Captain schreef:Ja dat zag ik ook! Hoop dat het echt ongelofelijk schijtweer wordt.
Yup, ik hoop dat echt nooit. Maar hiervoor maak ik graag een uitzondering.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bo_Y schreef:Denk dat het probleem niet perse het vuurwerk is, maar dat een deel van de bevolking zich niet kan gedragen en overlast veroorzaakt.
En dat uit zich met vuurwerk in deze tijd, maar kan met alles.
Je hond in een speeltuin laten poepen en het niet opruimen vindt ik ook aso.
En zo kun je talloze dingen verzinnen.
Suzanne F. schreef:Ik zou het ook het liefste afgeschaft zien maar het is echt een miljoenenbusiness dus dat gaat nooit gebeuren.
Als mensen dat geld trouwens niet in vuurwerk zouden steken (miljoenen gaan in enkele uren gewoon de lucht in, verdampt) maar in goede doelen dan zou wereld er nog mee geholpen zijn. Nu zorgt het voor leed, schade en vervuiling.
OleJon schreef:Suzanne F. schreef:Ik zou het ook het liefste afgeschaft zien maar het is echt een miljoenenbusiness dus dat gaat nooit gebeuren.
Als mensen dat geld trouwens niet in vuurwerk zouden steken (miljoenen gaan in enkele uren gewoon de lucht in, verdampt) maar in goede doelen dan zou wereld er nog mee geholpen zijn. Nu zorgt het voor leed, schade en vervuiling.
En die directeuren en aandeelhouders nog meer spekken?
Nee bedankt
OleJon schreef:Suzanne F. schreef:Ik zou het ook het liefste afgeschaft zien maar het is echt een miljoenenbusiness dus dat gaat nooit gebeuren.
En die directeuren en aandeelhouders nog meer spekken?
Nee bedankt
Sherivey schreef:Captain schreef:Ja dat zag ik ook! Hoop dat het echt ongelofelijk schijtweer wordt.
Yup, ik hoop dat echt nooit. Maar hiervoor maak ik graag een uitzondering.
Momo94 schreef:Captain schreef:Ja dat zag ik ook! Hoop dat het echt ongelofelijk schijtweer wordt.
Ik hoop juist dat het droog blijft en ze dan veel kunnen afsteken. Vooral, omdat ik merk, dat als ze met oud en nieuw niet af kunnen steken het weken daarna nog lang door gaat.
Pandora2 schreef:In Brussel heeft de politie een auto gestopt met meer dan 5000 stuks vurwerk. Kwam uit Duitsland.
https://www.hln.be/binnenland/politie-s ... ~ae138066/