......
Iedereen kan stoppen met roken je moet het alleen ook willen. En natuurlijk wat doorzettingsvermogen hebben.
Wat je niet moet doen is slachtoffer spelen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de keuzes in zijn leven. En gaan/blijven roken is een bewuste keuze.
flowerxxx schreef:Lauss schreef:Ik heb een paar opmerkingen gezien van mensen die hun eigen gezondheid niet willen verpesten doordat een ander verslaafd is.
wist je dat:
-melk ook kankerverwekkend is: niet bewezen
-de zon ook kankerverwekkend is: daar kan iedreen zich tegen beschermen maar is er ook een anti-rook creme?
-frituurvet ook kankerverwekkend is: je bent niet verplicht frituur eten te bestellen. En dit vet is alleen kankerverwekkend als je het niet verschoond. Schoon vet is niet kankerverwekkend.
-uitlaatgassen ook kankerverwekkend zijn: alleen bij zeer langdurige bloodstelling. Daarbij is niemand dag en nacht midden in de uitlaatgassen.
-het licht van lantaarnpalen ook kankerverwekkend is: complete onzin
- kaas ook kankerverwekkend is
-boterhamworst ook kankerverwekkend is
-sushi ook kankerverwekkend is
En de laatste drie zijn nog nooit wetenschappelijk bewezen.
En zo vast nog wel meer.
Dus als je daarover gaat liggen zeiken kan je net zo goed kluizenaar worden op de zuidpool, en dan alleen nog ijs eten. Want vis is ook kankerverwekkend (ivm olierampen).
Ik geef t je te doen om niks kankerverwekkends tegen te komen
Olle schreef:(...)
Ik weet niet hoe dit dan precies zit??
Eliane schreef:Lauss schreef:Haha.
Ik hoop dat de regering doorheeft wat voor stomme zet ze maken.
De klandizie zal aanzienlijk dalen vrees ik!
Toch is er in een aantal landen al een algemeen rookverbod in openbare plaatsen (waaronder dus de horeca) en is dat daar niet gebeurd. Ik denk zelf ook dat dat enorm mee zal vallen.