Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Daarnaast is zuiverheid hier echt niet het allergrootste probleem in de gevallen waarbij het misgaat. Mensen nemen gewoon te veel, passen geen goeie harm reduction toe of het zijn echt de specifieke gevallen die al een fysiek probleem van tevoren hadden.
De hulpverleners die ik ken kijken er gelukkig een stuk neutraler tegenaan.
Resistance schreef:Femke_Tweety schreef:Loopt dit topic nou serieus uit op een pro drugs topic??![]()
Je kan drugs beter toestaan en er testpunten voor maken en er goede voorlichting over geven, dan het verboden en taboe maken waardoor mensen doodgaan aan de verkeerde pil omdat die niet getest kon worden.
Resistance schreef:Femke_Tweety schreef:Loopt dit topic nou serieus uit op een pro drugs topic??![]()
Je kan drugs beter toestaan en er testpunten voor maken en er goede voorlichting over geven, dan het verboden en taboe maken waardoor mensen doodgaan aan de verkeerde pil omdat die niet getest kon worden.
Carol_Beer schreef:Resistance schreef:
Mwah, niet helemaal mee eens. Politie kan er altijd achterkomen (al dan niet undercover). Als junkies er aan kunnen komen, kan een opgeleide undercover agent dat ook
8nnemiek schreef:Ik heb nooit begrepen waarom mensen geen lol kunnen hebben zonder pillen![]()
Maar goed, ik heb dat ook nooit begrepen van alcohol, of tabak
Carol_Beer schreef:@Resistance
Wel, als de handel wordt opgedoekt, is er ook geen mogelijkheid tot gebruiken.
@Annemiek Af en toe een wijntje is best gezond hoor![]()
En een peukie is denk ik gewoon wat je jezelf hebt aangeleerd. Ik doe het of in gezelligheid, of als k bv alleen op de trein lang moet wachten
8nnemiek schreef:Ik heb nooit begrepen waarom mensen geen lol kunnen hebben zonder pillen![]()
Carol_Beer schreef:En jij denkt dat zoiets gaat lukken?@Resistance
Wel, als de handel wordt opgedoekt, is er ook geen mogelijkheid tot gebruiken. Smokkel blokkeren van het buitenland.
En een peukie is denk ik gewoon wat je jezelf hebt aangeleerd. Ik doe het of in gezelligheid, of als k bv alleen op de trein lang moet wachten
Resistance schreef:Carol_Beer schreef:@Resistance
Wel, als de handel wordt opgedoekt, is er ook geen mogelijkheid tot gebruiken.
Maar dat is het hele punt niet.