Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pharootz schreef:Ik lees hier veel over de prijzen aan de pomp.
We gebruiken de ANWB onderweg app on te kijken waar de goedkoopste benzine is. De prijzen variëren hier van 2,50, maar deze week heb ik ook 2,31 getankt. (diesel)
Exitium schreef:Maar die optie moet je maar net hebben natuurlijk. Ik woon iets ten noorden van Den Bosch en als ik in België zou willen gaan tanken ben ik een uur tijd kwijt, en kost het me een paar euro meer dan ik op de brandstof zou besparen. Tenzij ik met jerrycans zou gaan lopen slepen.
Yv_ schreef:Nee ik rij niet minder, want het is me echt te ver fietsen naar mijn werk elke dag. Van de zomer wil ik heus wel weer is een poging wagen, maar 7:00 daar zijn betekent 6:15 op de fiets zitten en áls ik dan eindelijk is een keer vroeg klaar ben, ben ik door die tijdsduur alsnog weer laat thuis. OV nieteens over nagedacht, maar ben me een paar jaar terug toch kapotgeschrokken van een treinretourtje naar Amsterdam en terug en denk niet dat de prijzen in de tussentijd gedaald zullen zijn, dus dan gok ik dat ik met mijn auto alsnog goedkoper uit ben.
. Ik had net mijn bericht aangepast toen jij jouw bericht plaatste
.