Knoop in mijn maag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:anjali schreef:Het is verschrikkelijk. Ik had gedacht dat hij met de kinderen naar het buitenland zou zijn vertrokken ,dat hij daarom de auto nog had volgetankt, maar dit is te erg. Die man moet zeer zwaar psychisch gestoord zijn.
Gestoord of verward is imo iets anders.
germie schreef:Ik zou 4 dagen op een maand ook wel weinig vinden. Een omgangsregeling is toch om het ongeveer gelijk te maken voor elke ouder?
MizzMontana schreef:Inderdaad, helemaal niets van al die speculaties voegt iets toe aan deze verdrietige situatie.
Voor degenen die er wel over verder willen praten: een ander (algemeen) topic om te praten over definities van de geestestoestand en motieven van daders en de inzet van burger hulpteams zou gepast zijn.
Winged schreef:Ik hoop vooral dat de kinderen zelf niet door hebben gehad wat hen is overkomen. Ga je nooit antwoord op krijgen, maar dat zal wel iets van troost bieden. Het is een nachtmerrie voor de familie en omgeving.
_San87_ schreef:Winged schreef:Ik hoop vooral dat de kinderen zelf niet door hebben gehad wat hen is overkomen. Ga je nooit antwoord op krijgen, maar dat zal wel iets van troost bieden. Het is een nachtmerrie voor de familie en omgeving.
Ja, dit hoop ik inderdaad ook. Dat ze lagen te slapen of zo, of toch verdoofd zijn geweest.
Vreselijk dit.
_San87_ schreef:Winged schreef:Ik hoop vooral dat de kinderen zelf niet door hebben gehad wat hen is overkomen. Ga je nooit antwoord op krijgen, maar dat zal wel iets van troost bieden. Het is een nachtmerrie voor de familie en omgeving.
Ja, dit hoop ik inderdaad ook. Dat ze lagen te slapen of zo, of toch verdoofd zijn geweest.
Vreselijk dit.
Lusitana schreef:Gewoon een gore hufter die wil dat zijn ex het ergste lijden doorstaat dat denkbaar is en niet de consequentie wil dragen. En niemand die me op andere gedachten kan brengen.
Lusitana schreef:Gewoon een gore hufter die wil dat zijn ex het ergste lijden doorstaat dat denkbaar is en niet de consequentie wil dragen. En niemand die me op andere gedachten kan brengen.