Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_RS schreef:Janine1990 schreef:Exitium, Cowboy55, wat een interessante reacties hebben jullie! Geeft mij een hoop inzicht, nu er weer een gloriepuntje aan de horizon is kom ik op deze manier heel makkelijk weer up to date!
Dit geldt ook voor mij!
Percy schreef:Ik vind het wel irritant dat het geloof er zo aan de haren bij getrokken wordt. Mijn mening is dat kerk en staat ten alle tijden gescheiden gehouden moeten worden.
pmarena schreef:Whitmer heeft geen interesse op dit moment heeft ze gezegd. Ik denk dat Mark Kelly ook nog wel een goede optie kan zijn, om Republikeinen aan te spreken. Als Harris dé kandidaat wordt, zal ze vast samen met haar team heel goed afwegen welke VP haar goed past, en hopelijk ook lekker veel volk weg kan trekken bij Trump. En hopelijk een belangrijke regio met zich mee kan nemen.
Citaat:The Republican candidate said he would no longer take part in a TV debate scheduled for September.
IMANDRA schreef:Hahaha dit viel te verwachten, natuurlijk wil trump z’n geld terug“fraud”
https://www.telegraph.co.uk/us/politics ... den-campa/Citaat:The Republican candidate said he would no longer take part in a TV debate scheduled for September.
Watje.
Exitium schreef:Nou ja, dat is de vraag. Een behoorlijk deel van de VS, zeker de oudere generaties, is behoorlijk conservatief en zal daar waarschijnlijk op afknappen. De jongere generaties zal ze wel aanspreken, dus het is te hopen dat ze die naar de stembussen krijgt. Het is een risico wat de Democraten nemen, maar
wel eentje die goed kan zijn denk ik.
Renee1991 schreef:Ik snap ook niet dat ik zo aangevallen word op een eventuele diagnose dementie. Ik zeg daar helemaal niets over. Het enige wat ik zei was dat ik zijn loopje een typisch dementieloopje vond. Mijn hoofdboodschap is dat ik hem totaal niet meer geschikt vind als kandidaat.
Maar goed, on topic maar weer.