Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik zou wel bewijs willen zien voor dat scooters (en dan bedoel ik benzinescooters met een degelijk roetfilter natuurlijk) even vervuilend zijn als auto's. Het verbruik is minder dus ik snap niet hoe dat vervuilender kan zijn
Edit: uit een kort internetonderzoekje blijkt dat het vooral gaat om tweetaktscooters en dan met name om de opgevoerde modellen. Heb je een viertakt en houd je je aan de regels, is er (voorlopig) niks aan de hand![]()
Overigens heeft Ilsey een motor, en geen scooter, dus dat is sowieso een verkeerde discussie
Magrathea schreef:Ik moet zeggen dat ik ook niet per se achter H&M als bedrijf sta maar het is wel het enige bedrijf dat kleding daadwerkelijk recyclet.
Jans schreef:Je kan qua scooter denk ik nog het beste investeren in een elektrische. Op de mijne kan ik ongeveer 200 km maken met volle accu's.
oomens schreef:Magrathea schreef:Of het Leger des Heils trouwens, las laatst dat die een vreselijke instelling hebben tegen LHBTI+ daklozen
I+?.
Blue_Eyes schreef:Daarin herken ik overigens het LdH hier niet hoor, dat zijn heel fijne, openminded mensen bij wie iedereen welkom is. De dochter van de beide kapiteins is bevriend met mijn dochter, ik ken ze goed.
oomens schreef:Magrathea schreef:Of het Leger des Heils trouwens, las laatst dat die een vreselijke instelling hebben tegen LHBTI+ daklozen
I+? Overigens niet verrassend van een religieuze organisatie die naast behoeftigen vooral ook hun zieltjes wil 'redden'.
MillyH schreef:Hoe doen jullie dat met een diepvries, ik neem aan dat dat ook veel energie verbruikt?