Vermiste kinderen Beerta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:14

Vreselijk als ik denk wat die kinderen doorgemaakt hebben, zo erg!
Knoop in mijn maag |(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:16

Zonnetje81 schreef:
anjali schreef:
Het is verschrikkelijk. Ik had gedacht dat hij met de kinderen naar het buitenland zou zijn vertrokken ,dat hij daarom de auto nog had volgetankt, maar dit is te erg. Die man moet zeer zwaar psychisch gestoord zijn.

Gestoord of verward is imo iets anders.

Moeten we nu in dit topic elkaar nog verbeteren, tjonge jonge, iedereen leeft mee en daar gaat het om!

Eefsel2109

Re: Vermiste kinderen Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:24

Wat vreselijk |( die arme kinderen..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:26

chanicha schreef:
Moeten we nu in dit topic elkaar nog verbeteren, tjonge jonge, iedereen leeft mee en daar gaat het om!

Jazeker, gestoord zijn is een diagnose (en aanname) en die kan je hier niet stellen. Men weet de feiten niet dus dan kan je nog steeds met fatsoen praten over de personen.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:32

Kan iedereen die zo egoistisch loopt te speculeren hier en degenen die dit topic naar zichzelf proberen te trekken hier alsjeblieft mee ophouden?

Ik begrijp dat mensen hier graag verklaringen voor zoeken, het is gewoon haast ondraaglijk om te accepteren dat er soms situaties zijn die zo extreem uitpakken en dat dit niet altijd voorkomen kan worden. Maar de kinderen komen er niet mee terug, het verandert voor de nabestaanden geen reet en kan ze juist tegenwerken in hun rouwproces. We kunnen deze mensen het beste helpen door al de speculaties in je eigen hoofd te houden en je steun te betuigen.

R.I.P. Jeffrey en Emma...

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:36

germie schreef:
Ik zou 4 dagen op een maand ook wel weinig vinden. Een omgangsregeling is toch om het ongeveer gelijk te maken voor elke ouder?

Het gelijk maken voor de ouders kan maar niet noodzakelijk. Uit eigen ervaring weet ik dat om de week een weekend geen enkel probleem hoeft te zijn. Bovendien wilden de kinderen ook graag een weekend thuis zijn ivm vriendjes etc.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:37

Inderdaad, helemaal niets van al die speculaties voegt iets toe aan deze verdrietige situatie.

Voor degenen die er wel over verder willen praten: een ander (algemeen) topic om te praten over definities van de geestestoestand en motieven van daders en de inzet van burger hulpteams zou gepast zijn.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:39

MizzMontana schreef:
Inderdaad, helemaal niets van al die speculaties voegt iets toe aan deze verdrietige situatie.

Voor degenen die er wel over verder willen praten: een ander (algemeen) topic om te praten over definities van de geestestoestand en motieven van daders en de inzet van burger hulpteams zou gepast zijn.

Helemaal mee eens, het is bijna luguber als ik sommige reacties lees. Leef mee met de nabestaanden of hou je mond.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:41

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:43

Ik hoop vooral dat de kinderen zelf niet door hebben gehad wat hen is overkomen. Ga je nooit antwoord op krijgen, maar dat zal wel iets van troost bieden. Het is een nachtmerrie voor de familie en omgeving.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:45

Winged schreef:
Ik hoop vooral dat de kinderen zelf niet door hebben gehad wat hen is overkomen. Ga je nooit antwoord op krijgen, maar dat zal wel iets van troost bieden. Het is een nachtmerrie voor de familie en omgeving.

Ja, dit hoop ik inderdaad ook. Dat ze lagen te slapen of zo, of toch verdoofd zijn geweest.

Vreselijk dit ;(.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:47

Ik hoop nog steeds dat het een stom (drank) ongeluk is en geen bewuste actie. Wat heftig dit. Na 1,5 dag zoeken bij een organisatie valt dit toch erg zwaar

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:49

Hoe kun je.. ;(

Echt ongelovelijk dat je 2 onschuldige, weerloze kleine kinderen zo mee kunt nemen...

Vind het ook erg dat hij dit al her en der heeft lopen roeptoeteren in beschonken toestand en men het niet heeft kunnen voorkomen door in te grijpen.
Begreep ze het wel geprobeerd hadden door zn auto sleutels af te pakken. Wie bedenkt ook dat hij dit ook daadwerkelijk ging doen!?

Ik zou niet weten hoe je zo een volwassen, verwarde grote vent ook uberhoupt tegen kunt houden.
Echt in en in triest wat die kindjes overkomen is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:51

_San87_ schreef:
Winged schreef:

Ja, dit hoop ik inderdaad ook. Dat ze lagen te slapen of zo, of toch verdoofd zijn geweest.

Vreselijk dit ;(.

Dat is ook hetgeen wat ik al meerdere keren heb gedacht.
Hopelijk zware slaapmedicatie oid zodat ze het niet bewust mee hebben gemaakt....

Maar echt, niet te bevatten dat een vader dat zijn kinderen aan kan doen....

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:54

Gewoon een gore hufter die wil dat zijn ex het ergste lijden doorstaat dat denkbaar is en niet de consequentie wil dragen. En niemand die me op andere gedachten kan brengen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:56

Jammer dat het zo heeft moeten aflopen. Je hoopt altijd op wat anders.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:57

Eindelijk is er duidelijkheid voor de familie. Hoe verdrietig ook! Heel veel sterkte aan de nabestaanden :knuffel:

Speculeren heeft geen zin. Laten we dat nu dan ook niet doen. We horen wel dingen hoe het verlopen is, of niet.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:57

_San87_ schreef:
Winged schreef:

Vreselijk dit ;(.

Dat zeiden mijn man en ik ook als eerste tegen elkaar. Laat alsjeblieft die kinderen hier niks van mee hebben gekregen..

Het is zo ongelofelijk afschuwelijk dit. Hoe ga je dit als moeder verwerken? Maar ook de rest van de omgeving. Dit gaat bij zoveel mensen zo ontzettend veel verdriet geven. Ik denk aan een broer, zus, opa, oma maar ook de vriendjes en vriendinnetjes van de kinderen. Of de juf die volgende week voor de klas staat.. Zoveel verdriet voor zoveel mensen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:00

Lusitana schreef:
Gewoon een gore hufter die wil dat zijn ex het ergste lijden doorstaat dat denkbaar is en niet de consequentie wil dragen. En niemand die me op andere gedachten kan brengen.

zo sta ik er ook in.

Gezemel over verward.
Gewoon een bewuste daad want hij gaf aan dat te gaan doen.

Als ik ze niet mag, jij ook niet.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:01

Een hufter? Zeker. Maar een hufter met een kapot brein. Want een gewone hufter maakt ruzie, een hufter met een kapot brein doodt zijn kinderen en zichzelf.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:06

Afschuwelijk. Misselijkmakend gewoon.
Zo verdrietig, onschuldige kinderen..

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:07

Ik hoop maar dat de kinderen niet (lang) hebben hoeven lijden.. ;( rust zacht

Heel veel sterkte aan moeder, alle broers en zussen, andere liefhebbende nabestaanden :knuffel:

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:09

Wat moeten deze 2 kinderen een eng einde hebben gehad.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden. :knuffel:

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:18

Lusitana schreef:

Ben het geheel met je eens!

Ik hoop echt dat ze niet lang hebben hoeven lijden.
Zo jong nog en zo onschuldig en nog een heel leven hadden ze voor zich.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:19

Ik hoop vooral dat de kinderen het niet bewust hebben meegemaakt.
Daar moet ik niet aan denken.