Tallie1979 schreef:capopjekop schreef:Ik snap de gedachtes maar voor eigen rechter spelen is wel vaker fout gegaan. Recent nog is er iemand dood gegaan terwijl er op dat moment nog niks uitgezocht of bewezen was. Het gaat uiteindelijk wel om een leven dat je beëindigd. En wanneer weet je het zeker? Er gaan wel vaker geruchten over aparte mensen die hun eigen leven gaan leiden. Hoe kun je dan objectief de situatie beoordelen?
Door dit soort berichten lijkt het me nog moeilijker voor pedo's om hulp te zoeken. Want dat je op veel afwijzing en walging kunt rekenen is een feit. Ik heb medelijden met pedo's (Niet de pedoseksuelen! Daar walg ik van). Je kiest er niet voor wat je voelt. Wel hoe je er mee om gaat. En er zijn er genoeg die vechten tegen die gevoelens en die liever 'normaal' zouden zijn als je kijkt naar de cijfers. Juist als je omgeving ervan af weet lijkt het me makkelijker om tegen die gevoelens te vechten dan dat je er alleen voor staat.
En dat vind ik zo erg aan deze Nelson. Uiteraard walgelijk dat hij kinderen aandoet. En hij praat zijn gedrag en gevoelens goed om maar goed om aan zijn trekken te komen en maakt het nog lastiger voor de mensen die heel erg met zichzelf worstelen.
Je bedoelt die knakker op dat bankje die gestikt was? Dan heb ik nieuws voor je. Die gasten zijn vrijgesproken.
En er kon bewezen worden dat hij inderdaad naar kinderen zat te loeren.
Reden vrijspraak: Een van de mannen is werkzaam bij de politie, deze heeft de nekklem methode toegepast op het slachtoffer.
Pedofilie is walgelijk, weet ook dat het juist in de hoge kringen veelvuldig voorkomt,de zogenaamde hoge Pieten, deze mensen hebben het geld en de macht om aan hun trekken te komen, kunnen veel geld neer tellen voor de filmpjes en de reisjes en dergelijke.