Mkango schreef:Denise_Storm schreef:Extra aflevering rtl nieuws
Dat belooft weinig goeds.
Ik gok sowieso dat als hij overleden is ze dat pas melden bij de persconferentie en niet nu.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Marjo schreef:Sinds Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Derk Wiersum, de zware beveiliging van Wilders, de broer van Nabil B., de vergismoorden door al die hersenloze kakkerlakken van Taghi, kijk ik er eigenlijk niet eens meer zo van op.Ja dat zal inderdaad heel goed kunnen. Je verwacht zoiets natuurlijk ook niet. Echt onwerkelijk![]()
Zeker in Nederland niet, of is dat erg naïef van mij?Elke keer zeggen mensen "dat dit kan in Nederland, het land van vrijheid, ik had nooit verwacht dat dit hier zou gebeuren," maar het is al ettelijke malen gebeurd.
Jilletje schreef:capopjekop schreef:Je brein zoekt er denk ik een logische verklaring ervoor. Je verwacht niet zo snel dat er in je buurt geschoten wordt en eerlijk hoeveel mensen zouden in het echt pistoolschoten herkennen? Ik weet ook niet hoe ik zou reageren
Op Twitter zeiden ze toestand kritiek
Nou idd, ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren hoor. De mensen die er naast stonden worden geshamed dat ze er naast staan en niks doen, maar wat wil je doen dan? Behalve 112 bellen kan je denk ik ook weinig
Cayenne schreef:Wat mensen ook van hem vinden: Peter heeft zo enorm veel goeds gedaan voor slachtoffers van misdaden..
Onvoorstelbaar hoe hij zich in zaken kan vastbijten.