Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Dat is dan een voordeel als je niet meer gewend bent.![]()
Ik vind dat uit de supermarkt ook prima te eten.
En ja zal het bij de vishandel vast lekkerder vinden, maar ga geen 5 km rijden om daar vis te halen.
Maar als je leest over afgeknipte ogen bij garnalen in de supermarkt dan hoef je dat toch niet meer?
Die 5 km snap ik.
moonsparkle schreef:Ik zou wel weer eens lekker kibbeling willen eten, maar ik vind het echt te duurhet is ook geen complete maaltijd oid
DuoPenotti schreef:foxy80 schreef:Ik denk dat ik hier iedereen ga laten gillen van schrik: dit weekend afhaalchinees voor 5 mensen: 125.5 euro!!!
En alvorens je denkt dat we de halve kaart besteld hebben:
- 1 loempia per persoon
- 3 keer nasi speciaal
- 1 keer ossenhaas in pepersaus
- 1 keer gebakken kippenblokjes in zoetzure saus
Never again.
Dan pakken wij weer een maandmenu, ook flink in prijs gestegen, maar nog goed te doen.
En dat dan x 2, heb je meer dan ruim genoeg.
Maandmenu € 27,00
(voor 2 à 3 personen)
Babi Pangang
Koe Loe Kai
maandelijks een ander kipgerecht
Foe Yong Hai
Saté (2 stokjes)
Mini Loempia's (8 stuks)
Gebakken ananas (4 stuks)
Kroepoek
Grote nasi of grote bami
Voor met zijn 2en pakken we een weekmenu en als we er dan nog een portie rijst bij pakken eten er de dag daarna er ook nog van.
Voorheen hadden we zonder dat portie rijst de dag daarna ook genoeg en was die 15 euro.
Weekmenu € 23.00
(voor 2 personen)
Tomatensoep
Babi Pangang
maandelijks een ander kipgerecht
Foe Yong Hai
Saté (2 stokjes)
Mini Loempia's (6 stuks)
Kroepoek
Grote nasi of grote bami
Urbanus schreef:Ik vind maandmenuutjes van de Chinees ook zo ultiem droevig.
Ailill schreef:foxy80 schreef:Ik vind het eigenlijk wel meevallen als ik eerlijk ben. Het zijn vaak flinke loempia’s die kosten een paar euro per stuk. Drie flinke bakken nasi, bak met relatief duur vlees en nog een bak. €25,10 p.p. voor zo’n uitgebreide bestelling die de ook nog eens komen bezorgen.Ik denk dat ik hier iedereen ga laten gillen van schrik: dit weekend afhaalchinees voor 5 mensen: 125.5 euro!!!
En alvorens je denkt dat we de halve kaart besteld hebben:
- 1 loempia per persoon
- 3 keer nasi speciaal
- 1 keer ossenhaas in pepersaus
- 1 keer gebakken kippenblokjes in zoetzure saus
Never again.
germie schreef:Hier is de Chinees met kerst zeker verwennerij. Ik vind er niets droevigs aan. Kennelijk zijn er toch veel met een andere levensstandaard.
Komend weekend weer in Paderborn een heerlijk Schnitzelmenu eten. Ja, dat vind ik echt verwennerij. Het is overigens een goed restaurant daar, terwijl het eigenlijk ooit voor chauffeurs begonnen is, maar nu moet je in het weekend eigenlijk reserveren omdat mensen uit de hele omgeving er ook willen eten.
equitation schreef:Urbanus schreef:Ik vind maandmenuutjes van de Chinees ook zo ultiem droevig.
Ik ken mensen waar dat verwennerij voor is op 2e kerstdag. Vond ik altijd ook zo treurig. Nu denk ik ook weleens, was ik maar zo snel tevreden en dan met een Vienetta als feestelijk toetje.
chevax schreef:germie schreef:Hier is de Chinees met kerst zeker verwennerij. Ik vind er niets droevigs aan. Kennelijk zijn er toch veel met een andere levensstandaard.
Komend weekend weer in Paderborn een heerlijk Schnitzelmenu eten. Ja, dat vind ik echt verwennerij. Het is overigens een goed restaurant daar, terwijl het eigenlijk ooit voor chauffeurs begonnen is, maar nu moet je in het weekend eigenlijk reserveren omdat mensen uit de hele omgeving er ook willen eten.
Andere levensstandaard. Of gewoon andere smaak? Dat kan natuurlijk ook. Ik geef ook makkelijk geld uit aan uit eten. En zolang de kwaliteit en entourage goed zijn, vind ik dat ook geen probleem. Maar als het dan tegenvalt, dan baal ik ervan.
Ik geef wel minder uit aan kleding enzo. Ik let echt wel op en geef minder uit. Maar als we uit eten gaan wil ik niet zitten dubben over wel of geen toetje.
Urbanus schreef:Ik vind maandmenuutjes van de Chinees ook zo ultiem droevig.
Exitium schreef:turtlelito schreef:Edit: raar topic. Nu heb ik zowel zin in Chinees als in een uitgebreid diner in een 'goed' restaurant. Uiteindelijk een duur topic dus eigenlijk
Discussie over kibbeling gemist?
DuoPenotti schreef:Urbanus schreef:Ik vind maandmenuutjes van de Chinees ook zo ultiem droevig.
Niet iedereen is zo verwend als jij
En dat bedoel ik niet gemeen al lijkt dat misschien zo.![]()
Maar ik denk dat jij best een hoge levenstandaard gewend bent.
Ik denk dat veel mensen dat prima eten vinden.
Anders zou er ook geen vraag naar zijn en het niet op het menu staan denk ik dan maar