Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Maar ik voel geen jeuk of irritatie van tamponsMaar jullie kunnen wel erg goed verkopen
J0anieke schreef:Haha ieder zijn ding. Ik was begonnen vanwege het milieu en de kosten. Met 1 cup van 15 euro kun je een paar jaar vooruit. Daarna besefte ik pas alle andere voordelen..
DezeNaam schreef:J0anieke schreef:Haha ieder zijn ding. Ik was begonnen vanwege het milieu en de kosten. Met 1 cup van 15 euro kun je een paar jaar vooruit. Daarna besefte ik pas alle andere voordelen..
(Beetje offtopic)
Ik snap eigenlijk niet waarom niet meer mensen het gebruiken als het eigenlijk zoveel meer voordelen heeft dan tampons/maandverband?
Nu is het dat ik zelf geen tampons kan gebruiken dus zo'n ding waarschijnlijk ook niet, maar het lijkt me toch echt een verlossing.
Laurora schreef:Sorry hoor, even een klein beetje off topic.
Wat die cups betreft, daar ben ik ook best benieuwd naar. Ik kan geen tampons gebruiken en ik vraag me af of ik die cups wel kan gebruiken.
Zitten ze niet vervelend? Is het niet onwijs moeilijk om in te brengen?
Popstra schreef:Achaiah schreef:Allejemig wat een respectloze reacties![]()
Ik word (praise the lord) niet meer ongesteld ivm spiraal maar toen ik dat nog wel elke maand werd deed ik ook freebleeding, al was dat toentertijd nog geen woord![]()
Overdag droeg ik wel tampons aangezien het nogal onpraktisch is met een bloedbad op je broek naar school te gaan maar in de nacht sliep ik op een zeiltje en oude handdoeken. En ja dat was in de ochtend een aardige smurrie op mijn benen en bed maar wilde niet anders. Met een tampon slapen.. Ik slaap echt nooit weer dan, en met een maandverband in een onderbroek vind ik zomogelijk nog smeriger voelen.
Maargoed als ik jullie mag geloven ben ik een smerig monster
En dat deed je ook als je het bed met een ander deelde?
DezeNaam schreef:Giolli schreef:[ [url=m/MsQHl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit krijg je natuurlijk ook straks.
Ik vind dit een beetje een ongepaste reactie. Dit heeft waarschijnlijk helemaal niks met free bleeding te maken maar puur gewoon om de transcommunity te ondersteunen, leuk om hun hier ook even belachelijk te komen maken.
En een cup is volgens mij hygiënischer omdat er geen schimmels/bacteriën in gaan kunnen broeden, wat bij maandverband en zeker bij tampons dus wel gevaarlijk kan zijn als je het te lang draagt.
Giolli schreef:lieveli schreef:Dat jij er niet mee te maken hebt, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Daar gaat dit plaatje niets aan veranderen of verergeren. Het is letterlijk met een knipoog geplaatst. Niet zo flauw zijn hoor... Nog even en we kunnen niets meer hebben van elkaar want alles is discriminatie.
_Dracarys schreef:Bhriseis schreef:Maar ik voel geen jeuk of irritatie van tamponsMaar jullie kunnen wel erg goed verkopen
Heb geen aandelen hoor![]()
Welk merk gebruik je? In Yoni zitten geen chemicaliën bijvoorbeeld, daar had ik ook geen last van behalve droogte daarbinnendus toen de cup gekocht. Idd 15 euro voor de komende 10 jaar.