Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
957 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1063

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:05

HorseChica schreef:
Shae schreef:
Als het nou alleen scharrels waren die na een flinke aankondiging een foto van hun vleesstaaf sturen... :')

Kijk als het nou een kerel van 40 betreft die zonder aanleiding foto’s naar een meisje van 16 stuurt vind ik het een ander verhaal.

.

Dus als een 20 jarige mij iets stuurt is het geen ander verhaal? :+
Ben minderjarig dus eh ja
Maar het blijft ranzig, opeens zon worstje zien op je beeldscherm %)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:07

Mannen zijn sterren om van iets kleins iets heel groots te maken :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:08

chanicha schreef:

meestal wel letterlijk :=
Funfact, gemiddeld heeft een erecte penis meer bloed in zich dan een konijn

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:09

Aan de andere kant mogen vrouwen natuurlijk ook wel blijven nadenken. Het is natuurlijk waar 'dat je alles moet kunnen dragen, al is het alleen maar een string' (wat trouwens niet waar is, er zijn nog altijd wetten mbt 'public decency' naaktlopen in het openbaar is verboden :D ), je kunt natuurlijk ook gewoon je verstand gebruiken zolang je weet dat er mannen zijn bij wie dat verstand in het wormvormig aanhangsel zit.
Als jij het leuk vindt om pitspoes te zijn, moet je je niet als de vermoorde onschuld gedragen als je een keer een hand op je bil krijgt. Hoe ongewenst en onbetamelijk ook, je wéét dat dat kan gebeuren. Je bent met je volle verstand pitspoes geworden.
Daar ligt imo de grens wel wat verder weg dan wanneer je in de metro in je reet wordt geknepen.

Maar dat maakt het meteen wél een stuk lastiger om als pitspoes te bedenken waar dan wél echt een grens wordt overgegaan, plus dat het voor een man niet meer te begrijpen is als die hand op de bil wel nog min of meer 'hoort bij de job discription' en die hand op de tiet echt niet.

Bottom line (pun intended) zou je dan idd de pitspoezen maar moeten afschaffen, want ze zijn er uiteindelijk wel ooit gekomen als kwijlvoer voor de mannen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:10

fotolijstje schreef:
chanicha schreef:

meestal wel letterlijk :=
Funfact, gemiddeld heeft een erecte penis meer bloed in zich dan een konijn

Nou ik heb er ooit eentje gezien waarbij een muis nog meer bloed had hoor.

Siesjuh

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:18

Hier was de discussie juist waarom een man bedenkt om zoiets te sturen. Wat doet zo iemand denken dat een ander op een foto van z'n pielemuis zit te wachten?
Ik stel me dat dan voor als iemand die ergens loopt of zit en denkt van goh, wat zal ik eens gaan doen. OW JA ik heb net op mn werk een nieuwe collega, die ga ik even een foto van mn piemel sturen >;)
WAAROM?!

En om antwoord te geven op de vraag uit de OP, ik denk dat er echt wel mensen zijn die het helemaal het einde vinden, maar ik in ieder geval niet. Als ik een worst wil zien, ga ik wel naar de supermarkt. Die zien er beter uit :evaw:

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:21

Siesjuh schreef:
Hier was de discussie juist waarom een man bedenkt om zoiets te sturen. Wat doet zo iemand denken dat een ander op een foto van z'n pielemuis zit te wachten?
Ik stel me dat dan voor als iemand die ergens loopt of zit en denkt van goh, wat zal ik eens gaan doen. OW JA ik heb net op mn werk een nieuwe collega, die ga ik even een foto van mn piemel sturen >;)
WAAROM?!

Probeer het eens andersom te denken. "Eujs, ik heb een nieuwe collega, die móet ik echt even een foto van mijn flamoes sturen!" :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:22

Ibbel schreef:
Aan de andere kant mogen vrouwen natuurlijk ook wel blijven nadenken. Het is natuurlijk waar 'dat je alles moet kunnen dragen, al is het alleen maar een string' (wat trouwens niet waar is, er zijn nog altijd wetten mbt 'public decency' naaktlopen in het openbaar is verboden :D ), je kunt natuurlijk ook gewoon je verstand gebruiken zolang je weet dat er mannen zijn bij wie dat verstand in het wormvormig aanhangsel zit.
Als jij het leuk vindt om pitspoes te zijn, moet je je niet als de vermoorde onschuld gedragen als je een keer een hand op je bil krijgt. Hoe ongewenst en onbetamelijk ook, je wéét dat dat kan gebeuren. Je bent met je volle verstand pitspoes geworden.
Daar ligt imo de grens wel wat verder weg dan wanneer je in de metro in je reet wordt geknepen.

Maar dat maakt het meteen wél een stuk lastiger om als pitspoes te bedenken waar dan wél echt een grens wordt overgegaan, plus dat het voor een man niet meer te begrijpen is als die hand op de bil wel nog min of meer 'hoort bij de job discription' en die hand op de tiet echt niet.

Bottom line (pun intended) zou je dan idd de pitspoezen maar moeten afschaffen, want ze zijn er uiteindelijk wel ooit gekomen als kwijlvoer voor de mannen.

Ik heb eerder ook als entertainer in een pretpark gewerkt. (Denk pakken en karakters zoals Mickey Mouse en Prinsessen)

Helaas hoorde bij dit vak vaak ook ongewenste aanrakingen. Zeker bij evenementen kwam het vaak voor dat er wel eens hier en daar gevoeld werd. Dit werd dan altijd aangegeven bij de supervisor maar ik had zelf altijd het idee dat er te weinig mee werdt gedaan. Wat ik nog vervelender vond was als ik een een pak zat (hier mag je ook niet mee praten) en als ik dan betast werd. Vooral naar als papa gezellig met kind op de foto wil en ondertussen aan mijn billen of borsten zat. Er stond vaak een parkmedewerker bij maar soms ook niet en dan kun je jezelf echt niet verweren.

Uiteindelijk hebben we na me too een vergadering gehad waar wij vroegen om meer meelopende parkmedewerkers of andere richtlijnen die ons zouden beschermen. Uiteindelijk werdt dit niet gedaan onder het mom kost te veel geld, verbreekt de magie of de klant is koning. “Het hoort bij dit vak en daar heb je zelf voor gekozen”. Er zijn meerdere redenen waarom ik gestopt ben maar dit was wel een grote reden. Al constante betasting bij het vak hoort vind ik €11,50 de uur veel te weinig voor alles wat ik me constant maar moet laten gebeuren.

Natuurlijk blijft de verantwoordelijkheid bij de mannen die dit doen. Maar ik vond het heel kwalijk van het bedrijf dat ze niet meer maatregelen wilde treffen om werknemers te beschermen.

Blijf met je tengels van micky mouse af, we zijn (kinder) entertainers geen dames van plezier.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:25

Ibbel schreef:

Haha ja de stringt was illustratief idd.

Maar nee, eigenlijk niet mee eens. Die hand op je bil is in dat geval ongewenst en laten we dat niet gaan normaliseren alleen omdat je je sexy kleed. Dat mannen dan wat langer kijken, dát is iets wat je mag en kan verwachten. Maar ongewenste aanrakingen? Nee, absoluut niet.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:25

Snadrem schreef:
Siesjuh schreef:
WAAROM?!

Probeer het eens andersom te denken. "Eujs, ik heb een nieuwe collega, die móet ik echt even een foto van mijn flamoes sturen!" :')

Nou dat dus :') ....waarom zou je dat willen? En in welk universum denk je dat de ander daar ook nog op zit te wachten ook?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:27

Ibbel schreef:

En toch snap ik dat niet... als je met een rondje bordje loopt, dat een hand op je bil daar automatisch bij hoort.. ? Staat dat dan in de arbeidsvoorwaarden ofzo?

Ik vind dan weer dat ik op kantoor geen minirok hoef te zien waar een bil uit hangt of een decolete totaan de tepels, maar dat is ook misschien iets met fatsoen ofzo. Iedereen mag dragen wat ze willen, maar in een zakelijke omgeving vind ik dat zelf anders.
De dames die bijv bij de UFC de rondebordjes doen, zien er gewoon uit als mooie dames in prima kleding, en ik stoor me daar niet aan. Dat is wat zij doen.
Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat iemand aan hun zit...

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:27

Als ik ze ontvang maak ik altijd screenshots, zoek ik uit wie hun familie/vrouw/watdanook is en stuur ze door.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:28

Pitspoes zijn is gewoon werk, en om naar te kijken zeker ja, kijken niet aankomen, zo simpel is het. Een model die op straat in bikini voor een shoot poseert kan ook als lustobject gezien worden door voorbijgangers, ga je ook niet zomaar aan zitten.

Ik hou van dansen en kan het ook goed. Om even op te scheppen, heb best wel Shakira moves, betekende niet dat mannen op de dansvloer zomaar tegen me aan mochten gaan rijden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:28

Kijken doe je met je ogen en niet met je handen is mij geleerd.
Natuurlijk is het onrealistisch om te verwachten dat mensen je niet wat langer bekijken als je opvallend gekleed bent. Maar opmerkingen en aanrakingen hou je maar lekker bij je.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:29

Plop1997 schreef:
Blijf met je tengels van micky mouse af, we zijn (kinder) entertainers geen dames van plezier.

Dat soort gedrag snap je idd ook niet. Kind gaat met Mickey Mouse op de foto en papa voelt even of Mickey wel lekker genoeg is? En waar is mama op dat moment dan?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:30

Ibbel schreef:

Maar... Als je naar een museum gaat dan weet je toch ook dat je wel mag kijken en er niet aan mag zitten? :') Waarom gaat die vlieger wel op voor objecten, maar niet voor mensen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:32

enzino schreef:
F_Orumster schreef:
Huh? Natuurlijk heeft Enzino die erbij geplaatst, dat snap ik ook wel.
Mijn post was grappig bedoelt, ik ben -alsnog- nieuwsgierig of de literaire ondersteuning is verzorgd door Enzino of dat ze dat meegekopieerd heeft van de bron.

Het was volledig eigen werk, niet ergens vandaan overgenomen.

Ik waardeer je inspiratie :D

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:37

IMANDRA schreef:
Ibbel schreef:

Haha ja de stringt was illustratief idd.

Maar nee, eigenlijk niet mee eens. Die hand op je bil is in dat geval ongewenst en laten we dat niet gaan normaliseren alleen omdat je je sexy kleed. Dat mannen dan wat langer kijken, dát is iets wat je mag en kan verwachten. Maar ongewenste aanrakingen? Nee, absoluut niet.

Maar waar ligt de lijn? Want ik vind bijvoorbeeld aanrakingen in het algemeen verschrikkelijk, ook een goedbedoelde hand op een arm. Daar kan die persoon natuurlijk niets aan doen en dat kan ik alleen maar veranderen door te zeggen dat ik dat niet prettig vind.
Hetzelfde als dingen die iemand zegt. Ik las laatst een verhaal over iemand die door een onbekende 'mooi' genoemd werd. Ik kan me echt wel voorstellen dat sommige mensen daar een heel onprettig gevoel bij krijgen, maar de intentie van de persoon die het zegt is wellicht helemaal niet slecht bedoeld, gewoon een compliment. Die persoon in kwestie ging online helemaal over de zeik over wat die vent wel niet dacht. Dat vind ik dan ook weer te ver gaan, want dan zouden we niets meer kunnen. En tuurlijk is het goed dat nu duidelijk wordt dat bepaalde dingen gewoon veel te ver gaan, maar er worden nu ook veel dingen aangehaald (niet perse hier hoor, maar je hoort en leest niets anders meer) waarvan ik denk ja...maar de intentie was waarschijnlijk helemaal niet verkeerd.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:40

Cer schreef:
En toch snap ik dat niet... als je met een rondje bordje loopt, dat een hand op je bil daar automatisch bij hoort.. ? Staat dat dan in de arbeidsvoorwaarden ofzo?

Nee, niet natuurlijk. Maar ik bedoel dat je als vrouw je verstand moet gebruiken in omstandigheden waarvan je weet dat mannen dat niet doen.

Je kúnt zeggen: ik moet me kunnen kleden zoals ik wil, en dat ís je goed recht, maar dat doen op plekken waar je veel mannen (al dan niet wannabe stoer, jong, dronken, tegen elkaar opbiedend etc) kunt tegenkomen is gewoon misschien niet zo heel verstandig.

Dat bedoel ik niet als victim blaming of profiling of wat dan ook, ik bedoel het gewoon als: soms moet je de verstandigste zijn. Soms is het beter dat soort plekken of dat soort werk te vermijden.

En als het onvermijdelijk is (en sexy kleding bv idd in de arbeidsvoorwaarden staat) in te calculeren dat er losse handjes zijn. Waar je alsnog wat van kunt zeggen, maar die in de aanwezigheid van mannen-met-het-verstand-in-hun-piem soms 'par for the course' zijn. Omdat die mannen op dit moment gewoon nog niet voldoende 'gecorrigeerd' zijn of worden. En dan kan je in je eentje wel zeggen: ik moet me kunnen kleden zoals ik wil, daar is dan in je eentje uiteindelijk verrekte weinig aan te doen. Behalve de omstandigheden waaronder dergelijke dingen op dit moment gewoon nog steeds gebeuren te vermijden.

En om dan terug te komen op dick pics vermijden: bijvoorbeeld niet strooien met insta en FB links, alles zoveel mogelijk 'friends only' zetten, geen WA-groepen waarvan je niet weer wie er allemaal in zitten. Je kunt echt online een hele hoop dichtzetten.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:41

De ‘lijn’ ligt bij jouw comfortzone. Dat is voor iedereen anders, maar wanneer het als onprettig of ongewenst wordt ervaren (en zoals eerder aangehaald kan dit dus in elke situatie verschillen) is het per definitie al té ver.

Ik val echt van de ene verbazing in de andere wat betreft de dooddoeners die hier de wereld in geroepen worden. Kunnen we alsjeblieft kappen met die victim blaming en denigrerende dingen? Het is bijna gênant.

Ibbel; Een hele hoop kan, maar moeten wij ons dan aanpassen omdat mannen zich niet kunnen gedragen? Dat is de omgekeerde wereld. Als ik iets korts draag; is dat mijn keuze. Niet omdat graag wil dat (onbekende!) mannen aan mij zitten, ongevraagd. Er is recent een tentoonstelling geweest over seksuele intimidatie en aanrandingen, welke kleding de slachtoffers droegen. Gek genoeg was het vaak kleding die in de toon absoluut niet als sexy werd ervaren. Dus waarom ligt het probleem dan nu ineens weer bij ons?
Laatst bijgewerkt door Courses op 10-02-22 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:42

Ibbel schreef:
Plop1997 schreef:

Dat soort gedrag snap je idd ook niet. Kind gaat met Mickey Mouse op de foto en papa voelt even of Mickey wel lekker genoeg is? En waar is mama op dat moment dan?

Die maakt de foto helaas maar al te vaak. In de vier jaar dat ik dit werk heb gedaan ben ik echt veel te vaak betast. Zelfs een keer opgetild, dit was de enige keer dat ik ooit in zo’n pak heb gepraat en heel duidelijk tegen de papa in kwestie heb moeten zeggen dat dit echt niet de bedoeling was. Ik ben ook een keer in mijn billen geknepen toen ik op stelten stond. Heel gevaarlijk, ik stapte uit reactie naar achter zo op meneer z’n teen.
En tieners vinden het met halloween natuurlijk intens grappig om met een “monster” op de foto te gaan om dan vervolgens in haar tiet te knijpen.

Pitspoezen en pretpark entertainers staan onder dezelfde CAO. Het is geen sekswerk maar entertainment. Dus betastingen blijven ongevraagde handelingen. Maakt niet uit of je een bikini aan hebt of een mickey mouse costuum. Zelfde geld voor gogo dansers, al staat hier vaak gelukkig ook meer beveiliging bij maar een hand is snel op een bil gelegd. Deze mannen worden er dan wel eens uit gekickt maar ze hebben de bil toch al aan kunnen raken.

Het werk is super leuk om te doen, ik heb altijd met heel veel plezier shows gedaan, gedanst en ge entertained. Vooral voor make a wish kinderen, daar doe je het echt voor. Maar op een begeven moment is je grens bereikt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:44

Ik ken er wel die dat van hun vriend wel oke vinden. Ik ben sowieso niet van al dat beeldmateriaal. Kan er alleen bij vriendinnen die dat krijgen wel samen om lachen maar is meer uitlachen.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 10-02-22 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:44

Citaat:
in omstandigheden waarvan je weet dat mannen dat niet doen

Ik blijf dit lastig vinden... 'weet dat mannen dat niet doen'.. dan leren ze dat maar. Net zoals ik geleerd heb op te letten...

Ik denk dat de werkgever daar wat mee kan.. ik weet niet in hoeverre het publiek bij de 'pitspoezen' kan, maar als dat kan, moet daarop gelet worden. Leg het publiek dan maar uit dat het alleen kijken is..
De ringdames bij UFC zitten apart, daar komt geen publiek bij...
als een man denkt daar aan te mogen zitten, hebben ze best een probleem denk...:+

Buiten dat, het idee dat wannabe, stoer, jong, dronken, eigenlijk wat jij zegt, eigenlijk dus aan schaarsgeklede dames zitten, want jong, stoer, dronken, oud etc... dat is toch eigenlijk precies het probleem?? Waar komt dat vandaan? (ja ik kan wel wat verzinnen hoor, dit is meer retorisch).

net zoals je dronken niet moet rijden, moet je dronken ook niet aan iemand zitten... nuchter ook niet. Ook niet aan 'reclamedames' zoals bijv pitspoezen of ronde-dames..
Volgens mij mag je bij een topless bar ook niet alles doen wat je wil, dan komt de beveiliging dat ook uitleggen...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:45

Citaat:
Ik las laatst een verhaal over iemand die door een onbekende 'mooi' genoemd werd. Ik kan me echt wel voorstellen dat sommige mensen daar een heel onprettig gevoel bij krijgen, maar de intentie van de persoon die het zegt is wellicht helemaal niet slecht bedoeld, gewoon een compliment. Die persoon in kwestie ging online helemaal over de zeik over wat die vent wel niet dacht. Dat vind ik dan ook weer te ver gaan, want dan zouden we niets meer kunnen. En tuurlijk is het goed dat nu duidelijk wordt dat bepaalde dingen gewoon veel te ver gaan, maar er worden nu ook veel dingen aangehaald (niet perse hier hoor, maar je hoort en leest niets anders meer) waarvan ik denk ja...maar de intentie was waarschijnlijk helemaal niet verkeerd.

Die zag ik ook!
Ja dat is echt ''te ver'' gaan, boos worden omdat iemand je mooi noemt.
Nee misschien vind jij het niet zo fijn maar jezus, het is een compliment 8)7
Aanstellen is ook een vak. Tja als een man dat tegen mij zegt zou ik het ook niet zo chill vinden maar dat komt omdat ik jong ben, als het bijvoorbeeld iemand van mijn leeftijd is dan is het zoveel anders. Maar echt boos worden, nee dat gaat mij te ver

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:48

Siesjuh schreef:
Maar waar ligt de lijn? Want ik vind bijvoorbeeld aanrakingen in het algemeen verschrikkelijk, ook een goedbedoelde hand op een arm. Daar kan die persoon natuurlijk niets aan doen en dat kan ik alleen maar veranderen door te zeggen dat ik dat niet prettig vind.
Hetzelfde als dingen die iemand zegt. Ik las laatst een verhaal over iemand die door een onbekende 'mooi' genoemd werd. Ik kan me echt wel voorstellen dat sommige mensen daar een heel onprettig gevoel bij krijgen, maar de intentie van de persoon die het zegt is wellicht helemaal niet slecht bedoeld, gewoon een compliment. Die persoon in kwestie ging online helemaal over de zeik over wat die vent wel niet dacht. Dat vind ik dan ook weer te ver gaan, want dan zouden we niets meer kunnen. En tuurlijk is het goed dat nu duidelijk wordt dat bepaalde dingen gewoon veel te ver gaan, maar er worden nu ook veel dingen aangehaald (niet perse hier hoor, maar je hoort en leest niets anders meer) waarvan ik denk ja...maar de intentie was waarschijnlijk helemaal niet verkeerd.

Klopt, daarom ben ik ook van mening dat men gewoon moet vragen indien die lijn onduidelijk is. Want het kan inderdaad van persoon tot persoon verschillen.

Iemand 'mooi' noemen is natuurlijk heel erg contextafhankelijk (ik ken het verhaal overigens niet). Ik kan me best voorstellen dat als je op straat loopt en een wildvreemde roeptje dat na, en loopt even mee, ja dan is het zeker onprettig en iets wat niet had mogen gebeuren. Kom je op kantoor en krijg je een complimentje van een collega waar je goed mee bent, "oh je ziet er mooi uit vandaag", dan is dat al heel anders. Context, dus.

Maar ik vind het wel onterecht dat de uitzonderlijke gevallen waarin mensen te ver gaan in wat ze overschrijdend gedrag vinden zo naar de voorgrond treden in dit soort discussies. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Maar dat er mensen te ver gaan daarin wil niet zeggen dat we geen probleem hebben: en juist wordt het als smoes aangehaald, als tegenargument. En dat is niet terecht.