Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik bedoel eigenlijk dat ik de tijdspanne nogal vreemd vind. In Nederland duurt het doorgaans langer voor je de resultaten te horen krijgt.
Babootje schreef:safina schreef:Frank van der Goot zei in EditieNL dat je na zo'n lange tijd in de hitte nog maar weinig vast kunt stellen. Hij lijkt me wel een echte expert, of niet?
Frank van der Goot is EEN forensisch patholoog in NL. Mogelijk zijn er meer en mogelijk is er nog wel meer vast te stellen.
Babootje schreef:Doe niet zo flauw Safina. Je snapt toch ook wel dat de eerste de beste patholoog die wordt gebeld nog niet de beste is. Wat kan die nu zeggen als hij het lijk niet zelf heeft gezien he? Het zal best lastig zijn, dat geloof ik wel. Maar niet onmogelijk.
Babootje schreef:Ja, zo dichtbij. Nu nog de plaats waar Bjorn is gevonden (naar zeggen niet ver van daar). Wat zegt dat dan?
Dat er klappen zijn uitgedeeld geloof ik wel. Het hele verhaal wijst die kant op.
Joey zal niet zijn vermoord; maar dood door schuld zou heel goed kunnen. Al is het alleen omdat Bjorn en Derya geen alarm hebben geslagen dat Joey nog in dat gebied (in nood) zou kunnen zijn.
Waarom??? Dat doe je alleen als je iets wil verbergen. Geen opzet, geen moord, maar wel om wat voor reden dan ook opzettelijk het risico nemen dat je iemand laat creperen in dat gebied.
Babootje schreef:Doe niet zo flauw Safina. Je snapt toch ook wel dat de eerste de beste patholoog die wordt gebeld nog niet de beste is. Wat kan die nu zeggen als hij het lijk niet zelf heeft gezien he? Het zal best lastig zijn, dat geloof ik wel. Maar niet onmogelijk.
Electra63 schreef:Babootje schreef:Doe niet zo flauw Safina. Je snapt toch ook wel dat de eerste de beste patholoog die wordt gebeld nog niet de beste is. Wat kan die nu zeggen als hij het lijk niet zelf heeft gezien he? Het zal best lastig zijn, dat geloof ik wel. Maar niet onmogelijk.
Hij zei o.a. dat een lichaam 4 -5 weken in de hete zon, al ver ontbonden zal zijn. Er zullen geen verwondingen meer op de huid te zien zijn of andere uiterlijke kenmerken, waar men normaal naar kijkt (zoals oogwit, blauwe plekken, schaafwonden, steekwonden enz., misschien wel op de botten, bij bijv. een steekwond).
Het kan ook mogelijk zijn, dat de werkelijke doodsoorzaak niet meer vast te stellen is, omdat het lichaam zo lang in de zon/hitte heeft gelegen.
Electra63 schreef:Babootje schreef:Doe niet zo flauw Safina. Je snapt toch ook wel dat de eerste de beste patholoog die wordt gebeld nog niet de beste is. Wat kan die nu zeggen als hij het lijk niet zelf heeft gezien he? Het zal best lastig zijn, dat geloof ik wel. Maar niet onmogelijk.
Hij zei o.a. dat een lichaam 4 -5 weken in de hete zon, al ver ontbonden zal zijn. Er zullen geen verwondingen meer op de huid te zien zijn of andere uiterlijke kenmerken, waar men normaal naar kijkt (zoals oogwit, blauwe plekken, schaafwonden, steekwonden enz., misschien wel op de botten, bij bijv. een steekwond).
Het kan ook mogelijk zijn, dat de werkelijke doodsoorzaak niet meer vast te stellen is, omdat het lichaam zo lang in de zon/hitte heeft gelegen.
Kuggur schreef:Verzin ze maar.