_San87_ schreef:Mag er niet gepraat worden over het debat van vanavond?
Nee je mag geen kritiek hebben op politici die het een goed idee vinden dat mensen in andere landen honger lijden zodat wij met onze rijke kontjes meer geld zelf hebben.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaja schreef:Electra63 schreef:
Er is er maar één die continu andere mensen in een kwaad daglicht zet en haat zaait en polariseert en dat is Wilders en zijn aanhang.
Volg hem eens op X, zou ik zeggen.
Inmiddels is het Wilders zijn verdienmodel, hij kan nooit meer de politiek uit, behalve na zijn pensionering. Dan kan hij lekker in Hongarije gaan wonen en draait Nederland hopelijk niet meer voor de beveiliging(skosten) op.
Ik volg Wilders niet op X, zou je ook eens moeten proberen
. Benzz schreef:juliedo24 schreef:Wat zei Jetten dan?
Dat Amalia de wervingscampagne is van Defensie en waarop hij zei: Daar zullen best wat mannen zin in hebben. Daarop zei een ander: en de prinses zelf? Daarop antwoordde Jetten: die niet waarschijnlijk.
Raineri schreef:Is dit seksistisch naar Amalia of naar die mannen? Vind het negatiever klinken naar die mannen toe dan naar Amalia. Quote niet gehoord overigens. volg geen banketstaaf tv debatjes die mijn ziel (of wat er nog van over is) zeer waarschijnlijk niet zullen verrijken met wonderlijke inzichten.
MarlindeRooz schreef:Elisa2 schreef:Marlinde:
Dat zijn mijn woorden niet..houdt toch eens op met continu de boel te verdraaien.
En ja hoor, ik gun iedereen een fijn leven maar ben realistisch genoeg om te weten dat NL niet de enige is die daar verantwoordelijk voor is. En zie goed wat er mis gaat als de balans zoek is want het moet niet ten koste van eigen inwoners gaan.
Waarom is iemand met een Nederlands paspoort belangrijker dan iemand met een ander paspoort?
Want een Nederlands kind heeft net zo weinig bijgedragen aan “ons land” als een kind van iemand uit een ontwikkelingsland.
_San87_ schreef:Elisa2 schreef:Marlinde:
Dat zijn mijn woorden niet..houdt toch eens op met continu de boel te verdraaien.
En ja hoor, ik gun iedereen een fijn leven maar ben realistisch genoeg om te weten dat NL niet de enige is die daar verantwoordelijk voor is. En zie goed wat er mis gaat als de balans zoek is want het moet niet ten koste van eigen inwoners gaan.
Wat bedoel je dan met onderstaande?Elisa2 schreef:Nee, maar in Palestina is het ALTIJD oorlog, een never ending story. Dat zegt misschien ook wel iets over hoe geciviliseerd een volk is?
Heel triest voor de onschuldige slachtoffers die er daardoor steeds vallen.
Elisa2 schreef:Omdat diens voorouders keihard hebben gewerkt voor een betere toekomst voor hun kinderen.
Waarom vind jij buitenlanders belangrijker terwijl ouderen hier uren in hun eigen urine liggen wegens alle bezuinigingen op de zorg? Weleens bedacht dat zoiets ook jouw ouders kan gaan gebeuren?
Kansen daar op worden alleen maar groter door de partijen die nog meer willen bezuinigen op de zorg.
Elisa2 schreef:Elisa2 schreef:Nee, maar in Palestina is het ALTIJD oorlog, een never ending story. Dat zegt misschien ook wel iets over hoe geciviliseerd een volk is?
Heel triest voor de onschuldige slachtoffers die er daardoor steeds vallen.
Zoals je kunt lezen staat daar iets anders.
Benzz schreef:Raineri schreef:Is dit seksistisch naar Amalia of naar die mannen? Vind het negatiever klinken naar die mannen toe dan naar Amalia. Quote niet gehoord overigens. volg geen banketstaaf tv debatjes die mijn ziel (of wat er nog van over is) zeer waarschijnlijk niet zullen verrijken met wonderlijke inzichten.
Persoonlijk vond ik het ook negatiever naar mannen dan naar Amalia, maar zie op Linkedin al weer een aantal mensen los gaan op, dat het een sexistische opmerking is.
Ikzelf zie het meer als een opmerking dat mannen zo simpel zijn dat ze voor een mooie vrouw het leger in gaan
Elisa2 schreef:Omdat diens voorouders keihard hebben gewerkt voor een betere toekomst voor hun kinderen.
Waarom vind jij buitenlanders belangrijker terwijl ouderen hier uren in hun eigen urine liggen wegens alle bezuinigingen op de zorg? Weleens bedacht dat zoiets ook jouw ouders kan gaan gebeuren?
Kansen daar op worden alleen maar groter door de partijen die nog meer willen bezuinigen op de zorg.