Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:18

pompadour schreef:
Marie_Anne schreef:

Wat ik er van lees, gaat die docu daar ook over, hoe hij de ouders zo ver kreeg. Die heeft hij ook gemanipuleerd, zegt men. En sommigen waren starstruck waarschijnlijk. Die mannen hebben vrij gedetailleerd verteld wat hij met hen deed, als dat waar is kun je niet volhouden dat hij er geen kwaad in zag. Denk jij dan dat die mannen liegen? Ik kan daar niet echt een reden voor bedenken, aangezien ze blijkbaar niet betaald worden voor hun deelname aan die film. En er ook genoeg mensen over ze heen vallen nu en ze niet geloven.

Ja, die mannen liegen, Zij hebben tijdens de rechtszaak in 2005 onder Eed verklaard dat zij niet zijn misbruikt door Michael . Ze plegen dus Smaad
Of ze pleegden toen meineed :)*

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:21

8nnemiek schreef:
Janine1990 schreef:
Oh sorry, heb ik je even verkeerd begrepen. Re-read, nu een nieuwe reactie.

Ik denk juist dat je het voor de ouders ook niet geheimzinnig wilt maken, anders worden ze achterdochtig. Wat ook aan kan geven dat hij heel goed wist wat hij moest doen om te krijgen wat hij wilde. Ouders dachten volledig de controle te hebben over hun kind en waren minstens zo gemanipuleerd.

Dat is natuurlijk mogelijk ja.
Maar ik vind de theorie dat het een heel naieve man was die in zijn hoofd nog kind was ook zeker aannemelijk, en in dat geval kunnen de moeders natuurlijk met datzelfde idee hun kinderen aan hem hebben toevertrouwd.
Er zijn immers ook veel andere kinderen bij hem geweest, die dan weer verklaren dat er echt niks verkeerds is gebeurd.

Bij een echte pedofiel verwacht je toch dat zo iemand meerdere keren de fout in gaat, of zie je vaak dat ze steeds iets verder gaan, maar voor zover ik weet hebben ze bij MJ helemaal niks gevonden wat erop zou kunnen wijzen, geen computerbestanden, niks.

klopt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:25

Laatst bijgewerkt door Urbanus op 03-02-19 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:28

pompadour schreef:
Ja, die mannen liegen, Zij hebben tijdens de rechtszaak in 2005 onder Eed verklaard dat zij niet zijn misbruikt door Michael . Ze plegen dus Smaad

In dit geval waarschijnlijk niet zwaarwegend voor strafmaatregel, wegens psychische belasting van de jongens waardoor ze zelf waarschijnlijk niet toerekeningsvatbaar waren. Komen we wéér terug op het verhaal over schaamte en trauma. Wordt een beetje een saaie discussie als we alles 3 keer moeten herhalen.

Joliieeenn

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:44

Het is en blijft een heel raar verhaal! Ik vond trouwens in het interview met die Bashir ook heel raar hoe dat jongetje aan MJ hing. Net een koppel. Daar kreeg ik toch de kriebels van..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:57

Ik geloof ook niet dat hij onschuldig is. Ouders kunnen zeer naïef zijn. Kijk bv eens Abducted in Plain Sight op Netflix.

Imo is MJ een zieke geest die enkel gedoogd werd om zijn talent. De drugs hielpen hier zeker niet bij. Dat hij het allemaal als onschuldig zag is nog niet zo gek. Kijk naar de pedofielenpartij die werd opgericht in NL of de Boy Lovers Association. Allemaal mensen die er niets verkeerd in zien. Pedofilie is een geaardheid maar wel eentje die nooit een evenwaardige relatie kan voortbrengen.

Oh en ddie quote van Bill Clinton was niet 'I did not have sex with that women' maar 'I did not have sexual relations with that women'. Toch een heel verschil.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 01:42

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 01:46

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:07

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:08

MarcoBorsato schreef:
pompadour schreef:

Jermaine vreet goed van de royalities. Die heeft er alle financiële belang bij om Michael te verdedigen.

Het is zijn broer . Dus bullshit

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:17

MarcoBorsato schreef:
Cayenne schreef:

Lekker bezig Cayennepeper :')

Zeg. Ik mistyp mij 1 keer.

:D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:19

8nnemiek schreef:
Van de andere kant.. als je wéét dat je iets verkeerd doet, dan ga je niet heel open vertellen dat je met de jongetjes in bed ligt. Dan doe je zo'n dingen stiekem, en ga je niet de moeder in de kamer ernaast laten logeren. Juist daardoor denk ik dat hij er zelf echt geen kwaad in zag en geen slechte bedoelingen had.

Goh. Of je begrijpt zelf net heel goed hoe krachtig dat je leugen maakt?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:34

poes schreef:
MarcoBorsato schreef:

Lekker bezig Cayennepeper :')

Zeg. Ik mistyp mij 1 keer.

:D

_O-

Een van de jongens die bij hem in bed lagen verklaarden dat Michael een bepaalde plek op zijn geslachtsdeel had en na onderzoek bleek hij die inderdaad te hebben.
Dat is in ieder geval geen bizar toeval, lijkt mij.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 08:25

Cayenne schreef:

Even lekker offtopic.
Hier was hij nog enigszins knap.
Wat een verschil met zijn laatste jaren ..

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 08:30

8nnemiek schreef:
Janine1990 schreef:
Oh sorry, heb ik je even verkeerd begrepen. Re-read, nu een nieuwe reactie.

Ik denk juist dat je het voor de ouders ook niet geheimzinnig wilt maken, anders worden ze achterdochtig. Wat ook aan kan geven dat hij heel goed wist wat hij moest doen om te krijgen wat hij wilde. Ouders dachten volledig de controle te hebben over hun kind en waren minstens zo gemanipuleerd.

Dat is natuurlijk mogelijk ja.
Maar ik vind de theorie dat het een heel naieve man was die in zijn hoofd nog kind was ook zeker aannemelijk, en in dat geval kunnen de moeders natuurlijk met datzelfde idee hun kinderen aan hem hebben toevertrouwd.
Er zijn immers ook veel andere kinderen bij hem geweest, die dan weer verklaren dat er echt niks verkeerds is gebeurd.

Bij een echte pedofiel verwacht je toch dat zo iemand meerdere keren de fout in gaat, of zie je vaak dat ze steeds iets verder gaan, maar voor zover ik weet hebben ze bij MJ helemaal niks gevonden wat erop zou kunnen wijzen, geen computerbestanden, niks.

Ik heb eens een documentaire gezien waarin duidelijk verteld werd dat hij een enorme verzameling pikante foto's had inclusief kinder foto's allemaal foto's en blaadjes. Maar niets door hemzelf gemaakt. Gewoon gekocht spul zeg maar. En daardoor konden ze er niets mee. Was geloof ik net op het randje wat mocht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:25

pompadour schreef:
Het is zijn broer . Dus bullshit

Leg uit.

pompadour schreef:

Er is al besproken dat hij in de docu uitlegt waarom hij toen loog. Echt leuk als je meedoet met de discussie maar lees je even in want dan kunnen we vooruit in plaats van steeds in cirkels blijven hangen.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:37

MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat áls het is gebeurd, MJ er misschien niet eens iets kwaads in zag. Hij is zelf zo vreselijk gebruikt en misbruikt, was zo'n beschadigd persoon en drugsverslaafde...

Dat is met de meeste criminelen zo... ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:42

Ik heb er geen verstand van maar waarom bestaat het 'onder eed' eigenlijk? Ik neem aan dat je daarmee een soort waarheid kan waarborgen maar als je gerust kan liegen op dat moment slaat die hele eed toch nergens op?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:46

Ik ben wel benieuwd naar de documentaire. Nooit MJ fan geweest en ook nooit een standpunt ingenomen over of hij kinderen misbruikte. Maar of er nu misbruik was of niet, allemaal kindjes uitnodigen om bij je op de slaapkamer te slapen is imo al niet oké.

Ik weet helaas zelf hoe blind ouders kunnen zijn en voor mooie praatjes kunnen vallen. En ik weet ook hoe naïef en beïnvloedbaar kinderen rond die leeftijd zijn. Dus dat er zaken zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:49

Jildau schreef:
Ik heb er geen verstand van maar waarom bestaat het 'onder eed' eigenlijk? Ik neem aan dat je daarmee een soort waarheid kan waarborgen maar als je gerust kan liegen op dat moment slaat die hele eed toch nergens op?

Met het verschil dat je strafbaar bent als je liegt onder ede.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:13

Cayenne schreef:
Een van de jongens die bij hem in bed lagen verklaarden dat Michael een bepaalde plek op zijn geslachtsdeel had en na onderzoek bleek hij die inderdaad te hebben.

Dat is inderdaad niet normaal dat hij dat weet.
Maar als je zo wereldvreemd bent dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze zich gewoon in de slaapkamer hebben omgekleed en daarbij iets gezien hebben. Het kán alsnog vrij onschuldig zijn geweest, al is het in onze maatschappij absoluut niet normaal of acceptabel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:22

8nnemiek schreef:
Cayenne schreef:

Dat is inderdaad niet normaal dat hij dat weet.
Maar als je zo wereldvreemd bent dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze zich gewoon in de slaapkamer hebben omgekleed en daarbij iets gezien hebben. Het kán alsnog vrij onschuldig zijn geweest, al is het in onze maatschappij absoluut niet normaal of acceptabel.

Maar om zoiets te zien moet zo'n jongetje dus goed gekeken hebben. Niet alleen omgekleed maar echt de penis hebben gezien. Dat is ziekelijk.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:28

Jildau schreef:

En dan is er ook nog de situatie dat de getuige op dat moment niet wist dat hij loog. En dan is het ook geen meineed.

Zo werkt het nu eenmaal in het menselijk brein. Het kan zaken blokken en dan houdt je eigen brein je voor de gek. Dan denk je dat je bijvoorbeeld een fijne jeugd hebt gehad en blijkt dat in realiteit niet het geval.
Vaak kom je daar pas achter op het moment dat je zelf kinderen krijgt, dat is bekend.
Na het krijgen van zijn zoontje heeft hij tot 2 x toe een zenuwinstorting gehad. Volgens het filmpje kon hij niet om met de druk van het werk, dat kan. Maar het kan ook zijn dat lang geblokte herinneringen in combinatie met de druk van zijn werk hem teveel werden.

Dus ik zou het zelf niet kunnen zeggen. Of het nu een ordinaire money grab is en hij liegt. Of dat hij werkelijk slachtoffer is geweest en zijn systeem hem jaren voor de gek heeft gehouden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:28

Ach jongetjes onder elkaar kijken naar wat een ander heeft. Niks ziekelijk gewokn nieuwsgierigheid. Denk dat ook volwassenen dat wel hebben hoor. Bij elkaar gaan gluren welke vorm of maat een ander heeft

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:34

karuna schreef:
Ach jongetjes onder elkaar kijken naar wat een ander heeft. Niks ziekelijk gewokn nieuwsgierigheid. Denk dat ook volwassenen dat wel hebben hoor. Bij elkaar gaan gluren welke vorm of maat een ander heeft

Als een volwassen man zijn penis aan mijn kind laat zien sta ik niet voor mezelf in. Het is niet 'jongetjes onder elkaar'. Het is een volwassen man met kleine kinderen.