Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:33

Hopelijk leveren de camerabeelden van omliggende bewakingscamera's iets op. Alsmede de tips via Opsporing Verzocht. En volgens de familie (via RTV Utrecht) is nog niet het gehele bosgebied langs de fietsroute afgezocht.

Anoeska27

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:42

Signi wil ook graag in actie komen, ik hoop dat dat snel kan.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:37

Oh top, ik hoop dat ze op een spoor komen!

Ik heb gelezen dat er al wel (politie)speurhonden (zeker 8 honden) ingezet zijn de afgelopen dagen. Nu hebben ze natuurlijk nog niet heel het gebied afgezocht, maar toch, die dieren kunnen gigantisch goed en ver ruiken... balen dat het nog geen resultaat heeft opgeleverd :( . Is er veel verschil met de Signi honden eigenlijk? Zijn ze hier nóg beter in?

Ik hoop echt dat er nu meer duidelijkheid gaat komen :( al bijna een week voorbij.....

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:57

Heb er ook slecht van kunnen slapen vannacht terwijl ik haar helemaal niet ken :( Hopelijk wordt er snel meer duidelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:03

Bonnelover wat vreselijk!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:06

Ja, dat is toen eens uitgelegd bij de vermissing van die 2 jongetjes die vermoord zijn terug gevonden. De honden van Signi speuren echt op de persoon zelf via een geurvoorbeeld van die persoon. En de politiehonden speuren alleen op activiteit van mensen in die omgeving en niet op de persoon zelf. Als ik het allemaal goed onthouden heb toen. Maar misschien is dat inmiddels veranderd, er kwam toen behoorlijk wat commentaar op.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:08

ah, interessant..thanks voor de info :)!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:13

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:23

De politie heeft verschillende speur honden, ook mantrail honden.
In zaken zoals deze word niet alleen naar een spoor van Anne gezocht, maar ook naar sporen van een eventuele dader, andere voorwerpen met menselijke lucht, bloed enz.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:30

Zie nu dat ze in hetzelfde gebied nog een keer gaan zoeken... zouden ze niet toch inmiddels meer aanwijzingen hebben dat daar iets gebeurd is, of al weten dat de jas inderdaad van haar is, anders lijkt het me zo gek dat ze op die plek blijven steeds... anderzijds, als ze geen enkel ander aanknopingspunt hebben, hebben ze weinig keus -O-

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:56

Ugh, ik word écht niet goed van die posts van martin vrijland. Zelfde als toen bij Romy en Savannah...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:59

Wie is Martin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:01

Alja schreef:
Wie is Martin?

Een complottheoriegekkie

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:01

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:08

Wanneer je Vrijland gelooft dan kun je beter ergens in Rusland gaan wonen. Heel Nederland is een complot en is het niet zo dan maakt hij het er wel van. Nu vind hij dat een briefschrijver wel eens gelijk kan hebben dat Anne deel uit maakt van een complot om overal cameratoezicht te krijgen, hoe ziek ben je dan!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:09

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:13

SavannahNx schreef:
Alja schreef:
Wie is Martin?

http://www.martinvrijland.nl

Tokkie gotta tok.

Vind het vreselijk voor familie en der vriend. Vooral omdat dit soort gekkies zich ermee gaan bemoeien.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:15

Even de site bekeken, snel weer weggeklikt. Behoorlijk walgelijk om met allerlei complotgeneuzel over dit soort trieste zaken over de rug van slachtoffers/familie geld te verdienen via advertentie-inkomsten. Negeren die hap.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:30

ja echt he, hoe walgelijk ben je dan om zoiets op internet te kwakken! grrr -:(-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:38

Sommige mensen hebben geen schaamte en zijn er 100% van overtuigd dat ze gelijk hebben. Genant. Echt genant.

Ik lees net dat veteranen hebben aangeboden mee te helpen zoeken (https://www.ad.nl/binnenland/leger-zoek ... ~a8a8f125/). Al bijna een week jongens. Ik heb zo'n medelijden met die familie, ook al ken ik ze niet eens. Wat een drama is dit. Zoiets wens je je ergste vijand nog niet eens toe ..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:41

Een kennis van me heeft een hond die kan zoeken in rampgebieden. Dan heb je geen specifieke geur van iemand. Die reageert op elk persoon onder puin, struiken, aarde.
En gaat dan luid staan blaffen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:47

Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd dus ik heb die website even bekeken van Martin Vrijland. Alles wat ik hier lees klinkt een beetje niveau 'chemtrails' en 'allu hoedje' (no offence). Elk mogelijk punt om te zeuren maar aangrijpen om er iets over te zeggen. Je zou je leven maar zo moeten door gaan. Iemand zoekt een spotlight om even gebruik te maken van een tragische situatie om zijn eigen naam naar voren te krijgen ..

lisselotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 13:57

meest moeilijke lijkt me als dalijk het onderzoek stopt...dan is het stil he...nu heeft de fam. toch nog hoop op antwoorden, maar als het stil blijft....wat dan?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 14:03

safina schreef:
Het was in ieder geval heel gewoon dat ze ging fietsen, volgens haar familie.

https://www.ad.nl/binnenland/fietstocht ... ~abdc2af8/

Ja en al ging ze om 12 uur in de nacht in haar blote kont...het geeft niemand het recht haar wat aan te doen!
Ik vind dat zulke stomme opmerkingen. Ze had toch ook van werk naar huis kunnen fietsen op dat moment?

Ik was diezelfde middag niet ver daar vandaan met mijn dochtertje zonder jas in het bos. Het weer was nl prima en werd later pas slecht.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 14:05

Courses schreef:
Sommige mensen hebben geen schaamte en zijn er 100% van overtuigd dat ze gelijk hebben. Genant. Echt genant.

Ik lees net dat veteranen hebben aangeboden mee te helpen zoeken (https://www.ad.nl/binnenland/leger-zoek ... ~a8a8f125/). Al bijna een week jongens. Ik heb zo'n medelijden met die familie, ook al ken ik ze niet eens. Wat een drama is dit. Zoiets wens je je ergste vijand nog niet eens toe ..

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

@lisselotje, eng idee, dat het ook kan zijn dat het stil blijft, dat ze nooit wordt gevonden. Vreselijke gedachte.

Ik hoop nog steeds dat ze haar snel vinden, ook al zijn we bijna een week verder. Maar het niet vinden lijkt mij niet te verdragen.