Dees schreef:CharmingS schreef:Cayenne er is een verschil tussen kiloknallers vreten en vervolgens roepen dat het zielig is, en een stuk vlees eten waarvan je weet waar het vandaan komt. Denk dat ze dat bedoeld. Ik heb me ook schuldig gemaakt aan de kiloknaller en heb heel lang het goedkoopste vlees in de supermarkt gekocht. Maar na het zien van deze beelden ga ik wat beter kijken waar ik mn biefstuk ga kopen, want wil niet mee doen aan dit leed wat zich nu voordoet.
Ik heb die 'ontwikkeling' ook doorgemaakt (maar de filmpjes niet willen zien).
Ik heb besloten dat ik liever iets minder vlees eet en daar wat meer voor betaal dan dat ik 'kilo-knallers' koop. En toen ben ik dus overgestapt van supermarktvlees naar OKvlees.nl
Heb gisteren echt even de harde werkelijkheid in mijn neus gedrukt gekregen, en kan je vertellen dat ik me in een lange tijd niet zo rot heb gevoeld.. Vraag me ook af of er niet meer is wat we kunnen doen naast geen kilo knallers eten.
Stripe000: Dat gaat m dan helaas niet worden. Blikvoer kan ze helaas ook niet verwerken. Wel jammer, hoop dat ze ooit een brokvariant kunnen maken en dan nog het liefst glutenvrij

@Dees: Die muggen hoeven gelukkig geen pijn te lijden, hoop ik dan

Maar geloof me dat 4 minuten ondersteboven hangen terwijl je leegbloed 4 hele lange minuten zijn als je bij bewustzijn bent..