Ik heb foto's en video's gezien, zover ik kan beoordelen vond ik de varkens rustig en totaal niet gestresst. Of het bevorderlijk is voor hun welzijn, om met nog meer personen in zo'n ruimte te zijn weet ik ook niet. Qua hygiëne, tsja, of daar heel goed over nagedacht is weet ik ook niet. Iedere activist in de stal had in ieder geval een overal aan. Berichten over dat ze het water hebben uitgezet, lijken mij ook heel sterk. Sloten en andere dingen slopen, vind ik echt niet kunnen en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest. Daarentegen vind ik de actie om maar auto's om te gaan gooien, net zo laag en kinderachtig. Maar ik was er niet bij, denk dat heel veel van jullie er niet bij waren. Om te beoordelen hoe het er echt aan toe ging en hoe stressvol het echt was voor de varkens, kan niemand precies weten. En als het zo erg is dat ze zoveel stress krijgen, dan ben je best met ze begaan. Het is niet alsof deze varkens nou zo'n prettig en liefdevol leven hebben

Deze activisten hoeven niet per se deze varkens te redden, nee, ze willen verandering en aandacht voor het dierenwelzijn. Als honden zo werden gehouden, was deze boer allang gestraft. Dan was wel iedereen er tegen geweest.
Ja, tegenover de boer is het vervelend. Maar, het gaat hier om de varkens. Hoe die worden gehouden en dat hier meer aandacht voor moet zijn. En dat is er nu, onder andere alleen al door dit topic. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Deze actie heet trouwens meatthevictimsnl, daar kan je op zoeken voor hun kant van het verhaal.